Gå til innhold

Det har kommet erkeringsforbudt skilt utenfor huset mitt hva kan jeg gjøre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg har fått perkering forbudt skilt utenfor huset mitt hvor gjester tidligere har stått ( uten å skape kaos/ bry for andre). Det kom uten forvarsel og det er høyt uønskelig. Hvor kan jeg klage? Hva kan jeg gjøre? Og er det lov? Det er i tilegg en eiendom som tilhører kommunen på andre siden av gaten. Den er i fullt bruk og det er ofte mange privatpersoner som kommer for å bruke. Det er mangel på perkeringsplasser til denne eiendommen og de har derfor brukt vår gate uten at de har skapt misnøye for andre. Bortsatt fra en nabo som liker å lage kvalm rundt seg og som kjefter på alle naboer til alle tider.

Anonymous poster hash: c0afb...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, hva tror du? Ringe kommunen kanskje?

Anonymous poster hash: 5bf9d...c2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkering. Parkeringsplasser.

Anonymous poster hash: 3639e...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

send en mail til parkeringsvaktene i kommunen du bor i.opplevde selv dette en gang bare noen måneder etter at jeg flyttet hit. og hadde en periode ikke noe sted å stå. så ende opp med å gjøre naboer sur, fordi jeg sto litt feil plassert, måtte stå på veien, i siden så klart. og sto litt i veien.

dette skiltet var det en nabo som fikk satt opp. men naboen forsto at det ikke var slik som var planen. og jeg, og flere klaget på det skiltet, og i dag (flere måneder seinere), fikk jeg en fin mail fra parkeringstingen i kommunen. og skiltet blir endret. og det lar seg gjøre å parkere på anviste steder på den veien. og det var flott. selv om jeg er blitt "venn" igjen med naboen. som forstå hvorfor jeg sto der, når jeg fikk forklart meg grundig, og vist han parkeringsboten jeg fikk når jeg sto der (og som flere hadde fått, som ingen betalte, men klagde på). så snakk med parkeringstingen i kommunen din og hør om det finnes noen mulighet for endring der. det er ikke umulig ;)



Anonymous poster hash: 586a1...1c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...