Gå til innhold

negativ test 2 dager etter ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet hadde EL 22-23 april pga masse EL slim.. jeg har en stabil syklus på 27 dager og skulle hatt mens 05.05 men den har ikke kommet. Jeg testet i går og i dag, begge negative..

Er det håp å at jeg produserer lite hcg eller skal jeg stole på testen?

Anonymous poster hash: 4bc72...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen får ikke positiv test før det har gått lengre tid enn det. Du er da 14/15DPO, og det er fra og med nå at du kan teste.

Så det er fortsatt håp :)

Har du sørget for å ta morgenurin og ikke ha vært på do sent om natta (i hvertfall de fire siste timene før du tok test)?

Hvis nei, vent til neste gang du går på do, så hold deg fra da av å drikker og gå på do i fire timer, så kan du teste igjen.

Hvis du har tatt den ordentlig eller ikke har billige strimmeltester, kan du da vente til i morgen tidlig.

Leser at man ofte anbefales å teste annenhverdag, men tenker at nå kan du gjøre det hver dag.

Lykke til TS :)



Anonymous poster hash: 5110c...e29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får ikke positiv test før det har gått lengre tid enn det. Du er da 14/15DPO, og det er fra og med nå at du kan teste.

Så det er fortsatt håp :)

Har du sørget for å ta morgenurin og ikke ha vært på do sent om natta (i hvertfall de fire siste timene før du tok test)?

Hvis nei, vent til neste gang du går på do, så hold deg fra da av å drikker og gå på do i fire timer, så kan du teste igjen.

Hvis du har tatt den ordentlig eller ikke har billige strimmeltester, kan du da vente til i morgen tidlig.

Leser at man ofte anbefales å teste annenhverdag, men tenker at nå kan du gjøre det hver dag.

Lykke til TS :)

Anonymous poster hash: 5110c...e29

nå snakket jeg med sambo og han mente han såg en svaaaaaaak strek.. nå når jeg ser på den maange timer etterpæ ser jeg også det, men bare så vidt..

Kan det hende at dette bare er en skyggestrek eller ser jeg det bare fordi det er der den positive streken skal komme ?

Anonymous poster hash: 4bc72...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på omman skal ta hensyn til testene når det har gått over den tiden som står på bruksanvisning. Gå og kjøpr en ny en og ta den i kveld hvis du er utålmodig, eller prøv igjen i morgen :)



Anonymous poster hash: 5110c...e29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke lese av tester etter tiden, for de kan være falskt positive. Jeg putter mine tilbake i innpakningen før jeg kaster den, sånn at jeg ikke skal risikere å få forhåpninger av å se en test i søpla når det egentlig ikke er noe.

Ta en ny test i morgen tidlig, hvis du får kjøpt en på butikk/apotek i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet på nytt TS?



Anonymous poster hash: 5110c...e29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testet på nytt TS?

Anonymous poster hash: 5110c...e29

ja den var negativ.. fikk plutselig brunt blod i går og litt blod med svarte klumper i dag.. er det mens som har kommet da?

Anonymous poster hash: 4bc72...c77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...