Gå til innhold

Dumpe over analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og fruen er begge i midten av 30 årene og har et veldig bra forhold sånn generelt,

Men i sengen så stopper det opp for min del, jeg har aldri vært veldig sexuelt erfaren og har altid hatt lyst til og prøve analsex og eksprimentere mye mer men hver gang jeg opp dette temaet sier henne bare at "henne er ferdig med sånt" og det gjør fryktelig vondt for min del da jeg vet henne har gjort dette masse tidligere, men ikke er villig til og gi meg muligheten til og få prøvd dette.

jeg føler selv at jeg er så uerfaren og vil bli mer erfaren på feltet noe henne ikke er interessert i og høre noe om/ hjelpe meg med.

Å ta seg en elskerinne er ikke aktuelt og vi har ingen barn men jeg vet henne vil ha og jeg lurer på om jeg må bryte ut av forholdet før dette og finne meg en partner som jeg kan oppleve dette med, Jeg har prøvd alt for og få til et komprimiss angående dette.

Er det noen som har vært i tilsvarende situasjon?

Hvordan løste du det? :-(

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jørild

Jeg ville begynt med å lære meg forskjell på hun og henne.

Om analsex er viktigere en henne, så ville jeg vurdert om dette var det rette forholdet for meg. Om kjærligheten er så lite til stedet at du vurderer å gå fra henne på grunn av dette regner jeg med dere kommer til å få noen overraskelser om dere velger å få barn o.l. Å presse noen til noe de ikke vil hører ikke hjemme i et gjensidig forhold. Du får heller velge om du kan leve uten, og kommer du til den konklusjonen at du ikke kan det får du ta konsekvensene.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å finne så utrolig mange damer som vil ha analsex ville jeg påstå.

Er det seriøst så viktig for deg at du hadde dumpa henne? Hva om hun hater analsex?
Skulle hu dumpa deg fordi du ikke ville bli tatt i rumpa med en strap-on av henne? ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gah! Folk må lære seg forskjellen på Hun og Henne. Jeg blir gal! Du høres ut som du hører hjemme på Paradise Hotel og det er ingen som tror at du er over 30! Uttaler du G'en i "og" også mens vi er i gang! JA! Dette er off topic men det er en hjertesak!

Aaaanyway. Problemet er vel ikke nødvendigvis at du ikke får kjøre langemann in i fy-hullet til dama, er det vel? Det er vel heller hennes veldig lite imøtekommende holdning mot at du vil prøve ting du og. Analsex kan for noen kvinner være fryktelig smertefult uansett hvor ofte man prøver og da er man rett og slett ferdig med det. Hvis du vil prøve å forstå din kjære kan du jo kjøre en banan opp der bak på deg selv og se om det er noe du har lyst til å påføre henne....? Jeg ser frustrasjonen med å være sammen med noen du oppfatter som mer erfaren enn deg selv, men hva med å utforske hennes fantasier først? Kanskje du finner ut at det er minst like pirrende som tanken på analsex? Og kanskje du senere får lov til å leke deg litt med dine fantasier.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hvis du vurderer å droppe dama fordi hun ikke ønsker analsex, så tenker jeg at dette ikke er ment å vare. Du tar opp tiden hennes. Tid hun kunne brukt til å finne en ordentlig mann med ordentlige verdier i livet og i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboerten min og jeg har også hatt en lignende konflikt. Han har veldig lyst på analsex, og har ikke prøvd det før, mens jeg føler at jeg er ferdig å ha analsex, jeg vil rett og slett ikke gjøre det mer. Det forrige forholdet mitt var ikke noe bra, og jeg forbinder analsex med eksen min, ikke min kjære samboer.

Han har kommet med små stikk til meg i flere år, fordi han er sur på at jeg har hatt analsex før, men ikke vil med ham. Jeg forbinder den formen for sex med noe veldig usunt. Det kan bli dårlig lukt, og man får masse luft presset opp i tarmen. Når sæden skal ut igjen på do, føles det som å ha diare. Høres det tennende ut for deg?

Skulle ønske det ikke var så mye mas om analsex når vanlig sex bør være nok. Prøv å se det fra hennes perspektiv! Hvorfor er det så viktig for deg å gjøre noe som er veldig ubehagelig for henne, og som hun VET er ubehagelig fordi hun har prøvd det flere ganger før?



Anonymous poster hash: 28e59...d04
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboerten min og jeg har også hatt en lignende konflikt. Han har veldig lyst på analsex, og har ikke prøvd det før, mens jeg føler at jeg er ferdig å ha analsex, jeg vil rett og slett ikke gjøre det mer. Det forrige forholdet mitt var ikke noe bra, og jeg forbinder analsex med eksen min, ikke min kjære samboer. Han har kommet med små stikk til meg i flere år, fordi han er sur på at jeg har hatt analsex før, men ikke vil med ham. Jeg forbinder den formen for sex med noe veldig usunt. Det kan bli dårlig lukt, og man får masse luft presset opp i tarmen. Når sæden skal ut igjen på do, føles det som å ha diare. Høres det tennende ut for deg? Skulle ønske det ikke var så mye mas om analsex når vanlig sex bør være nok. Prøv å se det fra hennes perspektiv! Hvorfor er det så viktig for deg å gjøre noe som er veldig ubehagelig for henne, og som hun VET er ubehagelig fordi hun har prøvd det flere ganger før? Anonymous poster hash: 28e59...d04

Ja det er din side men ser du det fra hans da?

Hvordan kan du vite at han ikke vil gå fra deg i det lange løp på grunn av en som er mer frigjort?

Jeg forstår godt reaksjonen hans. Dette er et ønske man kan ha sittet med i mange år også vet du partneren har gjort det men vil ikke med deg? Da føler man seg ikke mye verdsatt i et forhold

Dette stikker i meg også vær dag, og ja jeg elsker "hun" men ønsket om dette går ikke vekk pga det.

Komme her og si at da elsker du ikke partneren nok er ikke et argument en gang.

Snu den istedet Elsker du han lar du han få prøve 1 gang så han får oppfylt et ønske han kan ha hatt i maaange år.

Jeg er med på alt hun vil og hadde lett latt hun bruke strap på meg om det hadde vært nødvendig.

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For en umoden fyr du er. Hun har vel prøvd sitt med analsex og funnet ut at det ikke passer henne. Kanskje har hun dårlige erfaringer med det? Om hun ikke vil er det jo tydelig at hun ikke liker dette. Da synes jeg det blir feil og skal prøve det på henne bare for å tilfredstille dine lyster. Hvilken gleder kan du ha om hun ikke tenner og blir kåt av det?

Er det noen tenning for deg når du VET at hun bare gjør det for din nytelse og ikke for at hun liker det selv?

Nei, tror det er lurt å droppe henne for jeg kan ikke tro at du elsker henne

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en umoden fyr du er. Hun har vel prøvd sitt med analsex og funnet ut at det ikke passer henne. Kanskje har hun dårlige erfaringer med det? Om hun ikke vil er det jo tydelig at hun ikke liker dette. Da synes jeg det blir feil og skal prøve det på henne bare for å tilfredstille dine lyster. Hvilken gleder kan du ha om hun ikke tenner og blir kåt av det?

Er det noen tenning for deg når du VET at hun bare gjør det for din nytelse og ikke for at hun liker det selv?

Nei, tror det er lurt å droppe henne for jeg kan ikke tro at du elsker henne

For en umoden kvinne du er.

Det kan være hun som ikke elsker meg for at henne ikke lar meg prøve dette 1 gang i livet.

Tror du jeg hadde tent på blitt pult i stompen med strap? Nope men jeg er villig til og ofre litt for henne

Kvinner er så selvsentrerte at det er kvalmt(jeg ser ikke på mannfolk så jeg aner ikke der)

Hva er 1 gang mot 30 års samliv? Dette er et ønske som har sittet der så lenge jeg kan huske.

Jeg er kun like selvsentrert som dere som ikke vil.

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

For en umoden kvinne du er.

Det kan være hun som ikke elsker meg for at henne ikke lar meg prøve dette 1 gang i livet.

Tror du jeg hadde tent på blitt pult i stompen med strap? Nope men jeg er villig til og ofre litt for henne

Kvinner er så selvsentrerte at det er kvalmt(jeg ser ikke på mannfolk så jeg aner ikke der)

Hva er 1 gang mot 30 års samliv? Dette er et ønske som har sittet der så lenge jeg kan huske.

Jeg er kun like selvsentrert som dere som ikke vil.

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Kinky sak dette her.....Jeg for min del ville strukket meg særdeles langt for å tilfredstille "henne". Men på den annen side kan det være spesifike grunner til at hun ikke ønsker å prøve det igjen. Om hun har hatt en skikkelig kjip opplevelse med analsex, så kan jeg jo skjønne at hun ikke ønsker det mere. Det betyr jo ikke at hun ikke er 100% glad i deg av den grunn?

Ingen bør presses til noe de absolutt ikke vil, MEN jeg er litt enig i at i dagens samfunn er nesten allt sentrert rundt hva kvinner ønsker og vil i et forhold. Mange av dem er så sære at de ikke vil, bare fordi de ikke vil....det er liksom ikke noen spesifik grunn til å ikke prøve....men de vil bare ikke. Skuffende og svært lite tiltrekkende egenskap spør du meg. Og det sier jeg på bakgrunn av at jeg er stikk motsatt selv! Jeg vil utforske og prøve hele tiden. Finner jeg ut at hun eller jeg ikke likte det...full stopp (i den sexen vi prøver ut ikke forholdet ;). Så enkelt burde det være. :vetikke::jolie:

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

For en umoden kvinne du er.

Det kan være hun som ikke elsker meg for at henne ikke lar meg prøve dette 1 gang i livet.

Tror du jeg hadde tent på blitt pult i stompen med strap? Nope men jeg er villig til og ofre litt for henne

Kvinner er så selvsentrerte at det er kvalmt(jeg ser ikke på mannfolk så jeg aner ikke der)

Hva er 1 gang mot 30 års samliv? Dette er et ønske som har sittet der så lenge jeg kan huske.

Jeg er kun like selvsentrert som dere som ikke vil.

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Så bitter du er....Og generaliserende. Har du virkelig spurt henne om hvorfor?

Endret av Heartbeat
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Ts,

For en umoden kvinne du er.
Det kan være hun som ikke elsker meg for at henne ikke lar meg prøve dette 1 gang i livet.
Tror du jeg hadde tent på blitt pult i stompen med strap? Nope men jeg er villig til og ofre litt for henne

Kvinner er så selvsentrerte at det er kvalmt(jeg ser ikke på mannfolk så jeg aner ikke der)
Hva er 1 gang mot 30 års samliv? Dette er et ønske som har sittet der så lenge jeg kan huske.
Jeg er kun like selvsentrert som dere som ikke vil.

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Men kjære deg: Ville du virkelig gjennomført dette hvis hun "ga etter?"

Hvordan i all verden kunne det gi deg tenning om du visste at dette var noe hun egentlig ikke ville?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan være sikker på at om hun hadde likt det ville hun gjort det igjen!

Men det vil hun ikke (noe jeg forstår veldig godt), og hadde du virkelig gitt deg med å presse henne til dette hvis du hadde fått lov én gang?

Nei, ta heller tingene dine og stikk du. Jeg har opplevd noe lignende, og det var himmelsk å bli kvitt den fyren som ikke kunne fokusere på annet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Peanut

Jeg tror at hvis ts maser seg til analsex så er heller sjansen stor for at forholdet ryker. Er det verdt den sjansen? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min maste om analsex, noe jeg absolutt ikke ville. Til slutt ble det så mye mas at hele lysta forsvant, og da ble det ikke sex i det hele tatt. Selvfølgelig, og heldigvis ble det slutt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg og fruen er begge i midten av 30 årene og har et veldig bra forhold sånn generelt,

Men i sengen så stopper det opp for min del, jeg har aldri vært veldig sexuelt erfaren og har altid hatt lyst til og prøve analsex og eksprimentere mye mer men hver gang jeg opp dette temaet sier henne bare at "henne er ferdig med sånt" og det gjør fryktelig vondt for min del da jeg vet henne har gjort dette masse tidligere, men ikke er villig til og gi meg muligheten til og få prøvd dette.

jeg føler selv at jeg er så uerfaren og vil bli mer erfaren på feltet noe henne ikke er interessert i og høre noe om/ hjelpe meg med.

Å ta seg en elskerinne er ikke aktuelt og vi har ingen barn men jeg vet henne vil ha og jeg lurer på om jeg må bryte ut av forholdet før dette og finne meg en partner som jeg kan oppleve dette med, Jeg har prøvd alt for og få til et komprimiss angående dette.

Er det noen som har vært i tilsvarende situasjon?

Hvordan løste du det? :-(

Anonymous poster hash: b2ee3...e9e

Beklager kamerat, men at damen din ikke vil la deg pule henne i ræva er ikke dumpegrunn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gramatikken din får meg til å lure om du virkelig er i midten av 30-årene. Du bruker konsekvent "henne" når det heter "hun", og det gir litt fjortisvibber.

Men uansett så er nok problemstillingen reell. Mange damer er hellig overbevist om at et forhold kun dreier seg om kvinnen, kvinnen og atter kvinnen (som vi ser gang på gang her inne).

Selvfølgelig har du all rett til å være skuffet og forbannet på at hun ikke vil gjøre det samme med deg som hun sikkert har gjort med 30 andre menn.

Dumpegrunn.



Anonymous poster hash: 5159b...e7b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager kamerat, men at damen din ikke vil la deg pule henne i ræva er ikke dumpegrunn.

hva som er dumpegrunnen til folk velger de helt selv faktisk.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

hva som er dumpegrunnen til folk velger de helt selv faktisk.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Sant nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gramatikken din får meg til å lure om du virkelig er i midten av 30-årene. Du bruker konsekvent "henne" når det heter "hun", og det gir litt fjortisvibber.

Men uansett så er nok problemstillingen reell. Mange damer er hellig overbevist om at et forhold kun dreier seg om kvinnen, kvinnen og atter kvinnen (som vi ser gang på gang her inne).

Selvfølgelig har du all rett til å være skuffet og forbannet på at hun ikke vil gjøre det samme med deg som hun sikkert har gjort med 30 andre menn.

Dumpegrunn.

Anonymous poster hash: 5159b...e7b

Forhold skal dreie seg om at begge skal trives. Ingen skal tvinges til noe de absolutt ikke vil, hverken mannen eller kvinnen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...