Gå til innhold

Jeg aner ikke.


Rand0m

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk endelig lekt meg litt med Photoshop igjen :nigo: Jeg har aldri laget mangafigurer før, så det ble første gang for å være med i en konkurranse i bilderedigering. Egentlig ikke så fornøyd med sluttresultatet, men det var hvertfall gøy :skya:

image.jpg

Untitled_1.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photoshooooop. Gleder meg til jeg har tid til å leke der igjen. Da skal jeg forøvrig lage gifs av kattene mine også! :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Photoshooooop. Gleder meg til jeg har tid til å leke der igjen. Da skal jeg forøvrig lage gifs av kattene mine også! :opplyser:

:hakeslepp: Da er du jo NØDT til å legge ut her på forumet! Det er obligatorisk om man skal lage egne av katter! :opplyser:

aG93EYZ_460sa_v1.gif

Freaky! :o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre. :nigo: Har nå fått ny laptop som takler photoshop, så skal installere det i dag når jeg kommer hjem fra jobb - deretter se om jeg allerede har noen videoer av kattene jeg kan bruke. Ellers må jeg vente til bolla kommer hjem fra sykehuset, for divaen gjør ikke så mye ut av seg nå, annet enn å halvdrepe skjærer og la de ligge igjen på plenen flaksene så vi til slutt må slå de ihjel. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Etter en pause fra KG så er jeg tilbake. Tror jeg :fnise:

a5d_Lq_LE_460sa_v1.gif

a_Ew3_EOK_460sa_v1.gif

Det skal jeg gjøre. :nigo: Har nå fått ny laptop som takler photoshop, så skal installere det i dag når jeg kommer hjem fra jobb - deretter se om jeg allerede har noen videoer av kattene jeg kan bruke. Ellers må jeg vente til bolla kommer hjem fra sykehuset, for divaen gjør ikke så mye ut av seg nå, annet enn å halvdrepe skjærer og la de ligge igjen på plenen flaksene så vi til slutt må slå de ihjel. :(

Åååh, har så lyst å ha katt igjen. Skulle ønske det var lov med dyr her. Lite kult med halvdrepte skjærer da :fy_fy: Hvordan gikk installeringen av photoshop? :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en pause fra KG så er jeg tilbake. Tror jeg :fnise:

a5d_Lq_LE_460sa_v1.gif

a_Ew3_EOK_460sa_v1.gif

Åååh, har så lyst å ha katt igjen. Skulle ønske det var lov med dyr her. Lite kult med halvdrepte skjærer da :fy_fy: Hvordan gikk installeringen av photoshop? :tommel:

Det gikk bra! Har ikke hatt tid til å lage gifs da, kom hjem igår. :ler:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

  • 2 uker senere...
  • 2 år senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...