Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror kanskje at du vil bli forbauset over alle de avgjørelsene folk tar i strid med det de ellers ville tenke på som sine holdninger, når de er under innflytelse av alkohol eller andre rusmidler.

Jeg blir ikke forbauset over tabber og uhell. Fyllekjøring for meg er ikke en tabbe eller uhell.

Jeg VET jeg ikke skal voldta.

Jeg VET jeg ikke skal fyllekjøre.

Om disse holdningene er bunnsolide er det inget promillenivå i verden som kan rokke dem.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir ikke forbauset over tabber og uhell. Fyllekjøring for meg er ikke en tabbe eller uhell.

Jeg VET jeg ikke skal voldta.

Jeg VET jeg ikke skal fyllekjøre.

Om disse holdningene er bunnsolide er det inget promillenivå i verden som kan rokke dem.

For meg ser dette mest ut som et forsøk på ytterligere demonisering av Northug. Du fremstiller det som om han, i tillegg til at han har gjort noe utrolig dumt, uansvarlig og risikabelt, og foråsaket store materielle skader, og sågar skadet sin kompis (moderat), også er en mann med dårlige holdninger.

Fyllekjøring er en stygg feilvurdering. En av de fremste effektene av alkohol er at den reduserer vurderingsevnen.

• Liker 4
Gjest Winza
Skrevet

Når Coop faktisk går ut og på en måte syns det er greit med fyllekjøring og viser dette ved å fortsette å sponse Petter Northug, ja da er grensen nådd for meg!Anonymous poster hash: 68cdf...31e

Det er ikke sikker det var Petter som kjørte men kompisen hans så ikke døm uten bevis!
Skrevet

Det er ikke sikker det var Petter som kjørte men kompisen hans så ikke døm uten bevis!

Jo, det er helt sikkert at det var Petter Norhug som kjørte. Han har avlagt en uforbeholden tilståelse. Så det kan det ikke være så mye tvil om.

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet

Jo, det er helt sikkert at det var Petter Norhug som kjørte. Han har avlagt en uforbeholden tilståelse. Så det kan det ikke være så mye tvil om.

Jeg trur det er kompisen. Jeg vet hvordan andre på min alder er
Skrevet

Jeg trur det er kompisen. Jeg vet hvordan andre på min alder er

Fullstendig ubegrunnet antakelse basert på egne anekdoter og i strid med sakens fakta slik de foreligger. Tru kan du gjøre i kjerka. :)

• Liker 1
Gjest Amberlights
Skrevet

Flaut å lese gjennom denne tråden. Kan vedde livet mitt på at ingen av dere har gått gjennom livet uten å gjøre en gedigen tabbe. Man støtter jo for faen ikke fyllekjøring bare fordi man støtter Northug. Det er skammelig hvor hardt visse mennesker sparker mens vedkommende ligger nede, men så jubler de og skriker av glede når han står med gull rundt halsen og er Norges stolthet. Han begikk en forferdelig tabbe, og det er ganske så tvilsomt at han kommer til å gjøre det igjen.

ALLE kan gjøre feil. Og slutt med den der "tenk om, tenk om" tankegangen. Ingen ble drept og ingen ble skadet, alt gikk fint. Eller nei, egentlig ikke, det gikk ikke fint for Northug. Jeg er veldig glad for at han ikke tok livet av seg selv og han andre som satt i bilen, lurer på hva media hadde blåst opp da og hvordan "diskusjonen" her inne hadde sett ut da; "han fortjente å dø, å fyllekjøre er ikke en tabbe, om du sørger støtter du fyllekjøring, skam deg, la oss heise flagget over hans død"..... SKAMMELIG.

Jeg kommer forøvrig til å handle på Coop like ofte som jeg har gjort tidligere. Ser ingen grunn til at jeg skal boikotte butikkkjeden. Maten er akkurat slik den var før Northug krasjet i fylla, såååå....?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handler sjeldent på coop uansett, er så mye dyrere enn rema som vi bor mye nærmere

Anonymous poster hash: 125e2...786
Gjest Winza
Skrevet

Har du lagt merke til at i absolutt alle tråder du blander deg inn i så blir det krangel? Anonymous poster hash: b3615...9fe

Om folk byr opp tll krangel er ikke det mitt problem. Krangling et sunt uansett. Grunnen til at mange ender opp med å krangle med meg er fordi de føler seg truet at det er en person som sier sin mening rett fra levra. Jeg tar det som et kompliment:)

Men dette er off topic og har lngenting med denne tråden å gjøre

AnonymBruker
Skrevet

Da håper jeg at dere med det samme boikotter, Posten, Statoil, flere av de største bankene i Norge, Meny, Match og alle andre som fortsetter å lønne mennesker som er blitt tatt og dømt for fyllekjøring.

Anonymous poster hash: a210a...c50
Gjest Winza
Skrevet

Dumt å boikotte. Coop og meny er de beste butikkene. Om en idretts tøver har gjort noe bryr meg fint lite...

Skrevet

Hvis det _ikke_ er greit i henhold til deres verdier får de vise det ved å avslutte samarbeidet.

Situasjonen er definitivt ikke så svart hvitt. Er ikke slik verdenen fungerer som regel :P

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og avsporinger,

ninuska_, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...