Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. oktober 2015 #1681 Del Skrevet 21. oktober 2015 (endret) SoftKitty skrev (På 21.10.2015 den 18.18): Min nye irritasjon på buss og trikk er folk som går inn men så går de ikke videre inn.. de stopper opp for å se etter plass, går kjempesakte osv og skaper propp så andre ikke kommer seg inn... . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1682 Del Skrevet 23. oktober 2015 Irriterer meg grenseløst over bittesmå nisje-partier fullstendig uten bakke-kontakt, får ha så stor innvirkning på politikken.... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 23. oktober 2015 #1683 Del Skrevet 23. oktober 2015 Irriterende at ikke jordmødre klarer å tørke opp ultralydvæske fra gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1684 Del Skrevet 23. oktober 2015 Irriterer meg grenseløst over bittesmå nisje-partier fullstendig uten bakke-kontakt, får ha så stor innvirkning på politikken.... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 Irriterte du deg over det da FrP var et av disse bittesmå nisje-partiene ? Anonymous poster hash: 1598c...88d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. oktober 2015 #1685 Del Skrevet 23. oktober 2015 logoer. merkeklær med store logoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2015 #1686 Del Skrevet 23. oktober 2015 Kvinner som synes eldre menn er ekle. Eldre menn er ikke ekle sånn generelt,men noen kan ha en ekkel oppførsel. Det kan jo sikkert yngre menn også ha,men det har jeg aldri opplevd. Det er ikke spesielt gøy å være 17-18 år gammel,og så kommer det menn på 50+ og tror at du er fritt vilt. Nå er jeg eldre,og er fremdeles uinteressert i veldig mye eldre menn. Ikke fordi de er ekle,men fordi jeg ikke har møtt en eneste som jeg har noe til felles med. De blir for gamle rett og slett. Jeg bare tenker at mange ikke synes at eldre menn er ekle sånn generelt,men at de har opplevd menn som oppfører seg ekkelt eller ikke synes eldre menn er noe de kunne tenke seg.Anonymous poster hash: 64ffb...899 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 25. oktober 2015 #1687 Del Skrevet 25. oktober 2015 (endret) Folk som spør om matoppskrifter og slikt på KG i stedet for å google seg frem til noen man vet har peiling. Endret 25. oktober 2015 av Summers 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 25. oktober 2015 #1688 Del Skrevet 25. oktober 2015 Skolen rett i nærheten som har en ringeklokke som ringer i tide og utide. Heldigvis så langt unna at det ikke er veldig plagsomt, men hører det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 25. oktober 2015 #1689 Del Skrevet 25. oktober 2015 Det er ikke ofte jeg tar buss, men det hender at jeg gjør det. Verste er vel de som sniker og presser seg fram. Hallo, vent på din tur. Det er mest godt voksne mennesker som er de verste. De virker livredde for at bussen skal kjøre fra de. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 26. oktober 2015 #1690 Del Skrevet 26. oktober 2015 Når man bruker "morsomme" sammenligninger i diskusjoner. Synes sammenligningene nesten alltid er for dårlige til å være gyldige argumenter og man kamuflerer det ved at de er "morsomme". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1691 Del Skrevet 26. oktober 2015 folk som kun tenker på seg selv i kollektivtrafikken. Presser seg frem og løper inn og setter seg og blir sittende med god samvittighet ser det ut til, foran eldre, folk med krykker og gravide (som mange her inne sier må skylde seg selv hvis de må stå, siden de har valgt å bli gravide) hva med litt empati, medmenneskelighet og evne til å se andre? Anonymous poster hash: ad04e...8d9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1692 Del Skrevet 26. oktober 2015 Folk som tror at glutenfri mat er sunnere enn mat med gluten. Folk som går på slankekurer og ikke forstår hvorfor de ikke holder vekten nede. Alle som skal misjonere om kosthold osv. Påstår at man må spise slik og sånn eller så går man ikke ned i vekt. Folk som er livredde for sukker,karbohydrater og fett. Tror at de må sitte der med kyllingfilet og gulerøtter for å gå ned i vekt og blir bekymret fordi de spiste en rute sjokolade en gang i uka. Mange er blitt livredde for å spise rett og slett,og tror at man må kutte ut mye for å gå ned i vekt. At det ikke er mulig med helt vanlig mat. Det irriterer meg at det sitter en hel haug med "guruer" rundt omkring og oppfordrer til fordyrende kosthold der du må på helsekosten for å kjøpe masse greier.Anonymous poster hash: 64ffb...899 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2015 #1693 Del Skrevet 26. oktober 2015 Min mor. Som "elsker og reise", men som egentlig bare er på grisedyre gruppereiser som feks heter "Asia rundtur" som tar 12 dager. En dag i "hver by", rundt i byen på busstur, middag og fly videre.Anonymous poster hash: 1b029...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1694 Del Skrevet 28. oktober 2015 Små drittunger som skal stå ute og hyle for fullhals. Løper inn og ut av blokken, smeller med heisdøren og hyler. Katten blir jo vettskremt! Dette er da 6+ år gamle barn, ikke 3 åringer! De samme barna har lekt i heisen og fått den til å stå bomstille i flere timer. Noe som har ført til mye bråk i gangen av reparatøren. Heldigvis så må foreldrene ta regningen, for jeg nekter å betale fordi deres barn er drittunger! Det er ikke snakk om 1 gang heller, men i underkant av 10 ganger, i løpet av 3 uker!!! De trykte på alle knappene slik at heisen gikk i "vranglås", noe som hadde kostet oss andre dyrt. Men heldigvis så bruker de overvåkningskameraene og sender regningen til foreldrene, slik det bør være! Nå er det igjen en reparatør her, fordi det kun er en heis for tiden. Igjen, på grunn av barn som har lekt i heisen. Gud hvor jeg hater andres drittunger. Merk; andres drittunger! Ikke barn generelt. Anonymous poster hash: 54d98...82d 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 28. oktober 2015 #1695 Del Skrevet 28. oktober 2015 Når jeg har skiftet strenger på gitaren, og skal kaste de gamle. Det er så trasig å få de til å ligge i ro i søppla! De vil bare rette seg ut og spretter ut av posen! 44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. oktober 2015 #1696 Del Skrevet 28. oktober 2015 (endret) . Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. oktober 2015 #1697 Del Skrevet 28. oktober 2015 At jeg ikke finner filtreringsmuligheter for fora jeg ikke er interessert i på nylig aktivitet At jeg ikke finner IPBoard 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Blue Skrevet 28. oktober 2015 #1698 Del Skrevet 28. oktober 2015 Folk som sniker i køFolk som kommer med full handlevogn, som setter farten opp for å komme før meg i køen som har 2 varer jeg bærer i hånda.Folk som kjører upresist og ikke holder sine egen kjørebaneBanevognmafiaen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2015 #1699 Del Skrevet 28. oktober 2015 hvordan det nye Kvinneguiden ser ut, og fungerer... Anonymous poster hash: 625e4...0c5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2015 #1700 Del Skrevet 30. oktober 2015 Hun jeg bor med som har narch med 10-15 pers på en hverdag uten å spørre først. Anonymkode: aed2f...1ec 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå