Gå til innhold

Dumpe over analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Analsex er jo vondt! Ikke noe jeg kommer til å si ja til igjen!



Anonymous poster hash: b0212...794
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Kanskje hun er "ferdig med sånt" fordi hun ikke syntes det er godt? Jeg har selv hatt analsex utallige ganger, har aldri likt det, men ikke turt å si nei. Sært, men sant. Med den jeg blir sammen med i fremtiden, hvis jeg noengang får kjæreste, så kommer analsex til å bli helt uaktuelt, rett og slett fordi jeg har prøvd det nok ganger til å kunne si at jeg IKKE liker det og jeg piner meg ikke igjennom noe sånt en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt den trygge fyren hun eventuelt ender opp sammen med ts. Kvinner i vesten har stort sett de seksuelle eventyrene med "alfamennene" før de ser seg om etter en trygg mann de kan stifte familie med men som de ikke nøvendigvis føler noe særlig for, hverken seksuell kjemi eller i forholdet for øvrig. Din nytte er da først og fremst som et trygghetsobjekt, som kan forsørge familien og tilby en generelt trygg hverdag. Den seksuelle utforskningen og eventyrene er hun stort sett ferdig med, forskjellen er bare at hun kan se tilbake på tiden der hun var en utforskende ungmø med et smil om munnen og en liten sterne i øyekroken mens du selv ikke har tilsvarende erfaringer å se tilbake på, istedet er du forvist til en slags rolle som forvist evnukk.



Anonymous poster hash: 97bab...765
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun er "ferdig med sånt" fordi hun ikke syntes det er godt? Jeg har selv hatt analsex utallige ganger, har aldri likt det, men ikke turt å si nei. Sært, men sant. Med den jeg blir sammen med i fremtiden, hvis jeg noengang får kjæreste, så kommer analsex til å bli helt uaktuelt, rett og slett fordi jeg har prøvd det nok ganger til å kunne si at jeg IKKE liker det og jeg piner meg ikke igjennom noe sånt en gang til.

Du har hatt analsex utallige ganger med diverse random menn, men vil ikke ha det med kjæresten din?

Da foreslår jeg at du holder helt kjeft om at du noengang har hatt analsex.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min samboer vært som deg hadde jeg dumpa han tvert.

Han har hatt analsex før, og likte det. Jeg har ikke hatt det, og er ikke villig til å prøve. Det byr meg i mot rett og slett. Han dumper meg ikke av den grunn.

Og jada, det er sikkert kjempe egoistisk av meg å ikke stille ræva mi til disposisjon, men det er min ræv og jeg bestemmer hva den skal brukes til.

Jeg har spurt han om han vil ha en dildo i sin ræv, og det ville han ikke, fordi det byr han i mot. Vi har et bra forhold og et supert sexliv allikevel.

Analsex for han er ikke viktigere enn meg.

Du har aldri prøvd det. Det er noe helt annet. Dama til TS har hatt analsex utallige ganger med x antall menn, men vil bare ikke ha det med ham.

Ingen menn med respekt for seg selv ville funnet seg i det.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Du har hatt analsex utallige ganger med diverse random menn, men vil ikke ha det med kjæresten din? Da foreslår jeg at du holder helt kjeft om at du noengang har hatt analsex. Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Jeg har hatt sex med noen av EKSENE mine flere ganger fordi jeg har latt meg PRESSE til det ja, men nå har jeg blitt voksen nok til å si nei og at jeg IKKE liker det, at jeg ikke tillater meg selv å pine meg gjennom noe slikt igjen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloe87

Du har aldri prøvd det. Det er noe helt annet. Dama til TS har hatt analsex utallige ganger med x antall menn, men vil bare ikke ha det med ham. Ingen menn med respekt for seg selv ville funnet seg i det. Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Ja, hun har hatt analsex med flere menn, men IKKE likt det, men har ikke turt å si NEI, hun har følt seg presset, for ja, tro meg, det finnes menn som maser og presser seg til analsex! Møter hun en ordentlig MANN vil han forstå at ja, hun har prøvd analsex flere ganger og funnet ut at dette ikke er noe for henne, at hun får vondt, dette vil han RESPEKTERE fremfor å syte over at andre fikk tatt henne i kloakkhullet og ikke han..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun har hatt analsex med flere menn, men IKKE likt det, men har ikke turt å si NEI, hun har følt seg presset, for ja, tro meg, det finnes menn som maser og presser seg til analsex! Møter hun en ordentlig MANN vil han forstå at ja, hun har prøvd analsex flere ganger og funnet ut at dette ikke er noe for henne, at hun får vondt, dette vil han RESPEKTERE fremfor å syte over at andre fikk tatt henne i kloakkhullet og ikke han..

Det er stor forskjell på å ikke ha hatt det, ha hatt det med andre og likt det men ønsker likevel ikke ha det med partneren og den siste situasjonen; det å ikke like det. Sistnevnte bør være greit, men det er mange kvinner som har eksperimentert tidligere, likt det, men som anser seg ferdige med slik eksperimentering når de endelig finner han de stifter familie med. Således blir han redusert til et trygghetsobjekt, en evnukk som blir nødt til å leve med at alfamennene nøt henne i alle hull i alle slags vinkler mens han selv bare duger for den trygge, ordinære sexen.

Anonymous poster hash: 97bab...765

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jente selv, har aldri prøvd analsex, men det er fordi jeg syns faktisk det er kvalmt :sjokkert: Altså, ett hull fullt av bæsj, nei hadde dere gutter likt å få en kuk oppi rumpen deres? Om svaret er nei fordi dere ikke er homo, så sier jeg det samme :fnise: "Jeg er heller ikke homo"



Anonymous poster hash: 34a7a...3ba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt analsex, og jeg kommer heller aldri noensinne til å ha det. Det byr meg imot, rett og slett. Det nærmeste jeg har kommet, er en mann som stakk en finger opp i rompa på meg, og nei, det ga meg absolutt ingenting og var ikke tennende på noen som helst måte. Det var faktisk bare vondt.

Jeg er forøvrig enig i at eksperimentering hører hjemme i et forhold, så hvis dama til TS ikke ønsker å eksperimentere i det hele tatt, så er ikke det greit. Men at man har noen grenser man har satt etter tidligere erfaringer, det bør faktisk være helt greit, og jeg forstår heller ikke at det bør komme en lang forklaring om hvorfor. Hvis årsaken er anale problemer etter forrige gang, er det mer greit enn hvis hun bare ikke tenner på det overhodet og at det gjør vondt?



Anonymous poster hash: 7b58c...dc5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den teorien om at bare mannfolk som er nysgjerrig på den homofile verden, vil prøve det analt, ihvertfall om de prøver å presse det frem hos partner etter at partner har sagt klart nei. Uansett hvilke grunn hun har for å si nei, så skal du respektere det.



Anonymous poster hash: 9594e...396
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt den trygge fyren hun eventuelt ender opp sammen med ts. Kvinner i vesten har stort sett de seksuelle eventyrene med "alfamennene" før de ser seg om etter en trygg mann de kan stifte familie med men som de ikke nøvendigvis føler noe særlig for, hverken seksuell kjemi eller i forholdet for øvrig. Din nytte er da først og fremst som et trygghetsobjekt, som kan forsørge familien og tilby en generelt trygg hverdag. Den seksuelle utforskningen og eventyrene er hun stort sett ferdig med, forskjellen er bare at hun kan se tilbake på tiden der hun var en utforskende ungmø med et smil om munnen og en liten sterne i øyekroken mens du selv ikke har tilsvarende erfaringer å se tilbake på, istedet er du forvist til en slags rolle som forvist evnukk. Anonymous poster hash: 97bab...765

Det er stor forskjell på å ikke ha hatt det, ha hatt det med andre og likt det men ønsker likevel ikke ha det med partneren og den siste situasjonen; det å ikke like det. Sistnevnte bør være greit, men det er mange kvinner som har eksperimentert tidligere, likt det, men som anser seg ferdige med slik eksperimentering når de endelig finner han de stifter familie med. Således blir han redusert til et trygghetsobjekt, en evnukk som blir nødt til å leve med at alfamennene nøt henne i alle hull i alle slags vinkler mens han selv bare duger for den trygge, ordinære sexen. Anonymous poster hash: 97bab...765

Hvem mann gidder og være i et sånt forhold? Det er maaange flere fisker i havet som er villige til langt mer! Det gjelder begge kjønn, Sex er jo limet i forholdet og man må finne noen man passer med ellers blir det jo bare bestevenner og ikke kjærester!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den teorien om at bare mannfolk som er nysgjerrig på den homofile verden, vil prøve det analt, ihvertfall om de prøver å presse det frem hos partner etter at partner har sagt klart nei.

Anonymous poster hash: 9594e...396

Jeg ville nok heller sagt at de var mest nysgjerrig på den psykopate verden, men din teori er vel like godt forankret i vitenskap som min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...