KaDust Skrevet 30. juni 2014 #81 Del Skrevet 30. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 1. juli 2014 Forfatter #82 Del Skrevet 1. juli 2014 Fikk endelig lekt meg litt med Photoshop igjen Jeg har aldri laget mangafigurer før, så det ble første gang for å være med i en konkurranse i bilderedigering. Egentlig ikke så fornøyd med sluttresultatet, men det var hvertfall gøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 2. juli 2014 Forfatter #83 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Endret 2. juli 2014 av Rand0m 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 3. juli 2014 #84 Del Skrevet 3. juli 2014 Photoshooooop. Gleder meg til jeg har tid til å leke der igjen. Da skal jeg forøvrig lage gifs av kattene mine også! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 15. juli 2014 #85 Del Skrevet 15. juli 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. juli 2014 #86 Del Skrevet 16. juli 2014 Kjempesøt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 16. juli 2014 Forfatter #87 Del Skrevet 16. juli 2014 Photoshooooop. Gleder meg til jeg har tid til å leke der igjen. Da skal jeg forøvrig lage gifs av kattene mine også! Da er du jo NØDT til å legge ut her på forumet! Det er obligatorisk om man skal lage egne av katter! Freaky! :o 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juli 2014 #88 Del Skrevet 17. juli 2014 Det skal jeg gjøre. Har nå fått ny laptop som takler photoshop, så skal installere det i dag når jeg kommer hjem fra jobb - deretter se om jeg allerede har noen videoer av kattene jeg kan bruke. Ellers må jeg vente til bolla kommer hjem fra sykehuset, for divaen gjør ikke så mye ut av seg nå, annet enn å halvdrepe skjærer og la de ligge igjen på plenen flaksene så vi til slutt må slå de ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 2. august 2014 Forfatter #89 Del Skrevet 2. august 2014 Etter en pause fra KG så er jeg tilbake. Tror jeg Det skal jeg gjøre. Har nå fått ny laptop som takler photoshop, så skal installere det i dag når jeg kommer hjem fra jobb - deretter se om jeg allerede har noen videoer av kattene jeg kan bruke. Ellers må jeg vente til bolla kommer hjem fra sykehuset, for divaen gjør ikke så mye ut av seg nå, annet enn å halvdrepe skjærer og la de ligge igjen på plenen flaksene så vi til slutt må slå de ihjel. Åååh, har så lyst å ha katt igjen. Skulle ønske det var lov med dyr her. Lite kult med halvdrepte skjærer da Hvordan gikk installeringen av photoshop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 2. august 2014 #90 Del Skrevet 2. august 2014 Etter en pause fra KG så er jeg tilbake. Tror jeg Åååh, har så lyst å ha katt igjen. Skulle ønske det var lov med dyr her. Lite kult med halvdrepte skjærer da Hvordan gikk installeringen av photoshop? Det gikk bra! Har ikke hatt tid til å lage gifs da, kom hjem igår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 2. august 2014 #91 Del Skrevet 2. august 2014 Rota meg inn på her igjen; og igjen; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 13. august 2014 #92 Del Skrevet 13. august 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter #93 Del Skrevet 25. oktober 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 28. oktober 2014 Forfatter #94 Del Skrevet 28. oktober 2014 Eksamenstress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 8. november 2014 Forfatter #95 Del Skrevet 8. november 2014 Eksamenstress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rand0m Skrevet 26. oktober 2017 Forfatter #96 Del Skrevet 26. oktober 2017 Jeg fant brukeren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå