Gjest Tom Bäcker Skrevet 25. januar 2018 #1161 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg er gift og vant til å få lov til å være med kona mi i butikker, hvis jeg lover å bære og betale. Det meste går greitt, men jeg får kattunger av sportsbutikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 25. januar 2018 #1162 Del Skrevet 25. januar 2018 På 24.1.2018 den 10.55, AnonymBruker skrev: De gjør det rett og slett fordi forskningen tilsier at man stoler mer på de som tar på en - ergo så kjøper man mer. Det er det samme som å spille høy musikk i lokalet!! Det er en uting og jeg skyr slike butikker som pesten. Anonymkode: f649d...38c Høy musikk må da få folk til å rømme butikken? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 25. januar 2018 #1163 Del Skrevet 25. januar 2018 On 1/24/2018 at 3:18 PM, Nuttery said: Det står ikke hva som inngår i noe på menyen, annet enn det som har det i navnet. http://houseofsushi.no/kiellands/?t=meny Drit i House of Sushi, jeg bodde rett ved Kiellands Plass i flere år, og god sushi fikk jeg bare på Sushihuset på Carl Berner. Jeg tok gladelig bussen bort dit for å kjøpe god sushi til en relativt billigere penge, fra fantastisk søte damer og menn som gjorde alt for å føle deg velkommen, selv når du bare kom innom for å hente mat. Jeg tror de kunne ordren min nesten utenat til slutt... På House of Sushi på Kiellands Plass, var det dyrt, dårlig sushi, og mye mugne fjes.... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2018 #1164 Del Skrevet 25. januar 2018 1 time siden, Honey Dew skrev: Høy musikk må da få folk til å rømme butikken? Forskning viser at man bruker mer penger hvis man spiller høy musikk. Sikkert fordi den kritiske stemmen i hjernen bedøves 100% og sendes i koma av alt bråket. Jeg syns BikBok DEFINITIVT er verst..... Mange flykter fra høy musikk, men ikke alle. De som blir kjøper mer. Jeg fatter ikke..... Anonymkode: f649d...38c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1165 Del Skrevet 26. januar 2018 21 timer siden, Emmelise skrev: Ifjor sommer var jeg en tur på Change i Larvik. De har en butikk på kjøpesenteret Nordbyen. Så synd du hadde en fæl opplevelse der! Jeg var der for første gang i høst, riktignok på dagtid på en hverdag, og fikk fantastisk service av ei ung jente. Skal sies at BH'ene begynte å gnage etter 2 mnd, men det tror jeg er mer dårlig kvalitet på merkene de fører enn at hun som jobbet der ikke kunne sakene sine... Anonymkode: f7e02...569 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2018 #1166 Del Skrevet 26. januar 2018 Butikken der det jobber en sleip voldelig drittsekk som butikksjef. Håper hele butikken går konk. Anonymkode: 7f534...6ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest middagshøyden Skrevet 26. januar 2018 #1167 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) ... Endret 19. mars 2020 av middagshøyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2018 #1168 Del Skrevet 4. februar 2018 Anonymkode: a5138...856 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2018 #1169 Del Skrevet 15. februar 2018 Jeg var i dag på en sushisjappe. Har aldri følt meg ''velkommen'' og fått god service før. Foruten at de lager maten så kriminelt raskt at jeg skulle tro at de hadde masseprodusert alt så er det lite som er bra der. I dag var det en som hadde bestilt mindre enn meg, som bestilte lenge før meg, som enda ikke hadde fått maten når enda jeg hadde fått min, og jeg hadde bestilt veldig mye. I tillegg var det en fyr som bare lurte på hvor lenge han måtte vente, og da bare ropte hun at ''Maten kommer snart, bare sitt og vent, betale etterpå ja!'', som om det var svar på spørsmålet. I tillegg drev hun å gjorde åpenbart narr av gjestene som satt der og parodierte de og snakket høyt om de; det morsomme var jo at de fikk det med seg og gikk. Jeg selv så hvor dårlig service det var som ble gitt. Det var bestillinger som aldri kom, spørsmål som aldri ble besvart, og en ansatt som hadde høretelefoner på mens hun jobbet så hun fikk ikke med seg noen ting. Jeg ble litt satt ut av at hun åpenbart pariodierte gjestene der, når det åpenbart var hun som ikke ''forsto'' i kommunikasjonen mellom de; så jeg greide ikke å le med, for jeg ble litt satt ut. Jeg spiser sushi ukentlig og har bare vært der 3-4 ganger, i håp om at jeg forrige gang var uheldig, men virker som dette er standarden. Jeg har selv jobbet i servicebransjen og vet jeg har mye å lære, men regel nummer 1 er vel å være normalt høflig? Anonymkode: dbcc0...981 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2018 #1170 Del Skrevet 16. februar 2018 Alice123 skrev (På 24.1.2018 den 1.49): Jeg blir helt stressa av kundeservicen på både MAC og Lush. Begge kjedene pleier å ha små, men fulle lokaler, og overdreven hyggelig kundeservice. I de MAC og Lushbutikkene jeg har vært på i Oslo (bare der jeg handler) har de ansatte nå begynt å ta på meg. Altså, en hånd på armen/skulderen/overarmen mens de spør om jeg trenger hjelp/leter etter noe spesielt/trenger mer hjelp etc. Jeg er av ulike årsaker ikke veldig glad i fysisk kontakt, og pleier ikke en gang åklemme nær familie eller venner. Så jeg blir helt satt ut når et fremmed menneske holder meg på armen i en fullstappet, trang butikk. Og jeg må bare si at når jeg spør om konkret hjelp får jeg alltid god hjelp og jeg er veldig fornøyd med produktene til begge kjedene. Og jeg forstår at den fysisk kontakt-greia er noe de har fått beskjed om å gjøre på et salgskurs. Salgstrenerne fra det engelske hovedkontoret til LUSH ba de ansatte TA HÅNDEN TIL KUNDEN UTEN Å SPØRRE OM DET VAR GREIT først. Dette vet jeg, for jeg jobbet for LUSH. Mest mulig produkter rett på huden til kunder=stjerne i boken til den ansatte. Helt jævlig ukomfortabelt. Trist at LUSH ikke innser dette. AnonymBruker skrev (På 24.1.2018 den 15.50): Hei. Vil bare informere om at jeg jobber for LUSH og at vi ikke oppfordrer våre ansatte til å ta på kunden. Vi er derimot veldig på å visa fram testere på kundens arm osv, hvis kunden vil -selvfølgelig. Anonymkode: f8b98...da2 Da jeg jobbet for LUSH fikk vi beskjed om at vi ikke skulle spørre kunden først, bare ta armen til kunden og kjøre demo. Flest mulig demoer på hver kunde var det riktige da jeg jobbet der. De fleste ansatte syntes det var ubehagelig, men vi fikk tilsnakk av den engelske treneren om vi lot kundene "være i fred". Selv om kunden åpenbart ville ha ro og fred. Anonymkode: 40227...d7a 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2018 #1171 Del Skrevet 22. februar 2018 Håper Zavanna snart får nettbutikk. Fine og gode klær for meg som er litt rund i kantene, men servicen er jo helt håpløs. Forrige uke når jeg prøvde klær der stod de 2 ansatte å pratet om sexlivene sine..fikk på meg klærne mine i en fei og gikk derifra Anonymkode: 6483f...dbf 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 23. februar 2018 #1172 Del Skrevet 23. februar 2018 På 15.2.2018 den 21.12, AnonymBruker skrev: Jeg var i dag på en sushisjappe. Har aldri følt meg ''velkommen'' og fått god service før. Foruten at de lager maten så kriminelt raskt at jeg skulle tro at de hadde masseprodusert alt så er det lite som er bra der. I dag var det en som hadde bestilt mindre enn meg, som bestilte lenge før meg, som enda ikke hadde fått maten når enda jeg hadde fått min, og jeg hadde bestilt veldig mye. I tillegg var det en fyr som bare lurte på hvor lenge han måtte vente, og da bare ropte hun at ''Maten kommer snart, bare sitt og vent, betale etterpå ja!'', som om det var svar på spørsmålet. I tillegg drev hun å gjorde åpenbart narr av gjestene som satt der og parodierte de og snakket høyt om de; det morsomme var jo at de fikk det med seg og gikk. Jeg selv så hvor dårlig service det var som ble gitt. Det var bestillinger som aldri kom, spørsmål som aldri ble besvart, og en ansatt som hadde høretelefoner på mens hun jobbet så hun fikk ikke med seg noen ting. Jeg ble litt satt ut av at hun åpenbart pariodierte gjestene der, når det åpenbart var hun som ikke ''forsto'' i kommunikasjonen mellom de; så jeg greide ikke å le med, for jeg ble litt satt ut. Jeg spiser sushi ukentlig og har bare vært der 3-4 ganger, i håp om at jeg forrige gang var uheldig, men virker som dette er standarden. Jeg har selv jobbet i servicebransjen og vet jeg har mye å lære, men regel nummer 1 er vel å være normalt høflig? Anonymkode: dbcc0...981 Minner utrolig mye om dette spisestedet...https://www.youtube.com/watch?v=7uPOGxUtZvk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #1173 Del Skrevet 23. februar 2018 AnonymBruker skrev (På 10.5.2016 den 20.09): Besøker bevisst ikke moteforretninger. Blir skult på som om klærne jeg går i ikke er fine nok for butikken og de bak kassen bare stirrer på meg når jeg går inn. Jeg er helt normal i utseende og klesstil, men føler meg som en uteligger! Anonymkode: 146de...512 Opplevd det selv. Skulle innom en nokså dyr butikk og gikk i vanlige jeans, jakke, lett sminket og hestehale. Damen som jobbet kikket lenge på meg før hun fikk spurt "lurte du på noe?" Meg "Nei, bare kikker" hvorpå hun himlet med øynene. Noen dager senere kom jeg inn mye mere stæsjet (skulle i bursdag) hvorpå jeg nærmest ble venninne med hun bak kassa (samme dame) "har du sett de nye buksene vi har fått inn, de er bare såå flotte, og ville sittet som ett skudd på deg som er så skank! Skrik ut om det er noe jeg kan hjelpe deg med da" Må legge til at jeg hadde på meg en designerkåpe, ett merke skjerf og en nokså dyr veske (bruker det når jeg skal være litt fin) AnonymBruker skrev (På 10.5.2016 den 20.09): Besøker bevisst ikke moteforretninger. Blir skult på som om klærne jeg går i ikke er fine nok for butikken og de bak kassen bare stirrer på meg når jeg går inn. Jeg er helt normal i utseende og klesstil, men føler meg som en uteligger! Anonymkode: 146de...512 Opplevd det selv. Skulle innom en nokså dyr butikk og gikk i vanlige jeans, jakke, lett sminket og hestehale. Damen som jobbet kikket lenge på meg før hun fikk spurt "lurte du på noe?" Meg "Nei, bare kikker" hvorpå hun himlet med øynene. Noen dager senere kom jeg inn mye mere stæsjet (skulle i bursdag) hvorpå jeg nærmest ble venninne med hun bak kassa (samme dame) "har du sett de nye buksene vi har fått inn, de er bare såå flotte, og ville sittet som ett skudd på deg som er så skank! Skrik ut om det er noe jeg kan hjelpe deg med da" Må legge til at jeg hadde på meg en designerkåpe, ett merke skjerf og en nokså dyr veske (bruker det når jeg skal være litt fin) Anonymkode: 26f16...d9a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 23. februar 2018 #1174 Del Skrevet 23. februar 2018 På 16.2.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev: Salgstrenerne fra det engelske hovedkontoret til LUSH ba de ansatte TA HÅNDEN TIL KUNDEN UTEN Å SPØRRE OM DET VAR GREIT først. Dette vet jeg, for jeg jobbet for LUSH. Mest mulig produkter rett på huden til kunder=stjerne i boken til den ansatte. Helt jævlig ukomfortabelt. Trist at LUSH ikke innser dette. Anonymkode: 40227...d7a Jeg tror i Norge, hvor folk generelt er ganske reserverte og liker å titte i fred, er nok dette en forferdelig feilslått strategi. Jeg har sluttet å handle på Lush ettersom jeg føler jeg aldri får tittet på varene, og stadig blir påprakket varer jeg ikke ønsker. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 23. februar 2018 #1175 Del Skrevet 23. februar 2018 På 16.2.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev: Salgstrenerne fra det engelske hovedkontoret til LUSH ba de ansatte TA HÅNDEN TIL KUNDEN UTEN Å SPØRRE OM DET VAR GREIT først. Dette vet jeg, for jeg jobbet for LUSH. Mest mulig produkter rett på huden til kunder=stjerne i boken til den ansatte. Helt jævlig ukomfortabelt. Trist at LUSH ikke innser dette. Anonymkode: 40227...d7a Det er visst en form for "ny" teori om kundeservice. Rett før jeg skulle slutte på min jobb i en skobutikk, ble det tatt opp på et personalmøte at folk likte fysisk kontakt, det utløste liksom endorfiner, og derfor måtte vi gjerne ta litt på kundene! Ikke søren om jeg grafser på et annet menneske uten en naturlig grunn (f.eks hjelpe av og på med sko). Noen liker det sikkert, men andre får jo panikk av sånt. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 23. februar 2018 #1176 Del Skrevet 23. februar 2018 Jeg var innom en Lush-butikk der de smurte produkt jeg spurte etter på hånden min. Det opplevde jeg som helt greit, men det kommer kanskje an på hvordan selgeren oppfører seg. Hun sa at jeg kunne se og lukte hvilken jeg likte best og jeg fikk prøve et par forskjellige. Det føltes nesten som hun indirekte spurte om det var greit, og derfor føltes det ikke påtrengende. Så det med å ta på kundene tror jeg kommer helt an på. Det bør føles naturlig. Om jeg skulle handle klær og selgeren begynte å holde meg på ryggen eller noe annet som ikke har med plagget jeg prøvde på så hadde det føltes upassende. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartfugl Skrevet 23. februar 2018 #1177 Del Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, Elaine Marley skrev: Jeg var innom en Lush-butikk der de smurte produkt jeg spurte etter på hånden min. Det opplevde jeg som helt greit, men det kommer kanskje an på hvordan selgeren oppfører seg. Hun sa at jeg kunne se og lukte hvilken jeg likte best og jeg fikk prøve et par forskjellige. Det føltes nesten som hun indirekte spurte om det var greit, og derfor føltes det ikke påtrengende. Så det med å ta på kundene tror jeg kommer helt an på. Det bør føles naturlig. Om jeg skulle handle klær og selgeren begynte å holde meg på ryggen eller noe annet som ikke har med plagget jeg prøvde på så hadde det føltes upassende. Ja, nettopp. Som i alle andre sammenhenger, må man ha en grunn til å ha fysisk kontakt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 3. mars 2018 #1178 Del Skrevet 3. mars 2018 Jeg tror jeg skal være så drastisk å si at jeg aldri mer skal besøke min lokale coop extra igjen. Fikk tilbudsavvis i posten der de skrøt av norwegia ost til 69kr kg. Det sto ingenting i avisen om Max antall. Jeg trengte 3 ost til pizza og ostehorn og satt meg i bilen og kjørte. Vel framme og i ostedisken ser jeg det står plakat «Max 2 per kunde» 😮 jeg er vant at tilbud har Max antall, men to var svært lite. siden jeg trengte 3 da, en mer enn lov, gikk jeg til en godt voksen ansatt og spurte pent om jeg kunne ta 3 ost fordi jeg trengte 3. Og det sto ingenting i avisen om Max anfall, så jeg var ikke klar over restriksjonene og jeg trengte 3 ost. Nei det var helt uaktuelt, det kunne jeg absolutt ikke få lov til. Sånt kunne de ikke holde på med. Skikkelig sint på meg fordi jeg spurte 😑 Jeg synes det var smålig. Luretilbud. Jeg har selv jobbet i spar før og vi ble instruert til å være fleksible. At var det et tilbud med begrenset antall, og noen spurte pent om å få lov å kjøpe litt flere(hvis ikke det var snakk om sykt mange)skulle vi si ja.. hatt flere dårlige erfaringer med den Coop extra. For ikke lenge siden hadde jeg vunnet KinoSpill på kino som ga meg gavekort på Coop extra på 50kr. Når jeg dro dit insisterte de lenge på at det gavekortet hadde de aaaaldri hørt om og lot meg ikke bruke det🙊🙄 itillegg er Coop ekstra dyrt synes jeg, så er ikke stort tap å dra dit mer når de er så sure i tilegg 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 3. mars 2018 #1179 Del Skrevet 3. mars 2018 På 16.2.2018 den 20.52, AnonymBruker skrev: Salgstrenerne fra det engelske hovedkontoret til LUSH ba de ansatte TA HÅNDEN TIL KUNDEN UTEN Å SPØRRE OM DET VAR GREIT først. Dette vet jeg, for jeg jobbet for LUSH. Mest mulig produkter rett på huden til kunder=stjerne i boken til den ansatte. Helt jævlig ukomfortabelt. Trist at LUSH ikke innser dette. Anonymkode: 40227...d7a Jeg hadde aldri satt min fot inn i den butikken igjen om de ansatte hadde begynt å ta på meg Må jo være ubehagelig for de som jobber der også, jeg jobber selv i butikk og hadde blånektet om sjefen hadde sagt at vi måtte ta på kundene 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2018 #1180 Del Skrevet 4. mars 2018 Only på Horisont i Bergen, Åsane. Elendig service og butikksjefen er en heks. Vi er mange som savner Only butikken på det andre senteret, der var butikksjefen og personalet i topp klasse. Anonymkode: 49940...016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå