Gå til innhold

Dumpe over analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener at du ikke er forelsket nok til å være i et forhold med henne, om dette er en mulig dumpegrunn for deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Coolaid

Jeg ser ingen grunn til å dumpe en dame (kona di?) fordi hun ikke vil ha analsex. Du skriver positivt om dama og forholdet, og så skal du dumpe på grunn av en filleting ? Det er vel egentlig hun som burde dumpe deg for umodenhet. Summen av det som er bra i forholdet vs summen av manglende analsex er vel ikke akkurat utslagsgivende for analsexen sin del? Ikke dum deg ut nå da, mann.

Jeg og fruen er begge i midten av 30 årene og har et veldig bra forhold sånn generelt,
Men i sengen så stopper det opp for min del, jeg har aldri vært veldig sexuelt erfaren og har altid hatt lyst til og prøve analsex og eksprimentere mye mer men hver gang jeg opp dette temaet sier henne bare at "henne er ferdig med sånt" og det gjør fryktelig vondt for min del da jeg vet henne har gjort dette masse tidligere, men ikke er villig til og gi meg muligheten til og få prøvd dette.
jeg føler selv at jeg er så uerfaren og vil bli mer erfaren på feltet noe henne ikke er interessert i og høre noe om/ hjelpe meg med.

Å ta seg en elskerinne er ikke aktuelt og vi har ingen barn men jeg vet henne vil ha og jeg lurer på om jeg må bryte ut av forholdet før dette og finne meg en partner som jeg kan oppleve dette med, Jeg har prøvd alt for og få til et komprimiss angående dette.

Er det noen som har vært i tilsvarende situasjon?
Hvordan løste du det? :-(


Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at du ikke er forelsket nok til å være i et forhold med henne, om dette er en mulig dumpegrunn for deg

Hvis hun ikke er interessert i å ha samme type sex med ham som hun har hatt med andre så er hun neppe særlig forelsket hun heller.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ikke er interessert i å ha samme type sex med ham som hun har hatt med andre så er hun neppe særlig forelsket hun heller.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Det er jeg ikke helt enig i. Det kan hende hun har hatt veldig dårlige opplevelser tidligere, eller at hun faktisk ikke er i stand til å gjøre det igjen uten å skade seg selv der bak. Men jeg skjønner godt hva du vil fram til :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil hun ikke ha analsex med deg? :klo:

"Jeg er ferdig med sånt!" holder ikke som argumentasjon. Hva "sånt"? Jeg hadde forventet en noget bedre forklaring enn det.....for den gir jo alene ikke særlig mening!

Når det er sagt så er det selvsagt hinsides all fornuft å dumpe noen grunnet analsex, og om det er en parameter du har for hva et velfungerende forhold er så blir jeg imponert over deg. Og ikke på den positive måten :)

Endret av Mike Waters
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg ikke helt enig i. Det kan hende hun har hatt veldig dårlige opplevelser tidligere, eller at hun faktisk ikke er i stand til å gjøre det igjen uten å skade seg selv der bak. Men jeg skjønner godt hva du vil fram til :)

Da holder det ikke å si "jeg er ferdig med sånn".

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hvis hun ikke er interessert i å ha samme type sex med ham som hun har hatt med andre så er hun neppe særlig forelsket hun heller.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Hvis TS er interessert i å presse damen til ting hun ikke vil så er neppe han særlig forelsket heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Analsex kan føre til anal inkontinens... Forstår godt at hun ikke vil.

Anonymous poster hash: 7577a...e0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da holder det ikke å si "jeg er ferdig med sånn".

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Det synes jeg det at gjør. Jeg synes ikke at hun må begrunne det videre. Et nei er et nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da holder det ikke å si "jeg er ferdig med sånn".

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Det gjør det ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, hadde hun likt det hadde hun gjort det igjen. At hun nå ikke vil det mere, tar jeg som et tegn på at hun tidligere har latt seg presse til å gjøre ting hun ikke er komfortabel med. At hun tidligere har vært i forhold som ikke har vært helt sunne.

Hvorfor må hun redegjøre for det? Hvem har lyst til å innrømme at ens integritet har vært krenket?

Syns TS er usannsynlig egoistisk og snever i sin tankegang, og det er et dårlig argument at hun ville gjort det hvis hun elsket ham. Vel, han ville ikke presset henne hvis han elsket henne heller...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne prøve ut bdsm, og det er et ønske jeg har hatt i over femten år nå. Det er det jeg tenner på, og vaniljesex gir meg liksom ikke så mye. Jeg har tatt opp dette med min samboer, og det er ikke noe for han. Det må jeg respektere og veie verdian av vårt forhold opp mot at jeg aldri vil få oppleve min største fantasi. Forholdet ellers er fantastisk, så jeg velger han, ikke fantasien. Er dette litt vondt til tider? Ja, men jeg vil ikke presse han til noe han ikke vil.

Du må bestemme deg for hva som er viktigst for deg. Analsex eller dama? Jeg skjønner at en fantasi kan bli besettende, men du må ta et valg og velger du dama må du slutte å presse henne til ting hun ikke vil.

Anonymous poster hash: f6506...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven

Skjønner godt hvordan trådstarter tenker her, han tenker at hun ikke er like glad i han som hun var i sine ekser siden hun ikkke går med på analsex osv.

Ikke Sikkert hun har hatt dårlige opplevelser med det heller, men kanskje hun bare ser på det som et tilbakelagt stadium.

Uansett så bør du ta en ordentlig prat med henne og få en ordentlig forklaring på hvorfor hun ikke vil.

Regner med at hun har fortalt om sitt tidligere sexliv til deg tidligere, siden du vet hva hun har pleid å gjøre før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboerten min og jeg har også hatt en lignende konflikt. Han har veldig lyst på analsex, og har ikke prøvd det før, mens jeg føler at jeg er ferdig å ha analsex, jeg vil rett og slett ikke gjøre det mer. Det forrige forholdet mitt var ikke noe bra, og jeg forbinder analsex med eksen min, ikke min kjære samboer.

Anonymous poster hash: 28e59...d04

Jeg skjønner ikke argumentasjonen. Jeg var i et destruktivt forhold, hvor vi hadde vaginal sex, men det betyr da ikke at jeg forbinder det med eksen og derfor har sluttet med det.

Det er også himmelvid forskjell på god og dårlig partner når det kommer til dette. Bare fordi man har prøvd det med en kjip partner aner man ikke hvordan det kan være med en som kan greiene sine. Jeg så heller ikke poenget etter første gang, men nå elsker jeg det, fordi jeg har prøvd det på nytt, med menn som er bedre i senga.

Anonymous poster hash: b0816...804

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Jeg og fruen er begge i midten av 30 årene og har et veldig bra forhold sånn generelt,

Men i sengen så stopper det opp for min del, jeg har aldri vært veldig sexuelt erfaren og har altid hatt lyst til og prøve analsex og eksprimentere mye mer men hver gang jeg opp dette temaet sier henne bare at "henne er ferdig med sånt" og det gjør fryktelig vondt for min del da jeg vet henne har gjort dette masse tidligere, men ikke er villig til og gi meg muligheten til og få prøvd dette.

jeg føler selv at jeg er så uerfaren og vil bli mer erfaren på feltet noe henne ikke er interessert i og høre noe om/ hjelpe meg med.

Å ta seg en elskerinne er ikke aktuelt og vi har ingen barn men jeg vet henne vil ha og jeg lurer på om jeg må bryte ut av forholdet før dette og finne meg en partner som jeg kan oppleve dette med, Jeg har prøvd alt for og få til et komprimiss angående dette.

Er det noen som har vært i tilsvarende situasjon?

Hvordan løste du det? :-(

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Vidar, er det deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ville definitivt dumpet henne for dette! Analsex og utprøving i en alder av 30+ er mye viktigere enn et forhold! Om noen sier at det du ønsker gjør vondt, så er det bare for at du ikke skal få prøvd dette... :plystre:



Anonymous poster hash: f84c4...7f9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar, er det deg?

ja Emma det er meg, kan jeg ta deg i nr 2

Anonymous poster hash: fbe83...9cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde min samboer vært som deg hadde jeg dumpa han tvert.

Han har hatt analsex før, og likte det. Jeg har ikke hatt det, og er ikke villig til å prøve. Det byr meg i mot rett og slett. Han dumper meg ikke av den grunn.

Og jada, det er sikkert kjempe egoistisk av meg å ikke stille ræva mi til disposisjon, men det er min ræv og jeg bestemmer hva den skal brukes til.

Jeg har spurt han om han vil ha en dildo i sin ræv, og det ville han ikke, fordi det byr han i mot. Vi har et bra forhold og et supert sexliv allikevel.

Analsex for han er ikke viktigere enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...