AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1061 Del Skrevet 12. oktober 2017 Var på den lokale Elkjøp butikken og trengte ny ledning til Internettboksen. Jeg har null peiling på dette egentlig, annet enn at jeg visste hvordan W jeg hadde behov for. Elkjøp hadde bare langt over eller langt under, så jeg sa at disse kan jeg jo ikke handle! Det førte til at 5 forskjellige fra både selve butikken og de bakpå lageret begynte å diskutere spenningen og mulighetene 😅 så gikk alle hvert til sitt uten å si noe til meg. Så jeg dro på Clas Ohlson og presenterte problemet. Da var det løst på 2 minutter og det virket også som at han hadde mer peiling enn noen av de 5 på Elkjøp. Jeg handler nok fremdeles på Elkjøp, men ikke den slags ting, da går jeg på Clas Ohlson. Men dere som opplever en sur ansatt i diverse butikker, hvorfor sier dere ikke ifra mens du står der. Har opplevd lignende og jeg svarer nok før jeg tenker meg om "jøss for et svar, vil du prøve igjen?" Anonymkode: 4c425...144 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1062 Del Skrevet 12. oktober 2017 Burger King i Stavanger. Jeg og mini spiste en liten lunsj der i går og mens vi sitter ved bordet så klatrer en av de ansatte oppå et bord for å tørke av lampene over. Slik fortsetter hun nedover 8 bord. Hun står altså oppå bordene men skitne sko mens hun vasker lampene. Bordene ble heller ikke vasket etterpå. I vert fall ikke i løpet av den tiden vi satt der. Anonymkode: ef6ab...670 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 12. oktober 2017 #1063 Del Skrevet 12. oktober 2017 Egon er ikke et sted jeg spiser igjen, har prøvd flere steder og eneste jeg trygt kan bestille er en tekopp. Det meste annen mat så har jeg opplevd å få enten brent eller uferdig. Sist på sørlandssenteret bestilte noe så enkelt som nachos. Halvparten av chipsen var brent! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1064 Del Skrevet 12. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men dere som opplever en sur ansatt i diverse butikker, hvorfor sier dere ikke ifra mens du står der. Har opplevd lignende og jeg svarer nok før jeg tenker meg om "jøss for et svar, vil du prøve igjen?" Anonymkode: 4c425...144 Siden personen fortsatt er den samme, hjelper det som regel ikke hva man sier. Det er jo ikke sånn at folk "tenker seg om". Det blir ofte bare mer av det samme. Jeg klagde på en sur ansatt i en butikk, og hun fikk nesten sparken. Dette var et sted der man betalte ekstra for god service, og der jeg hadde vært kunde i flere år tidligere slik at jeg visste hvordan servicenivået pleide å være.. Butikken fortalte meg at jeg var den eneste som noensinne hadde klagd i butikkens historie. De gav meg et gavekort og jeg lovde å aldri fortelle noen om den dårlige servicen, fordi den var et unntak. Det har jeg holdt, så jeg skal ikke skrive her hva butikken het eller hvor den ligger. Butikken har også blitt kåret til å ha god service flere ganger i byen vår. Men hun var ganske uspiselig den dagen. Virket totalt uinteressert og nedlatende. Alt jeg gjorde var å ta med meg noe jeg hadde kjøpt før, og spørre: "Denne jeg kjøpte tidligere liker jeg godt og ønsker gjerne en til, i en annen farge. Har dere det, evt. er det mulig å bestille?" Tror hun hadde en personlig dag fra helvete eller noe, for jeg var virkelig ikke ufin kunde. Anonymkode: e8995...744 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 12. oktober 2017 #1065 Del Skrevet 12. oktober 2017 På 6.10.2017 den 20.26, AnonymBruker skrev: Var på en restaurant som har spesialisert seg på pannekaker i dag. De har både søte og salte varianter med mye forskjellig fyll. Mens vi satt og spiste kom et par inn. Mannen var gammel, skrøpelig og svært dårlig til beins og støttet seg både på en stokk og kvinnen han var i følge med, som var noe yngre og sprekere enn ham. Mannen satte seg til rette ved et bord og kvinnen gikk bort til disken og bestilte en pannekake med blåbærsyltetøy og et glass vann til mannen. Svaret hun fikk var at det kunne ikke mannen få, det har de kun på barnemenyen og den serverer de ikke til voksne. Hun ga kvinnen menyen og ba henne velge noe derfra. Kvinnen insisterte på en enkel pannekake med blåbærsyltetøy, argumenterte at mannen var sjelden ute og hadde gledet seg til å spise nettopp pannekake med blåbærsyltetøy på. Servitøren sa etterhvert motvillig ja, men insisterte på at de måtte betale full pris for en fylt lunsjpannekake, rett i underkant av 200 kr, om pannekaka med syltetøy skulle serveres til en voksen. Kvinnen ble enda mer irritert og spurte mannen om de skulle droppe det siden det var så dyrt, men han ville gjerne ha pannekaka han hadde gledet seg til og bladde opp. Jeg fikk helt vondt inni meg og ble sint på situasjonen. Makan til dårlig service og mangel på fleksibilitet... De har det jo på menyen, riktignok barnemenyen, men likefullt er det jo noe de serverer der. Det var ikke sånn at de forlangte at kjøkkenet kokte i hop noe de normalt ikke serverer. Nei, dit kommer jeg ikke til å gå igjen. Anonymkode: 55833...b30 Syns det er en uting å ha forbud mot å kjøpe barnemeny hvis man er voksen. De har det sånn på egon også, og den svindyre maten der er så overpriset, at jeg syns det er en skam at man ikke kan få kjøpe barnemeny. Hvis man feks. ikke er så sulten en dag, er det kjipt å betale ekstra for mat man ikke orker å spise opp. Venninna mi fikk ikke lov å bestille barnemeny (burger og pommes frites) og da sa hun at hun ville ha den samme menyen bare i voksen meny. Greit det, sa de. Men da maten kom, fikk hun kun burger. Hun fortalte da til servitøren at hun hadde bestilt pommes frites også, noe servitøren krast påpekte at hun ikke hadde. "Jo, jeg gjorde det." sa hun. Han ble ganske snurt, hentet pommes frites og sa at hun skulle "få pommes fritsen gratis denne ene gangen", men "neste gang måtte hun faktisk bestille det og betale for det!" Var skikkelig dårlig kundeservice egentlig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 12. oktober 2017 #1066 Del Skrevet 12. oktober 2017 4 minutter siden, Suppetuppe skrev: Syns det er en uting å ha forbud mot å kjøpe barnemeny hvis man er voksen. De har det sånn på egon også, og den svindyre maten der er så overpriset, at jeg syns det er en skam at man ikke kan få kjøpe barnemeny. Hvis man feks. ikke er så sulten en dag, er det kjipt å betale ekstra for mat man ikke orker å spise opp. Venninna mi fikk ikke lov å bestille barnemeny (burger og pommes frites) og da sa hun at hun ville ha den samme menyen bare i voksen meny. Greit det, sa de. Men da maten kom, fikk hun kun burger. Hun fortalte da til servitøren at hun hadde bestilt pommes frites også, noe servitøren krast påpekte at hun ikke hadde. "Jo, jeg gjorde det." sa hun. Han ble ganske snurt, hentet pommes frites og sa at hun skulle "få pommes fritsen gratis denne ene gangen", men "neste gang måtte hun faktisk bestille det og betale for det!" Var skikkelig dårlig kundeservice egentlig. Jeg synes Egon serverer ganske kjip mat der porsjonene er altfor små. Er aldri mett etter å ha vært der. Flere av venninnene mine vil absolutt gå der de gangene vi er ute og spiser fordi de synes det er billig der, til tross for at jeg foreslår andre spisesteder.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke gått på Egon i det hele tatt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1067 Del Skrevet 12. oktober 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden personen fortsatt er den samme, hjelper det som regel ikke hva man sier. Det er jo ikke sånn at folk "tenker seg om". Det blir ofte bare mer av det samme. Jeg klagde på en sur ansatt i en butikk, og hun fikk nesten sparken. Dette var et sted der man betalte ekstra for god service, og der jeg hadde vært kunde i flere år tidligere slik at jeg visste hvordan servicenivået pleide å være.. Butikken fortalte meg at jeg var den eneste som noensinne hadde klagd i butikkens historie. De gav meg et gavekort og jeg lovde å aldri fortelle noen om den dårlige servicen, fordi den var et unntak. Det har jeg holdt, så jeg skal ikke skrive her hva butikken het eller hvor den ligger. Butikken har også blitt kåret til å ha god service flere ganger i byen vår. Men hun var ganske uspiselig den dagen. Virket totalt uinteressert og nedlatende. Alt jeg gjorde var å ta med meg noe jeg hadde kjøpt før, og spørre: "Denne jeg kjøpte tidligere liker jeg godt og ønsker gjerne en til, i en annen farge. Har dere det, evt. er det mulig å bestille?" Tror hun hadde en personlig dag fra helvete eller noe, for jeg var virkelig ikke ufin kunde. Anonymkode: e8995...744 Da svarer du som jeg pleier å si til sure folk: næmmen, du er jo like sur som ph-verdien i fitta di Tro meg, folk blir SÅ satt ut. Har brukt den på bitchy ansatte på Gardermoen (der jeg spurte et høflig spørsmål om innsjekking og ble møtt med "Fy faen, kan du ikke finne ut av det selv"), og generelt folk som er frekke. Det er tidenes kommentar, jeg har til og med fått unnskyldning når jeg kommer med denne kommentaren Ikke godta kjip oppførsel folkens, ta igjen. Anonymkode: 5dac4...d73 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 Populært innlegg #1068 Del Skrevet 12. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da svarer du som jeg pleier å si til sure folk: næmmen, du er jo like sur som ph-verdien i fitta di Tro meg, folk blir SÅ satt ut. Har brukt den på bitchy ansatte på Gardermoen (der jeg spurte et høflig spørsmål om innsjekking og ble møtt med "Fy faen, kan du ikke finne ut av det selv"), og generelt folk som er frekke. Det er tidenes kommentar, jeg har til og med fått unnskyldning når jeg kommer med denne kommentaren Ikke godta kjip oppførsel folkens, ta igjen. Anonymkode: 5dac4...d73 Kommer aldri i verden til å si noe så frekt og så uhøflig som det! Om man treffer på ansatte som ikke er god i jobben sin kan man gi beskjed på en høflig saklig måte. Anonymkode: 35c8d...deb 63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1069 Del Skrevet 12. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kommer aldri i verden til å si noe så frekt og så uhøflig som det! Om man treffer på ansatte som ikke er god i jobben sin kan man gi beskjed på en høflig saklig måte. Anonymkode: 35c8d...deb Jeg sier det aldri hvis det ikke er ekstremt dårlig oppførsel fra den ansatte.. men hvis de begynner, ja da sier jeg det der LETT. Hun på Gardermoen tror jeg hata jobben sin. De er der for å svare på spørsmål fra kunder og jeg var overhodet ikke ufin. Hun begynte å banne til meg uten grunn og da ble jeg forfjamset kan du si. Men da jeg kom med fitte-kommentaren så sa hun at hun beklaget, for hun hadde en veldig dårlig dag. Anonymkode: 5dac4...d73 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1070 Del Skrevet 12. oktober 2017 12 timer siden, Jordbæra skrev: Egon er ikke et sted jeg spiser igjen, har prøvd flere steder og eneste jeg trygt kan bestille er en tekopp. Det meste annen mat så har jeg opplevd å få enten brent eller uferdig. Sist på sørlandssenteret bestilte noe så enkelt som nachos. Halvparten av chipsen var brent! Egon i markens gav meg en delvis svartbrent burger med dressing som både luktet og smakte fis. De tre jeg var med bestilte biffsnadder og samtlige fikk mageproblemer samme kvelden.... Vi går heller ikke på Egon lengre, for å si det sånn! Anonymkode: a4b10...369 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbæra Skrevet 12. oktober 2017 #1071 Del Skrevet 12. oktober 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Egon i markens gav meg en delvis svartbrent burger med dressing som både luktet og smakte fis. De tre jeg var med bestilte biffsnadder og samtlige fikk mageproblemer samme kvelden.... Vi går heller ikke på Egon lengre, for å si det sånn! Anonymkode: a4b10...369 Eneste gangen Egon fungerte var da det var masse regn i Oslo og vi fant ut at man kunne låne tepper og sitte ute. Bestilte da hver vår tekopp, eneste gangen jeg har fått nettopp det jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suppetuppe Skrevet 13. oktober 2017 #1072 Del Skrevet 13. oktober 2017 18 timer siden, Dunkel skrev: Jeg synes Egon serverer ganske kjip mat der porsjonene er altfor små. Er aldri mett etter å ha vært der. Flere av venninnene mine vil absolutt gå der de gangene vi er ute og spiser fordi de synes det er billig der, til tross for at jeg foreslår andre spisesteder.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke gått på Egon i det hele tatt. Helt enig med deg! Bestilte carbonara der en gang og porsjonen var så liten at det var knapt en forrett... hater å spise der, men har venninner som dine haha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brimi Skrevet 13. oktober 2017 #1073 Del Skrevet 13. oktober 2017 4 timer siden, Suppetuppe skrev: Helt enig med deg! Bestilte carbonara der en gang og porsjonen var så liten at det var knapt en forrett... hater å spise der, men har venninner som dine haha! Jeg fikk en stor spagetti bolognese hos Egon Tydligvis forskjellig fra sted til sted. Nå liker jeg at porsjonene er små i og med at jeg ikke spiser så mye. Synd å kaste mat liksom :/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1074 Del Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 20.22, Dunkel skrev: Jeg synes Egon serverer ganske kjip mat der porsjonene er altfor små. Er aldri mett etter å ha vært der. Flere av venninnene mine vil absolutt gå der de gangene vi er ute og spiser fordi de synes det er billig der, til tross for at jeg foreslår andre spisesteder.. Hadde det vært opp til meg hadde jeg ikke gått på Egon i det hele tatt. Egon er jo dritdyrt Anonymkode: a8f02...909 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1075 Del Skrevet 14. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Egon er jo dritdyrt Anonymkode: a8f02...909 Enig. Og det er jo bevist at omtrent all maten er halvfabrikata og bare blir varmet opp. Betaler like mye på kvalitetsrestauranter, den eneste grunnen til at jeg kan dra på Egon er 1) om det er unger involvert og 2) for utsikten i Tyholttårnet (Trondheim) dersom vi har besøk fra folk som vil "se Trondheim". At de kaller seg restaurant er helt latterlig. Anonymkode: cc2ac...065 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 Populært innlegg #1076 Del Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 21.21, AnonymBruker skrev: Da svarer du som jeg pleier å si til sure folk: næmmen, du er jo like sur som ph-verdien i fitta di Tro meg, folk blir SÅ satt ut. Har brukt den på bitchy ansatte på Gardermoen (der jeg spurte et høflig spørsmål om innsjekking og ble møtt med "Fy faen, kan du ikke finne ut av det selv"), og generelt folk som er frekke. Det er tidenes kommentar, jeg har til og med fått unnskyldning når jeg kommer med denne kommentaren Ikke godta kjip oppførsel folkens, ta igjen. Anonymkode: 5dac4...d73 Ærlig talt, ikke si noe så utrolig stygt til folk! Det spiller ingen rolle hva vedkommende har sagt først, du snakker ikke om folks kjønnsorgan (og bruker så fæle navn på det). Det er skikkelig barnslig. Påpek gjerne at du synes du blir ufint behandlet, men hold deg for god til det der. Anonymkode: 5d406...78d 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesp99 Skrevet 14. oktober 2017 #1077 Del Skrevet 14. oktober 2017 På 12.10.2017 den 21.21, AnonymBruker skrev: Da svarer du som jeg pleier å si til sure folk: næmmen, du er jo like sur som ph-verdien i fitta di Tro meg, folk blir SÅ satt ut. Har brukt den på bitchy ansatte på Gardermoen (der jeg spurte et høflig spørsmål om innsjekking og ble møtt med "Fy faen, kan du ikke finne ut av det selv"), og generelt folk som er frekke. Det er tidenes kommentar, jeg har til og med fått unnskyldning når jeg kommer med denne kommentaren Ikke godta kjip oppførsel folkens, ta igjen. Anonymkode: 5dac4...d73 Når man møter sure ansatte er man ikke akkurat noe bedre selv hvis man sier slikt tilbake. Klart at det kan være vanskelig å holde seg hyggelig, men akkurat slike utsagn kan man spare seg for. 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #1078 Del Skrevet 15. oktober 2017 Egon og Elkjøp har vel aldri vert kjent for ´´sine expertiser´´ innenfor sitt felt desverre Anonymkode: 8af46...0d0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurerpåmasse Skrevet 15. oktober 2017 #1079 Del Skrevet 15. oktober 2017 På 25.9.2017 den 15.12, AnonymBruker skrev: 45 000...? Om så hvert eneste plagg kostet 1000,- så kjøpte du altså 45 plagg? Om du gikk fra størrelse 58 til størrelse 36 forstår jeg ikke hvordan den buksen du gikk med engang holdt seg oppe! Anonymkode: 3d3de...913 Jeg har jo andre familiemedlemmer som ikke er store da, søsteren min bruker 36 i klær. så jeg hadde lånt en bukse fra henne. Ja jeg var så heldig at jeg fikk sponset en hel ny garderobe med både pent og litt mer hverdagslig garderobe. Jeg trengte alt mer eller mindre, alt fra strømperbukser til kåper, skjerf, gensere osv osv.... nei jeg tror jeg endte med ca 90-100 plagg med alt sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 15. oktober 2017 #1080 Del Skrevet 15. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Egon og Elkjøp har vel aldri vert kjent for ´´sine expertiser´´ innenfor sitt felt desverre Anonymkode: 8af46...0d0 Egon i Trondheim og Bodø er absolutt de beste steder jeg spiser. Men smak og behag som alt annet. Og ikke minst kundeopplevelse fra sted til sted. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå