Cid Skrevet 23. mai #16241 Del Skrevet 23. mai Titania skrev (17 minutter siden): Ikke nødvendigvis store prisforskjellen på spillene jeg vil ha 😅 Og kundeklubb-rabatten til Elkjøp er gull verdt Den kan brukes på nett med, gjør det ofte. Ikke alltid spill er i butikk første dagen heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. mai #16242 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (25 minutter siden): Den kan brukes på nett med, gjør det ofte. Ikke alltid spill er i butikk første dagen heller. Spørs på hvilke. De mer kjente titlene tar alltid Elkjøp inn her til release. Og prismessig, for å ta et kjapt eksempel: paper Mario - prisjakt sier Elkjøp og power er billigst, med samme pris. Men med kundeklubben er det jo billigere hos Elkjøp med ca 60kr rabatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #16243 Del Skrevet 23. mai Titania skrev (1 minutt siden): Spørs på hvilke. De mer kjente titlene tar alltid Elkjøp inn her til release. Og prismessig, for å ta et kjapt eksempel: paper Mario - prisjakt sier Elkjøp og power er billigst, med samme pris. Men med kundeklubben er det jo billigere hos Elkjøp med ca 60kr rabatt Fikk det billigst på platekompaniet her, koster å ta buss til for å kjøpe med om jeg skal kjøpe fysisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23. mai #16244 Del Skrevet 23. mai At jeg ikke klarer å sovne i tillegg til at jeg får tanker om godteri i hodet mitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mai #16245 Del Skrevet 23. mai Cid skrev (5 minutter siden): At jeg ikke klarer å sovne i tillegg til at jeg får tanker om godteri i hodet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. mai #16246 Del Skrevet 23. mai At jeg liksom aldri skal «få lov» til å slippe depresjonen 😑 Nå har ting vært ok en litt lenger periode enn på lenge, men nå kræsjer det oftere, er mye mindre energi og alt er vanskeligere igjen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 23. mai #16247 Del Skrevet 23. mai Titania skrev (24 minutter siden): At jeg liksom aldri skal «få lov» til å slippe depresjonen 😑 Nå har ting vært ok en litt lenger periode enn på lenge, men nå kræsjer det oftere, er mye mindre energi og alt er vanskeligere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 24. mai #16248 Del Skrevet 24. mai Folk som sier ta deg sammen til mennesker som sliter med noe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #16249 Del Skrevet 24. mai Å ufrivillig få veldig mye detaljer av andres telefonsamtaler. Hvorfor FaceTime eller telefonsamtaler på høyttaler på et kjøpesenter eller en full buss? Putt propper i ørene i det minste, for de samtalene har også en tendens til å ha høyt volum i begge ender av samtalen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16250 Del Skrevet 24. mai (endret) Titania skrev (1 time siden): Å ufrivillig få veldig mye detaljer av andres telefonsamtaler. Hvorfor FaceTime eller telefonsamtaler på høyttaler på et kjøpesenter eller en full buss? Putt propper i ørene i det minste, for de samtalene har også en tendens til å ha høyt volum i begge ender av samtalen. Kan være at mikrofonen funker dårlig, jeg hører dårlig på min så jeg har på høytaler ute men jeg bruker å skru ned volumet så det ikke er høyt. Endret 24. mai av Cid 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16251 Del Skrevet 24. mai Rulletekst i spill man ikke kan hoppe over. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #16252 Del Skrevet 24. mai Cid skrev (2 timer siden): Kan være at mikrofonen funker dårlig, jeg hører dårlig på min så jeg har på høytaler ute men jeg bruker å skru ned volumet så det ikke er høyt. Er det ikke da den lille høyttaleren, og ikke mikrofonen som er dårlig? Og vurdert handsfree? Selv om lyden ikke er veldig høy, blir jo folk rundt indirekte en del av samtalen. Har sett noen på senteret her i byen som har blandet seg i samtaler på høyttaler. Ikke noe jeg hadde gjort selv, men syns det er litt kult gjort 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16253 Del Skrevet 24. mai Titania skrev (2 minutter siden): Er det ikke da den lille høyttaleren, og ikke mikrofonen som er dårlig? Og vurdert handsfree? Selv om lyden ikke er veldig høy, blir jo folk rundt indirekte en del av samtalen. Har sett noen på senteret her i byen som har blandet seg i samtaler på høyttaler. Ikke noe jeg hadde gjort selv, men syns det er litt kult gjort 😁 Jo blandet ord der 😝 Er bare korte samtaler når jeg er ute da, jeg liker best å prate når jeg er hjemme. Jeg har på lav nok lyd så folk såvidt vil tenke over det, jeg bruker alltid bare høytalere siden jeg blir klam og svett ved øret etter en stund. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #16254 Del Skrevet 24. mai Cid skrev (20 minutter siden): Jo blandet ord der 😝 Er bare korte samtaler når jeg er ute da, jeg liker best å prate når jeg er hjemme. Jeg har på lav nok lyd så folk såvidt vil tenke over det, jeg bruker alltid bare høytalere siden jeg blir klam og svett ved øret etter en stund. Men om samtalene er korte, burde jo ikke litt klam ha noe å si Jepp, vet jeg er vrang 😛 Men syns telefonsamtaler på høyttaler er blitt en uting så godt som alle gjør hele tiden, over alt. Og vet også at selv om jeg irriterer meg over det, så endrer det ingen ting 😛 Telefonsamtaler der folk snakker høyt der man bare hører en side av samtalen er også irriterende, så det er sagt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16255 Del Skrevet 24. mai Titania skrev (27 minutter siden): Men om samtalene er korte, burde jo ikke litt klam ha noe å si Jepp, vet jeg er vrang 😛 Men syns telefonsamtaler på høyttaler er blitt en uting så godt som alle gjør hele tiden, over alt. Og vet også at selv om jeg irriterer meg over det, så endrer det ingen ting 😛 Telefonsamtaler der folk snakker høyt der man bare hører en side av samtalen er også irriterende, så det er sagt. Så lenge man har volumet lavt så ser jeg ikke noe problem i hvert fall Hører knapt noe uten høytaler så det er ikke heller noe alternativ 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #16256 Del Skrevet 24. mai Cid skrev (13 minutter siden): Så lenge man har volumet lavt så ser jeg ikke noe problem i hvert fall Hører knapt noe uten høytaler så det er ikke heller noe alternativ 😛 Jeg skal ikke dra diskusjonen lenger. Men poenget mitt er bare at hører du det som sies når samtalen er på høyttaler, så hører folk rundt deg det også, selv om lyden ikke er på maks. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16257 Del Skrevet 24. mai Titania skrev (2 minutter siden): Jeg skal ikke dra diskusjonen lenger. Men poenget mitt er bare at hører du det som sies når samtalen er på høyttaler, så hører folk rundt deg det også, selv om lyden ikke er på maks. Er heldigvis korte og ikke personlige ting som prates om i så fall med meg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. mai #16258 Del Skrevet 24. mai Enig med deg @Titania, og de som ser ting med lyd på på telefon. For helvete da🤬 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. mai #16259 Del Skrevet 24. mai Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Enig med deg @Titania, og de som ser ting med lyd på på telefon. For helvete da🤬 Det gjør jeg aldri ute, liker å være alene når jeg ser på videoer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. mai #16260 Del Skrevet 24. mai Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Enig med deg @Titania, og de som ser ting med lyd på på telefon. For helvete da🤬 Det også, ja 🤬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå