Gå til innhold

Ting som irriterer deg / går deg på nervene.

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er veldig mange som tydeligvis ikke gidder å lese korrektur på ting dem legger ut på internett. Jeg leste en kommentar en gang. Den hadde sikkert  minst 10 skrivefeil i hver setning! Det var minst tretti skrivefeil, fordelt over fire korte setninger. Det er jo helt latterlig, og jeg tror ikke at folk gidder å bry seg om å skrive skikkelig. De er rett og slett alt for late. I tillegg gir dem sikkert blanke pokker i andre folk som skal lese (og prøve å forstå) tingene dem har skrevet..

Men dette er faktisk ikke bare noe som skjer over internett heller. Jeg leste en slags eksamensoppgave (fra en som gikk tredje året på videregående) og den hadde faktisk mellom fire og seks skrivefeil i nærmest hvert eneste  avsnitt! Det var faktisk ett helt elendig stykke rettskriving. Jeg fatter ikke hvordan enkelte mennesker egentlig har klart å komme seg gjennom 10 år med grunnskolen + videregående, når dem skriver på denne måten.....

Anonymous poster hash: 625e4...0c5

Du demonstrerer ikke akkurat klinkende god rettskriving selv!   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At vekkerklokken ikke klarte å vekke meg tidsnok til å se supermånen, så bare helt på slutten og den månen var ikke særlig super, bare litt røde rester. Hadde ventet i over et år på å se månen.

Følte meg som hovedpersonen i filmen under:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At vekkerklokken ikke klarte å vekke meg tidsnok til å se supermånen, så bare helt på slutten og den månen var ikke særlig super, bare litt røde rester. Hadde ventet i over et år på å se månen.

Følte meg som hovedpersonen i filmen under:

https://www.youtube.com/watch?v=-QWmahMdeGU&index=73&list=FLC0CoceyUZ975oCc1DkoTmw

Jeg har jobbet nattevakt i natt, og fikk heller ikke sett det siden det var totalt overskyet med en gang det begynte 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg irriterer meg skikkelig over folk som kaller psykologen sin for psykiater når det faktisk er en psykolog de har.

Psykolog og psykiater er IKKE det samme!!! AAARRRGGGH

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som skriver "psyk" om ting.

Naboer som er mer i gangen enn i sin egen leilighet. Det er ikke alltid jeg har lyst til å slå av en prat.

Når man har kommet for langt i en kjedelig bok til at man vil slutte å lese. Man vil gjerne vite hva som skjer, men det er et slit å pine seg gjennom de siste 300 sidene.

Edit; og folk som snakker om "nippler", grøss..

Endret av Wonderbitch
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som berre kjem med idiotiske tullesvar i tråder og ingenting konstruktivt! >:(

Enig. Det skjer ganske ofte. Hvis man ikke har noe godt å komme med, så kan man bare la hver å svare. Synes det er irriterende når folk skal tulle og fjaset i tråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Belle âme

Hvorfor tør du ikke det? :klo:

Veit ikkje, føler at alle stirrer på meg, og synast eg er ekkel om eg snyter meg(?) pluss så må eg uansett snyte meg igjen etter max 30 sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett som er helt hinsides treigt. Hver eneste gang jeg skal inn på en eller annen side, så kommer det bare at ""denne siden kan ikke vises. Prøv på nytt seinere.""

Anonymous poster hash: 625e4...0c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...