Gå til innhold

Gutter - store eller små brystvorter?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbeat
Skrevet

Mine blir også mindre når jeg fryser. Liker de mye bedre da.

Anonymous poster hash: e3511...d51

Samme her :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Var ikke mye pent i denne tråden, men var vel disse som så best ut i mine øyne.

Så kresen du er! Regner uansett med at du kommer til å endre mening når du blir eldre og får mer erfaring. Virker nesten som du ikke liker pupper, for det finnes et mangfold av forskjellige pupper (ikke bare med tanke på brystvortene, men fasong, størrelse etc), så du kommer til å bli skuffet hvis du tror at alle/de fleste jenter har en bestemt type pupper som du synes er fine ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hva dere unge damer tenker og har opplevd, men skikkelige menn liker kvinner. Skikkelige menn liker bryster. Skikkelige menn liger rumper. Skikkelige menn liker kvinnekroppen. En mann som elsker deg vil nyte og tilfredsstille hver millimeter av kroppen din. Da er det uvesentlig om Herr Jonathan liker brystvorter i størrelse X. Det som betyr noe er at han du vil ha i livet ditt tenner på deg, elsker deg og respekterer deg.

Menn er litt rare fra kvinners ståsted. Det kan nok være vanskelig å forstå, men etter en del år på jorden vil en se at menn kan være oppriktig entusiastiske for to, eller flere, vidt forskjellige kvinnekropper. Jeg tror mange menn oppriktig setter pris på variasjonen.

Det er bedre å lære seg å sette pris på alle de menn som liker deg for den du er, og som gjerne vil ha kontakt med den kroppen du befinner deg inni, enn å fokusere på alle de menn som har andre preferanser.

:blomst:

Skrevet (endret)

KG er stedet der man får en hel del problemstillinger man aldri tidligere har tenkt over :)

Størrelsen på brystene/brystvortene har aldri vært noen utfordring for meg, og jeg syntes det er en uting at noe så banalt skal overskygge det som eventuellt er målet med en seksuell relasjon, nemlig gjensidig nytelse.

Om jeg dog skulle henge en brystvorte på veggen som kunst så hadde det muligens vært på sin plass å tenke i mer estetiske baner, men selv der er jeg usikker......må nesten se verket først ;)

Endret av Mike Waters
  • Liker 7
Skrevet

Så kresen du er! Regner uansett med at du kommer til å endre mening når du blir eldre og får mer erfaring. Virker nesten som du ikke liker pupper, for det finnes et mangfold av forskjellige pupper (ikke bare med tanke på brystvortene, men fasong, størrelse etc), så du kommer til å bli skuffet hvis du tror at alle/de fleste jenter har en bestemt type pupper som du synes er fine ;)

Jeg kan være 40 og ha masse "erfaring" for alt du vet :) liker pupper, jeg, er jo mann.

• Liker 1
Skrevet

Når man har ganske små pupper som dette, synes dere da disse er finere

http://ei.realself.c.../bubs-44685.JPG

Enn disse?

1401709-8-1348051531738.jpg

Det ene bilde er jo før og etter silikon innlegg så der er det første bilde finest, bilde 2 ser nesten vondt ut.

Dette bildet er de desidert fineste, helt perfekte :-)

bubs-44685.JPG

Gjest HarryDotter
Skrevet

Det blir som om man liker små eller store pupper, noen liker små andre sann passe mens andre digger mega mugger.

Blir nok litt sånn med brystvorter også.

Disse er etter mitt syn litt i overkant, men for all del sikkert mange som digger denne sorten:

tumblr_mubiz0mcJC1sp5v63o1_500.jpg

Her er min favoritt:

1998555674.jpg

Andre liker disse:

tumblr_mgrjkrTbO41s3cr5xo1_500.jpg

mens andre foretrekker slike:

tumblr_mzqjxyhuac1st4aijo1_r2_500.jpg

Min personlige mening er at alle sammen var heftig flotte :laugh:

Men så er det jo engang slik at jeg foretrekker god "BIFFmiddag fremfor en BURGER på bensinstasjon"...selv om jeg elsker begge deler vil jeg si at det siste bilde du la ut her er helt i egen klasse ;) NYDELIG!

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Jeg vet ikke hva dere unge damer tenker og har opplevd, men skikkelige menn liker kvinner. Skikkelige menn liker bryster. Skikkelige menn liger rumper. Skikkelige menn liker kvinnekroppen. En mann som elsker deg vil nyte og tilfredsstille hver millimeter av kroppen din. Da er det uvesentlig om Herr Jonathan liker brystvorter i størrelse X. Det som betyr noe er at han du vil ha i livet ditt tenner på deg, elsker deg og respekterer deg.

Menn er litt rare fra kvinners ståsted. Det kan nok være vanskelig å forstå, men etter en del år på jorden vil en se at menn kan være oppriktig entusiastiske for to, eller flere, vidt forskjellige kvinnekropper. Jeg tror mange menn oppriktig setter pris på variasjonen.

Det er bedre å lære seg å sette pris på alle de menn som liker deg for den du er, og som gjerne vil ha kontakt med den kroppen du befinner deg inni, enn å fokusere på alle de menn som har andre preferanser.

Herregud kvinne...du beskriver min tankegang perfekt her!!! :hug::wow:

Det høres ut som en dårlig klisje, men jeg bare ELSKER kvinnekroppen i stort sett alle former og høyder! Om hun har store eller små bryster/vorter spiller ingen rolle. Liker jeg "hjernen" hennes vil jeg utforske og nyte hver millimeter av henne!

Det absolutt deiligste som jeg kan komme over er en dame med selvtillit, på tross av at hun kanskje har noen fysiske "mangler".

Dere kvinner bør være enormt stolte av hver tomme på kroppen deres. IKKE bekymre dere over bagateller. Det er mitt beste råd. Jeg både kan og vil proklamere hvem av puppebildene her inne jeg personlig foretrekker som flottest....men det betyr ikke at jeg syntes alle de andre er fæle eller lite tiltrekkende ;)

Jeg vil gjerne spise både pasta/pizza/biff og burger hver dag jeg :vin: Herlig godt allt sammen :danse:

Endret av HarryDotter
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg ser nesten helt lik ut som de to nederste puppene. Mon tro om det er for store areola ?Men mine krymper endel når vortene fryser og er stive. Da er de mindre

Helt fantastisk rådigge de brystvortene der syntes nå jeg.

At selve vorta stikker langt ut syntes jeg er skikkelig skikkelig turnon! men helt små flate "nipples" er deilig som F det også...

Blir småkram i boxeren bare å tenke på det :fnise: :fnise: :fnise::skratte:

Gjest Eurodice
Skrevet

Ja, som overskriften sier. Jeg lurer på om menn liker store eller små brystvorter?

Anonymous poster hash: 6372b...a32

Newsflash: Menn liker begge deler.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan være 40 og ha masse "erfaring" for alt du vet :) liker pupper, jeg, er jo mann.

Når du ikke synes at noen av puppene (omtrent) på forrige side var fine, så er det ikke mange som har pupper som du liker! Kan det kanskje ha noe med at du bare ser puppene og ikke helheten? Om du hadde sett de samme puppene på en ellers flott kropp og pen jente hadde du kanskje tenkt annerledes enn når du kun ser puppene alene.

Du er kanskje enig i at puppene ser noe bedre ut når du ser dem på en dame? :) Fant ikke så bra eksempler, men

http://www.euroman.dk/Upload/euroman-dk/kvinder/smukke-kvinder/2013juli/nina-agdal-33_0.jpg

http://us.cdn001.fansshare.com/photos/dariawerbowy/daria-werbowy-the-wolf-legs-985946957.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_2_4kY-m8tgU/S-ajpkkFqNI/AAAAAAAABms/6mEpr_6E_u0/s1600/DariaWerbowyVogueParis2010May2.jpg

http://25.media.tumblr.com/5166b823c3cafd6d67c18e2cea4a7ecb/tumblr_mghka9Mpqi1qzs0yso1_500.jpg

http://comovestimos-lo.blogspot.no/2011_07_01_archive.html

En ekte mann (synes jeg) liker alle slags pupper, hvert fall når de sitter på ei de er glad i :fnise:

Skrevet

Når du ikke synes at noen av puppene (omtrent) på forrige side var fine, så er det ikke mange som har pupper som du liker! Kan det kanskje ha noe med at du bare ser puppene og ikke helheten? Om du hadde sett de samme puppene på en ellers flott kropp og pen jente hadde du kanskje tenkt annerledes enn når du kun ser puppene alene.

Du er kanskje enig i at puppene ser noe bedre ut når du ser dem på en dame? :) Fant ikke så bra eksempler, men

http://www.euroman.dk/Upload/euroman-dk/kvinder/smukke-kvinder/2013juli/nina-agdal-33_0.jpg

http://us.cdn001.fansshare.com/photos/dariawerbowy/daria-werbowy-the-wolf-legs-985946957.jpg

http://4.bp.blogspot.com/_2_4kY-m8tgU/S-ajpkkFqNI/AAAAAAAABms/6mEpr_6E_u0/s1600/DariaWerbowyVogueParis2010May2.jpg

http://25.media.tumblr.com/5166b823c3cafd6d67c18e2cea4a7ecb/tumblr_mghka9Mpqi1qzs0yso1_500.jpg

http://comovestimos-lo.blogspot.no/2011_07_01_archive.html

En ekte mann (synes jeg) liker alle slags pupper, hvert fall når de sitter på ei de er glad i :fnise:

Jeg mente ikke at de som det ble linket til ville vært en dealbreaker, men de var ikke spesielt pene.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Helt fantastisk rådigge de brystvortene der syntes nå jeg.

At selve vorta stikker langt ut syntes jeg er skikkelig skikkelig turnon! men helt små flate "nipples" er deilig som F det også...

Blir småkram i boxeren bare å tenke på det :fnise: :fnise: :fnise::skratte:

Godt noen liker slike :fnise::fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente ikke at de som det ble linket til ville vært en dealbreaker, men de var ikke spesielt pene.

Er det mulig å være så sær :fnise: Da er det mange kvinner som har pupper som du ikke synes er fine! Stakkars (din fremtidige) kjæreste, håper virkelig hun har akkurat den bestemte størrelsen/formen på brystvortene som du liker, ellers så synes jeg synd på henne!

AnonymBruker
Skrevet

Det ene bilde er jo før og etter silikon innlegg så der er det første bilde finest, bilde 2 ser nesten vondt ut.

Dette bildet er de desidert fineste, helt perfekte :-)

Mine ser ut som på nederste bilde når de blir stiumulert/massert og når jeg fryser. Sikkert mange som har det sånn, så dere menn som liker slike brystvorter får massere puppene til dama, så blir de mer "stive" (hvert fall mine). Liker de best sånn selv, kanskje jeg må begynne å ha sex på kalde rom/ute :P

Skrevet

Jeg ser nesten helt lik ut som de to nederste puppene. Mon tro om det er for store areola ?Men mine krymper endel når vortene fryser og er stive. Da er de mindre

Hvor deilig er du egentlig? :wow:

AnonymBruker
Skrevet

Jøss, det må være vanskelig å finne de 0,5 % som har penere bryster enn dem det er linket til der. Lykke til!

Anonymous poster hash: 5a518...fe2

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg spør meg selv om dette til stadighet selv også Konghung :laugh:

Hun har gitt noen små drypp av beskrivelser om seg selv i andre tråder her, og jeg ser for meg et vakkert syn :fnise: Både av det hun tenner på og liker + ting ved kroppen hennes.

Er så inni H***** nysgjerrig :wow:

Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Jeg har sett bilde av henne (riktignok med klær, lol). Flott dame. :P

Endret av Dude91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...