Gå til innhold

Gutter - store eller små brystvorter?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som overskriften sier. Jeg lurer på om menn liker store eller små brystvorter?

Anonymous poster hash: 6372b...a32
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger.

Blir nok litt sånn med brystvorter også.

Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten:

tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg

Her er min favoritt:

1998555674.jpg

Andre liker disse:

tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg

mens andre foretrekker slike:

tumblr_mzqjxyhuac1st4aijo1_r2_500.jpg

• Liker 2
Skrevet

Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger.

Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten:

Her er min favoritt:

1998555674.jpg

Andre liker disse:

Hjelp. Tror forresten TS mente det mørke rundt, ikke selve tuppen.

Tror de fleste foretrekker minst mulig, men er jo naturlig at de "vokser i takt" med puppestørrelsen.

• Liker 13
Gjest Heartbeat
Skrevet

Tror de fleste foretrekker minst mulig, men er jo naturlig at de "vokser i takt" med puppestørrelsen.

Minst mulig? Åja...

• Liker 4
Skrevet (endret)

Minst mulig vet jeg nå ikke. Finnes jo jenter som har nærmest ikke-eksisterende areola. Har ikke inntrykket av at det er det som er kremen av kremen. Regner med menn liker at de står i stil til selve puppen. Veldig små på store pupper kan se litt misplassert ut, samme med veldig store på små pupper. Men pupp er jo pupp, tviler på at menn bryr seg noe særlig.

Edit: stavefeil.

Endret av Pompom
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt litt store brystvorter (areola) og de er veldig godt likt i alle fall :vetikke:

Anonymous poster hash: d9492...c70
  • Liker 3
Gjest Dude91
Skrevet

Regner med menn liker at de står i stil til selve puppen. Veldig små på store pupper kan se litt misplassett ut, samme med veldig store på små pupper.

Enig der.

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker omtrent dette: http://www.cosmeticsurgeryoz.com.au/uploads/68988/ufiles/article/articles-img70-after.jpg

Men i det store og hele så gjør det ikke noe om de er litt større heller.

Det merkeligste er vel kanskje de hvor selve tuppen er liten, og området rundt er enormt. Når jeg møter sånne jenter så sier jeg bare at jeg er rumpemann og holder meg unna området. :)

Anonymous poster hash: cefcc...5d4
  • Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Andre liker disse:

Det var nesten litt skummelt.

• Liker 9
Gjest lurven
Skrevet

liker de store så jeg kan bite/suge dem ordentlig.

Skrevet

Foretrekker omtrent dette: http://www.cosmeticsurgeryoz.com.au/uploads/68988/ufiles/article/articles-img70-after.jpg

Det merkeligste er vel kanskje de hvor selve tuppen er liten, og området rundt er enormt. Når jeg møter sånne jenter så sier jeg bare at jeg er rumpemann og holder meg unna området. :)

Liker ikke slike mikroskopiske på "store" pupper, det lyser det bare silikon av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke slike mikroskopiske på "store" pupper, det lyser det bare silikon av.

Enig, men nå var det brystvortene jeg tenkte på. Fant bare det første og beste bildet av det jeg mente var bra nipples da jeg søkte, hehe :)

Gjest heihade
Skrevet

Her er min favoritt:

1998555674.jpg

Andre liker disse:

Det ser jo ut som spener på en ku.

Dette var nesten ubehagelig å se på.

• Liker 12
Skrevet

Det ser jo ut som spener på en ku.

Dette var nesten ubehagelig å se på.

Hahaha, samme tenkte jeg. Det var IKKE pent.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tror muligens jeg har nøyaktig slike du synes er merkelige og stygge, og det er nesten mer sårende om noen finner på slike unnskyldninger.

Er jo ufattelig kjipt å først ha gått så langt med noen og så synes de noe er så avtennende at en holder seg totalt unna....

Som igjen er mye av grunnen til at man tror ALLE sikkert synes det samme og er usikker også ovenfor de som ikke bryr seg/tenner på det og.

Anonymous poster hash: a0d2d...884

AnonymBruker
Skrevet

Tror muligens jeg har nøyaktig slike du synes er merkelige og stygge, og det er nesten mer sårende om noen finner på slike unnskyldninger.

Er jo ufattelig kjipt å først ha gått så langt med noen og så synes de noe er så avtennende at en holder seg totalt unna....

Som igjen er mye av grunnen til at man tror ALLE sikkert synes det samme og er usikker også ovenfor de som ikke bryr seg/tenner på det og.

Anonymous poster hash: a0d2d...884

De jeg tenkte på var slike: https://www.doctorgodfrey.com/images_Gal_Pexy/fullsize/39_fs.jpg

Men det finnes nok menn som tenner på sånne, menn som tenner på alle typer osv. Og sånn er det jo. Man kan aldri finne én type kropp som oppfyller alles preferanser, du får trøste deg med det.

Har en venninne som har slike, og hun har sex med BH på. Men hennes henger en del i tillegg, så det er muligens derfor også.

AnonymBruker
Skrevet

NOK EN PUPPETRÅD? :( vær så snill a

Anonymous poster hash: 701d4...e14

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...