Gå til innhold

Hvis han her kom opp til deg på byen, hva hadde du gjort?


Gjest Booker

Anbefalte innlegg

Nå blir jeg ikke med noen hjem fra byen, men hadde blitt livredd om jeg møtte han :fnise: altså, tatt i betraktning at han ble født tidlig 1900 tallet en gang og er død nå. Men ellers har jeg ikke noe i mot slike kropper, dagens bodybuildere er en annen sak, de er blitt alt for store og oppblåste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå blir jeg ikke med noen hjem fra byen, men hadde blitt livredd om jeg møtte han :fnise: altså, tatt i betraktning at han ble født tidlig 1900 tallet en gang og er død nå. Men ellers har jeg ikke noe i mot slike kropper, dagens bodybuildere er en annen sak, de er blitt alt for store og oppblåste.

Tenkte det samme, er ikke særlig hypp på å bli sjekka av spøkelser :hakeslepp:

Men, hvis en levende kar, som så slik ut kom, så hadde jeg gjerne blitt kjent med han. Blitt med hjem, tror jeg at jeg hadde ventet med da. Dømmer ingen ut fra musklene dems :is:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at du er singel og ute på byen, også kommer han på bildene under og sjekker deg opp? Han er hyggelig og snill, hadde du blitt med han hjem?

http://workoutinfoguru.com/wp-content/uploads/2014/02/Steve-Reeves-Body.jpg

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/mahler109_c.jpg

Uff, nei takk. Det der var bare ekkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg må ha en jeg kan ha en samtale med, og jeg tror interessene hadde vært så totalt forskjellige at det hadde blitt vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at du er singel og ute på byen, også kommer han på bildene under og sjekker deg opp? Han er hyggelig og snill, hadde du blitt med han hjem?

http://workoutinfoguru.com/wp-content/uploads/2014/02/Steve-Reeves-Body.jpg

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/mahler109_c.jpg

Aldri i livet, synes sånne kropper er ufine,og de forteller faktisk mye om ens personlighet, og det er noen personlighetstrekk som jeg synes er uattraktive.

Anonymous poster hash: 0ee20...704

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Booker

Aldri i livet, synes sånne kropper er ufine,og de forteller faktisk mye om ens personlighet, og det er noen personlighetstrekk som jeg synes er uattraktive.

Anonymous poster hash: 0ee20...704

Jasså? Hva slags personlighet har han a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Det er tvilsomt at vi hadde vi hadde funnet tonen, jeg tror nok vi hadde bodd på hver vår planet. Men om det skulle vise seg at vi hadde kjemi så vet jeg ikke om jeg hadde latt meg stoppe selv om hadde en kropp jeg i utgangspunktet ikke tenner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså? Hva slags personlighet har han a?

Veldig selvopptatt antagelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest multibox

Hvis han hadde noe interresant å komme med. Men må si jeg nok hadde nesten ledd litt av de overdådige juksemusklene.

Anonymous poster hash: 9524f...4aa

Hva i alle dager er juksemuskler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Kan jeg få et svar på hvorfor 85% av damene på kvinneguiden avskyr menn med muskler? Virker som mange her ville vært villig til å dumpe en mann om han hadde litt for mye muskler, og av ingen annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

La oss si at du er singel og ute på byen, også kommer han på bildene under og sjekker deg opp? Han er hyggelig og snill, hadde du blitt med han hjem?

http://workoutinfoguru.com/wp-content/uploads/2014/02/Steve-Reeves-Body.jpg

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/mahler109_c.jpg

Nei.

Derimot ville jeg ha gitt ham en sjanse dersom han var ute etter et forhold og viste seg å være en skikkelig fin fyr med bra humor og verdier som går overens med mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Aldri i livet, synes sånne kropper er ufine,og de forteller faktisk mye om ens personlighet, og det er noen personlighetstrekk som jeg synes er uattraktive.

Anonymous poster hash: 0ee20...704

Hva forteller det om ens personlighet egentlig? Folk er da pinade forskjellig selvom de har en muskuløs kropp. Snakk om generalisering på høyt nivå..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Kan jeg få et svar på hvorfor 85% av damene på kvinneguiden avskyr menn med muskler? Virker som mange her ville vært villig til å dumpe en mann om han hadde litt for mye muskler, og av ingen annen grunn.

Jeg avskyr de ikke, jeg er ikke tiltrukket av de. Og en mann med såpass store og markerte muskler har nok en helt annerledes livsstil enn det jeg har, og vi ville nok ikke passet sammen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få et svar på hvorfor 85% av damene på kvinneguiden avskyr menn med muskler? Virker som mange her ville vært villig til å dumpe en mann om han hadde litt for mye muskler, og av ingen annen grunn.

Hva forteller det om ens personlighet egentlig? Folk er da pinade forskjellig selvom de har en muskuløs kropp. Snakk om generalisering på høyt nivå..

Til det første, det er en personlig preferanse. Og hvem snakker om å dumpe? I denne tråden er det snakk om en ONS, da vil vel de fleste ta med noen de tenner på hjem?

Til det andre, å få og vedlikeholde en slik kropp vil jeg med mine begrensede kunnskaper anta at tar enormt mye tid og krever mye når det kommer til kostholdet. Jeg foretrekker noen med et langt mer avslappet forhold til både trening og mat.

Edit: Får vel svare på spørsmålet også da, nei, jeg ville ikke tatt ham med hjem for en ONS, i likhet med resten av mannfolka på byen ;)

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

La oss si at du er singel og ute på byen, også kommer han på bildene under og sjekker deg opp? Han er hyggelig og snill, hadde du blitt med han hjem?

http://workoutinfoguru.com/wp-content/uploads/2014/02/Steve-Reeves-Body.jpg

http://www.bodybuilding.com/fun/images/2007/mahler109_c.jpg

Om det hadde kommet en muskelbunt å sjekket meg opp på byen i bare trusa,

ville jeg mest sannsynligvis ringt 112 da jeg hadde hatt mistanke om at mannen var ustabil psykisk og rømt fra lukket avdeling. :fnise:

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest alegria

Til det første, det er en personlig preferanse. Og hvem snakker om å dumpe? I denne tråden er det snakk om en ONS, da vil vel de fleste ta med noen de tenner på hjem?

Til det andre, å få og vedlikeholde en slik kropp vil jeg med mine begrensede kunnskaper anta at tar enormt mye tid og krever mye når det kommer til kostholdet. Jeg foretrekker noen med et langt mer avslappet forhold til både trening og mat.

Edit: Får vel svare på spørsmålet også da, nei, jeg ville ikke tatt ham med hjem for en ONS, i likhet med resten av mannfolka på byen ;)

Jeg vet godt dette handlet om en ONS, men jeg trakk frem dette utsagnet for å forklare hva jeg mente. Det virker som veldig mange damer her ikke liker muskuløse gutter, og at det kunne vært en grunn til å aldri date ham eller blitt med ham hjem. Lurer bare på hva som er så avtennende med en slik kropp. Kjenner flere menn med nesten likedan kropp og de har et ganske så avslappet forhold til mat, ihvertfall i forhold til det de fleste tror.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, nå er jeg veldig glad i armer da, og jeg kan tenke meg med en litt løs teskjorte så blir han smashing. Men så hadde skjorta falt bort og jeg hadde bare... eeeh.... I think not. Gutter i den kategorien får meg til å føle meg som en liten pudding, haha. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet godt dette handlet om en ONS, men jeg trakk frem dette utsagnet for å forklare hva jeg mente. Det virker som veldig mange damer her ikke liker muskuløse gutter, og at det kunne vært en grunn til å aldri date ham eller blitt med ham hjem. Lurer bare på hva som er så avtennende med en slik kropp. Kjenner flere menn med nesten likedan kropp og de har et ganske så avslappet forhold til mat, ihvertfall i forhold til det de fleste tror.

Hva er avtennende med tynne menn, menn med kulemage, korte menn, høye menn, menn med langt hår, menn med tatoveringer? ;) Det kan neppe forklares utover at det er preferanser.

Og at noen som ser slik ut, har et avslappet forhold til mat og trening etter min målestokk, det tviler jeg på. Men igjen, det handler jo om livsstil og preferanser her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få et svar på hvorfor 85% av damene på kvinneguiden avskyr menn med muskler? Virker som mange her ville vært villig til å dumpe en mann om han hadde litt for mye muskler, og av ingen annen grunn.

Det har ingenting med selve musklene å gjøre. Hvis det er en kar som hadde fått musklene sine av hardt arbeide i skogen eller noe lignende er det bare sexy. Har han fått musklene sine etter x antall timer i treningsstudio er det ikke så sexy.

Det har med personlighet å gjøre - for min del, i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...