AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #1 Skrevet 8. mai 2014 Ja, som overskriften sier. Jeg lurer på om menn liker store eller små brystvorter? Anonymous poster hash: 6372b...a32 1
Fhashion King Skrevet 9. mai 2014 #2 Skrevet 9. mai 2014 Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger. Blir nok litt sånn med brystvorter også. Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten: tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg Her er min favoritt: 1998555674.jpg Andre liker disse: tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg mens andre foretrekker slike: tumblr_mzqjxyhuac1st4aijo1_r2_500.jpg 2
miramis Skrevet 9. mai 2014 #3 Skrevet 9. mai 2014 Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger. Blir nok litt sånn med brystvorter også. Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten:tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg Her er min favoritt:1998555674.jpg Andre liker disse:tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg mens andre foretrekker slike:tumblr_mzqjxyhuac1st4aijo1_r2_500.jpg Hjelp. Tror forresten TS mente det mørke rundt, ikke selve tuppen. Tror de fleste foretrekker minst mulig, men er jo naturlig at de "vokser i takt" med puppestørrelsen. 13
Gjest Heartbeat Skrevet 9. mai 2014 #4 Skrevet 9. mai 2014 Hjelp. Tror forresten TS mente det mørke rundt, ikke selve tuppen. Tror de fleste foretrekker minst mulig, men er jo naturlig at de "vokser i takt" med puppestørrelsen. Minst mulig? Åja... 4
Nanami Skrevet 9. mai 2014 #5 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Hjelp. Tror forresten TS mente det mørke rundt, ikke selve tuppen. Tror de fleste foretrekker minst mulig, men er jo naturlig at de "vokser i takt" med puppestørrelsen. Minst mulig vet jeg nå ikke. Finnes jo jenter som har nærmest ikke-eksisterende areola. Har ikke inntrykket av at det er det som er kremen av kremen. Regner med menn liker at de står i stil til selve puppen. Veldig små på store pupper kan se litt misplassert ut, samme med veldig store på små pupper. Men pupp er jo pupp, tviler på at menn bryr seg noe særlig. Edit: stavefeil. Endret 9. mai 2014 av Pompom 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Har alltid hatt litt store brystvorter (areola) og de er veldig godt likt i alle fall Anonymous poster hash: d9492...c70 3
Gjest Dude91 Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Regner med menn liker at de står i stil til selve puppen. Veldig små på store pupper kan se litt misplassett ut, samme med veldig store på små pupper. Enig der.
Gjest Corto Maltese Skrevet 9. mai 2014 #9 Skrevet 9. mai 2014 http://celebritiesnudebabe.com/uploads/posts/2012-10/1350340488_leonor_watling_elle_july_2008.jpg 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #10 Skrevet 9. mai 2014 http://celebritiesnudebabe.com/uploads/posts/2012-10/1350340488_leonor_watling_elle_july_2008.jpg Det er sånn jeg har. Nå ble jeg litt glad. Anonymous poster hash: 9ca75...b94 5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #11 Skrevet 9. mai 2014 Foretrekker omtrent dette: http://www.cosmeticsurgeryoz.com.au/uploads/68988/ufiles/article/articles-img70-after.jpg Men i det store og hele så gjør det ikke noe om de er litt større heller. Det merkeligste er vel kanskje de hvor selve tuppen er liten, og området rundt er enormt. Når jeg møter sånne jenter så sier jeg bare at jeg er rumpemann og holder meg unna området. Anonymous poster hash: cefcc...5d4 2
Gjest alegria Skrevet 9. mai 2014 #12 Skrevet 9. mai 2014 Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger. Blir nok litt sånn med brystvorter også. Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten: tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg Andre liker disse: tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg Det var nesten litt skummelt. 9
Gjest lurven Skrevet 9. mai 2014 #13 Skrevet 9. mai 2014 liker de store så jeg kan bite/suge dem ordentlig.
miramis Skrevet 9. mai 2014 #14 Skrevet 9. mai 2014 Foretrekker omtrent dette: http://www.cosmeticsurgeryoz.com.au/uploads/68988/ufiles/article/articles-img70-after.jpg Men i det store og hele så gjør det ikke noe om de er litt større heller. Det merkeligste er vel kanskje de hvor selve tuppen er liten, og området rundt er enormt. Når jeg møter sånne jenter så sier jeg bare at jeg er rumpemann og holder meg unna området. Anonymous poster hash: cefcc...5d4 Liker ikke slike mikroskopiske på "store" pupper, det lyser det bare silikon av. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #15 Skrevet 9. mai 2014 Liker ikke slike mikroskopiske på "store" pupper, det lyser det bare silikon av. Enig, men nå var det brystvortene jeg tenkte på. Fant bare det første og beste bildet av det jeg mente var bra nipples da jeg søkte, hehe Anonymous poster hash: cefcc...5d4
Gjest heihade Skrevet 9. mai 2014 #16 Skrevet 9. mai 2014 Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger. Blir nok litt sånn med brystvorter også. Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten: tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg Her er min favoritt: 1998555674.jpg Andre liker disse: tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg mens andre foretrekker slike: tumblr_mzqjxyhuac1st4aijo1_r2_500.jpg Det ser jo ut som spener på en ku. Dette var nesten ubehagelig å se på. 12
Ferny Skrevet 9. mai 2014 #17 Skrevet 9. mai 2014 Det ser jo ut som spener på en ku. Dette var nesten ubehagelig å se på. Hahaha, samme tenkte jeg. Det var IKKE pent. 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #18 Skrevet 9. mai 2014 Foretrekker omtrent dette: http://www.cosmeticsurgeryoz.com.au/uploads/68988/ufiles/article/articles-img70-after.jpg Men i det store og hele så gjør det ikke noe om de er litt større heller. Det merkeligste er vel kanskje de hvor selve tuppen er liten, og området rundt er enormt. Når jeg møter sånne jenter så sier jeg bare at jeg er rumpemann og holder meg unna området. Anonymous poster hash: cefcc...5d4 Tror muligens jeg har nøyaktig slike du synes er merkelige og stygge, og det er nesten mer sårende om noen finner på slike unnskyldninger. Er jo ufattelig kjipt å først ha gått så langt med noen og så synes de noe er så avtennende at en holder seg totalt unna.... Som igjen er mye av grunnen til at man tror ALLE sikkert synes det samme og er usikker også ovenfor de som ikke bryr seg/tenner på det og.Anonymous poster hash: a0d2d...884
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #19 Skrevet 9. mai 2014 Tror muligens jeg har nøyaktig slike du synes er merkelige og stygge, og det er nesten mer sårende om noen finner på slike unnskyldninger. Er jo ufattelig kjipt å først ha gått så langt med noen og så synes de noe er så avtennende at en holder seg totalt unna.... Som igjen er mye av grunnen til at man tror ALLE sikkert synes det samme og er usikker også ovenfor de som ikke bryr seg/tenner på det og.Anonymous poster hash: a0d2d...884 De jeg tenkte på var slike: https://www.doctorgodfrey.com/images_Gal_Pexy/fullsize/39_fs.jpg Men det finnes nok menn som tenner på sånne, menn som tenner på alle typer osv. Og sånn er det jo. Man kan aldri finne én type kropp som oppfyller alles preferanser, du får trøste deg med det. Har en venninne som har slike, og hun har sex med BH på. Men hennes henger en del i tillegg, så det er muligens derfor også. Anonymous poster hash: cefcc...5d4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #20 Skrevet 9. mai 2014 NOK EN PUPPETRÅD? vær så snill aAnonymous poster hash: 701d4...e14 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå