Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hus og leiligheter som er til salgs eller leie, hvor selger / utleier ikke gidder å legge frem noen tydelige  plan-oversikter i annonsene deres!

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

I går (8. mars 2014) styret ett Malaysia Airlines Flight 370 i løpet av en passasjer-flyvning mellom Kuala Lumpur, Malaysia og Beijing, Kina.

Anonymkode: 625e4...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

At det er så glatt her jeg bor og jeg klarte å tryne utafor leiligheten min med et smell!  Det var vondt og har det blåmerke på rumpa. Nice. Gleder meg til våren kommer for fult! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

det er veldig irriterende at tv2 sender noen teite sykkel-greier, fremfor å sende nye episoder av Home & Away slik de pleier!

:murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest C'est la vie:)

Når toalettet hos gjester ikke er vasket, klarer jeg ikke å gå på do der. Det er visst ikke alle som tenker over hvor ekkelt det er å gå på do hos andre når det er brunt belegg, kjønnshår eller skli-merker i skåla. Da holder jeg meg til jeg kommer hjem, for jeg setter ikke i gang til å vaske andres toalett! :snurt: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Stringfellow1 skrev:

det er veldig irriterende at tv2 sender noen teite sykkel-greier, fremfor å sende nye episoder av Home & Away slik de pleier!

:murvegg:

Det er irriterende når man finner ut at det endelig er sykkel på tv og så blir etappen avlyst pga været. Ingenting å gjøre med verken der eller her, så jeg fant på noe annet. Prøver igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At nabokatten står å hyler og gauker utafor soveromsvinduet mitt. Ikke hver kveld/natt, men ofte. Pga han har tydeligvis løpetid og vet min jentepus bor her.

Anonymkode: ed31a...174

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, sofie777 skrev:

Det er irriterende når man finner ut at det endelig er sykkel på tv og så blir etappen avlyst pga været. Ingenting å gjøre med verken der eller her, så jeg fant på noe annet. Prøver igjen i morgen.

Sykkel og sport på TV generelt er tragisk... At folk gidder å bruke tid på det. Det verste er de forbanna kubjellene som runger i alle butikker, TV, radio etc.... :dry:

Anonymkode: e09da...92f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er sikkert blitt nevnt x-antall ganger tidligere i denne tråden, men det kan aldri nevnes nok: Folk som ikke har forståelse for køkultur, samt folk som ikke evner å forstå at man ikke kan gå tre i bredden og/eller gå i sneglefart dersom man ferdes i en sentrumsgate! Vil du stå i rulletrappa, så stå på høyre side - ikke midt i trappa, slik at folk ikke kommer seg forbi. Vil du gå søndagstur på en mandag midt i rushtiden, så kan jeg tipse deg om at Sognsvann er kun 20 minutter unna med banen!

Dagens irritasjon... Eller bare livets irritasjon sånn generelt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når aviser har en video i en sak og så er teksten under bare en beskrivelse av det som skjer i filmen, den tilfører ingenting nytt. Da føler jeg meg snytt (jada, rim er gøy).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når man prøver å finne en side man kan se en serie gratis på og du finner en side hvor det står "Its for free" Du må registrere deg og da kommer det opp at du må skrive inn konto opplysninger. Gratis my ass! Hadde det vært gratis, så hadde vi ikke måte skrive inn konto opplysninger! .

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jacklost
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når man prøver å finne en side man kan se en serie gratis på og du finner en side hvor det står "Its for free" Du må registrere deg og da kommer det opp at du må skrive inn konto opplysninger. Gratis my ass! Hadde det vært gratis, så hadde vi ikke måte skrive inn konto opplysninger! .

Jeg har sett dette på så mange tjenester fra alt fra film og serier og det er så irriterendes! Det verste er når det kommer opp en slik survey dritt som vi må ta :sinna: Internett kan være skikkelig irriterendes til tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
18 minutter siden, Viking1980 skrev:

Menn i trenings tights. 

Jeg må bare spørre fordi jeg er nysgjerrig, hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Jacklost skrev:

Jeg må bare spørre fordi jeg er nysgjerrig, hvorfor?

Det er helt nørd samtidig som det ser gay ut. Tights er for damer å ikke menn ferdig snakka .)

Gutta som går i det nå tror dem er kulle å inn men dem er jo ikke det. Spør du meg mangler dem noe i hue 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

3 minutter siden, Jacklost skrev:

Jeg har sett dette på så mange tjenester fra alt fra film og serier og det er så irriterendes! Det verste er når det kommer opp en slik survey dritt som vi må ta :sinna: Internett kan være skikkelig irriterendes til tider :P

"Don't hate the game, hate the player" som det sies. :P Ja, det er dritt med all misvisende reklame, men er ikke så vanskelig å skille mellom ekte knapper og falske. Derfor bruker vi fleste AdBlock til å fjerne disse falske knappene. Selv på de seriøse og ekte streamingsidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollegaen min som var på toalettet før meg (vi har unisex-toalett) og tydeligvis hadde gjort grovarbeid uten å bruke kosten etterpå. Dermed måtte JEG gjøre det, for ellers ville alle som så meg komme ut derifra tro det var meg. :angry:. Hater den fyren.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Viking1980 skrev:

Det er helt nørd samtidig som det ser gay ut. Tights er for damer å ikke menn ferdig snakka .)

Gutta som går i det nå tror dem er kulle å inn men dem er jo ikke det. Spør du meg mangler dem noe i hue 

En ting er at du ikke liker den klesstilen, men irriterer det deg virkelig at andre går i ting du ikke liker? :P Det påvirker jo ikke deg på noen som helst måte annet enn at du syns det er stygt å se på?

Endret av Clarity
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...