Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #81 Skrevet 15. mai 2014 Og gutter sier at de ikke bryr seg om størrelsen på puppene, men blir helt ville når noen forteller at de har store pupper :S Anonymous poster hash: e3511...d51 Hmmm.jeg leste denne samtalen du refererer til her og klarer ikke for mitt liv å se at noen av oss i den har nevnt noe om store pupper?!? Vi diskuterte vel bare at en bruker her har gitt noen fysiske beskrivelser av seg og at både de beskrivelsene og det hun har i hode virker å være superflott. Noe jeg ikke har fått med meg?
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #82 Skrevet 15. mai 2014 Er litt forsiktig der,man kan aldri vite. Har faktisk blitt brukt på en sexside engang. en eks som la ut. Ble heldigvis slettet, men det sitter litt dypt.. selv med klær Ja best å være forsiktig! Det finnes creeps der ute til tusen! Jeg har selv delt litt med noen damer på et annet forum, men det er etter mange samtaler med dem....Man får en viss pekepinn på om hun er litt voksen og seriøs. Også er det jo bare bilder av junior da....Om et bilde av meg skulle komme på avveie, er det jo ikke slik at alle rundt meg vil peke og fnise
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #83 Skrevet 15. mai 2014 Skjønner ikke hvorfor store pupper alltid skal få minst oppmerksomhet, eller er det bare guttene som liker store pupper som er de mest høylydte?? Små pupper kan jo også være supersexy! Anonymous poster hash: e3511...d51 Denne tråden handler vel bare om store eller små brystvorter?? Gutter flest digger både små og store bryster generellt......Sitter de på en digg dame er de flotte uansett.
Gjest Heartbeat Skrevet 15. mai 2014 #84 Skrevet 15. mai 2014 Det er jo bare å sjekke "bilde av din kropp"-tråden iblant da.Anonymous poster hash: b4753...d2f Tror jeg har fjernet mine bidrag derifra Ja best å være forsiktig! Det finnes creeps der ute til tusen! Jeg har selv delt litt med noen damer på et annet forum, men det er etter mange samtaler med dem....Man får en viss pekepinn på om hun er litt voksen og seriøs. Også er det jo bare bilder av junior da....Om et bilde av meg skulle komme på avveie, er det jo ikke slik at alle rundt meg vil peke og fnise Ja, man kan aldri vite.
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #85 Skrevet 15. mai 2014 Tror jeg har fjernet mine bidrag derifra Ja, man kan aldri vite. Ja...ikke noe press altså men om du stoler på meg kan vi jo "bytte" et bilde i en PM da frøken og du trenger ikke ta et nakenbilde heller....Et av deg i en fin kjole eller bukse hadde vært helt topp det Beklager altså men jeg har skapt meg et bilde i hode nå.....er så nysgjerrig!!!
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #86 Skrevet 15. mai 2014 Hmmm.jeg leste denne samtalen du refererer til her og klarer ikke for mitt liv å se at noen av oss i den har nevnt noe om store pupper?!? Vi diskuterte vel bare at en bruker her har gitt noen fysiske beskrivelser av seg og at både de beskrivelsene og det hun har i hode virker å være superflott. Noe jeg ikke har fått med meg? Denne samtalen eller tråden er vel blitt mer som griseprat mellom deg og tre andre om hvorvidt en bruker er deilig og hvorfor, enn det er en diskusjon om pupper av noe slag. Anonymous poster hash: d4467...6c7
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mai 2014 #87 Skrevet 15. mai 2014 Denne samtalen eller tråden er vel blitt mer som griseprat mellom deg og tre andre om hvorvidt en bruker er deilig og hvorfor, enn det er en diskusjon om pupper av noe slag. Anonymous poster hash: d4467...6c7 hehe...ja du sier noe. ..griseprat er vel å trekke det langt. Vil vel heller kalle det litt uskyldig skryt
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2014 #88 Skrevet 15. mai 2014 Store areolaer er som oftest stygt. Anonymous poster hash: 56ddd...c37 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå