Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, nå er det igjen alt for kort tid til mandag kommer.

I tillegg er det så fryktelig lenge til neste helg!  :tristbla:

Anonymkode: 625e4...0c5

Åhja? jeg for min del trekker ett lettelsens sukk når mandagen nærmer seg utpå kveldingen :ler: Men ja, kjipt at det er lenge til neste helg (fredag/lørdag) :Nikke: 

Endret av Rumle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 25.6.2016 at 16.10, AnonymBruker skrev:

Du har tydeligvis tungt for det. Èn enkelthendelse er ikke identifiserende. Summen av flere kan fint være det selv om det er helt hverdagslige hendelser. 

Anonymkode: 40b2b...5e2

Ok. Gleder meg til å bli avslørt fordi jeg spiste salami på brødskiva på fredag og fordi jeg liker å se OITNB. Om noen har så gode stalkertendenser så er de velkommen inn i mitt liv:heks:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, frk91 skrev:

Ok. Gleder meg til å bli avslørt fordi jeg spiste salami på brødskiva på fredag og fordi jeg liker å se OITNB. Om noen har så gode stalkertendenser så er de velkommen inn i mitt liv:heks:

Les hva folk skriver. Flere har prøvd å forklare det,men virker som du bare må gjøre deg vanskelig. Hvis jeg skulle skrevet alt som bruker så tror jeg sjansen for at noen tilfeldigvis kunne funnet ut hvem jeg var er ganske stor. Selv uskyldige ting som hvilken mat man liker kan være avslørende om man har sett flere innlegg fra samme person.

Mange som ikke kommenterer,men bare leser her inne også forresten.

Anonymkode: 64ffb...899

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overbeskyttende folk som tror de vet hva som er best for deg.

Folk som ikke svarer når du spør dem om noe eller sier noe til dem, men bare glaner dumt på deg, eller later som de ikke hører.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, frk91 skrev:

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskene inne på " Barnevernet vil vi ha fullstendig fjernet "

Det skremmer meg at ingen har hjulpet de med ting og tang. De forstår ikke selv hvor mye de ødlegger sin egen sak slik som de holder på å henge ut mennesker og trakasere mennesker helt ukritisk. At de hjelper foreldre å rømme med barna sine, sier også at det er noe alvorlig galt med de.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom på noen ting til..;

Syklister som sykler på fortau og plutselig svinger ut og sykler over fotgjengerfeltet! Har holdt på å få et par syklister over panseret på grunn av det. Greit nok at de har vikeplikt for oss, men det er likevel ikke gøy å måtte oppleve å kjøre ned en syklist midt i rushet. 

Folkemengde som presser seg inn i bussen før de som skal av på stoppet har fått muligheten til å forlate bussen. En gang så ble jeg nesten klemt i bussdøra fordi ingen kunne vente til at alle hadde gått av. 

Folk som ikke plukker opp hundebæsjen etter bikkja deres som ligger midt på fortauet. 

At det er kjempelenge til neste sesong av Game of Thrones :fnise:

Anonymkode: f1081...6f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan irritere meg over mye småting. Driver med hest, og da er det fort gjort å bli stressa hvis man har mye å huske på. Jeg blir irritert på ridelærere som forventer at du skal gjøre alt perfekt, og perfeksjonismen som jeg har inntrykk av at finnes på enkelte rideskoler. Folk som tror de vet alt, men ikke har peiling. Når folk forventer at du skal være sosial når du er i samme rom med andre. Folk som bare prater tull. Folk som skal spre religionen sin for hva det er verdt, sitter å prater om hvor stor Gud er i en hvilken som helst sosial setting. Det kan man gjøre i kirken, moskéen, osv, ikke ellers. Når folk ikke vil forstå hvordan du egentlig har det, selv når du forsøker å få folk til å forstå. Folk som blir sinte for ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som kommer med veldig bastante meninger, og nekter å innse at de tar feil.

I tillegg til at de bruker så mange vanskelige og "kompliserte" ord, for å fremheve seg selv - og virke mest mulig betydningsfulle og viktige. Selv om de ikke har peiling på hva de forskjellige ordene egentlig betyr...

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som stimer og vaser og plutselig skyter ut foran meg, særlig når det samtidig får MEG til å vase eller skyte ut foran noen :angry:

Tendensen til å flokke seg der det er trangest, som feks på et gatehjørne eller foran en trapp. Storgata i Oslo er et glimrende eksempel. Nei, jeg har ikke noe imot narkomane, men en del av atferden som narkomane legger seg til irriterer meg veldig. Man kunne tro at det bare er likegyldighet, men det følger et så klart mønster at alt lyder på at det er med vilje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som blir sure for ingenting og lager drama ut av det. Så utrolig unødvendig. Men noen er bare så himla hårsåre! Tåler ingenting jo. Søstera mi er sånn. Skikkelig hårsår. Verste er at hun ofte blir langsur å.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Linnpinn9 skrev (På 27.6.2016 den 22.22):

Folk som blir sure for ingenting og lager drama ut av det. Så utrolig unødvendig. Men noen er bare så himla hårsåre! Tåler ingenting jo. Søstera mi er sånn. Skikkelig hårsår. Verste er at hun ofte blir langsur å.

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Ole Brumm skrev:

TV2 sumo.

I snart 2 år har de jobbet med en ny videospiller. Betaversjonen brukes fortsatt. Det går ikke ant å se noe som helst via chrome, opera eller fuckings explorer. 
Det er kun firefox den "funker" i. Ja jeg skriver "funker", med hermetegn. Fordi, det lagger, fryser, hopper, starter på nytt, krasjer, lyd går sin egen vei og bilde og er fuckings idiotisk i fetthullet!!! Forskjellen på firefox og chrome? du rekker å se 1 min av videoen før den krasjer. I chrome ser du ingenting.
Firefox er snart verre en windows explorer eller hva fader den dårlige internett-dritten heter. For vær bidige oppdatering så blir den bare verre. Jeg har firefox på grunn av sumo. For de gjøkhodene har laga en rævva spiller som kun "funker" i firefox. 
Hvorfor kan de ikke la folk velge å bruke betaversjonen eller den gamle, frem til den nye er ferdig?!!!! 

Dette møkka har jeg betalt penger for?!! Fader ta dem altså. Nå må de få fikset sumo snart. 
Ja, jeg er forbannet. Det er varmt og heslig. Jeg har brukt 2 timer på å se en episode på 20 min!! 
Vurderer å ringe en kompis å spørre hvordan jeg får lastet ned videoene, for det her gidder jeg ikke. :kjempesinna:
Faen meg ikke rart at folk velger å laste ned filmer og tv ulovlig. 

Har du tilfeldigvis nettbrett? Appen til tv2 sumo er nemlig myyyye bedre! Funker fjell her enda jeg har tidvis treigt nett. Ikke noe lagging, hopping, kræsjing eller frysing og lyd og bilde er som det skal. Litt mindre skjerm å se på på paden da, men det får gå. Sist jeg brukte sumo på pc ble det bare tull, men på iPaden funker det fint. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Salka skrev (På 27.6.2016 den 23.18):

Har du tilfeldigvis nettbrett? Appen til tv2 sumo er nemlig myyyye bedre! Funker fjell her enda jeg har tidvis treigt nett. Ikke noe lagging, hopping, kræsjing eller frysing og lyd og bilde er som det skal. Litt mindre skjerm å se på på paden da, men det får gå. Sist jeg brukte sumo på pc ble det bare tull, men på iPaden funker det fint. :) 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk som legger igjen bæsjeposene etter hunden igjen ute i naturen - enten kaster du de i søpla. Eller så får du i verste fall la være å plukke opp.  

Folk som synes det er viktigere å vinne en diskusjon fremfor å komme frem til den beste konklusjonen. 

Menn som aldri gjør husarbeid 

Anonymkode: 075ab...536

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ole Brumm skrev:

Har ikke nettbrett. Men kan låne pappa sin til det blir fikset. 
Skulle til å sende inn en klage på tv2's facebook gruppe nå, og jeg er nok ikke alene :fnise:
To andre som har akkurat samme problem som meg. Så håper det får fortgang i saken. Sendte beskjed rett til support i stedet.

Ja, lån det så lenge, så håper jeg de får fortgang i saken! Makan altså. De vet å ta seg godt betalt også, så da får de se til helvete å fikse det også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...