Gå til innhold

pån igjen - vil noen se hit og roe meg ned? :-/


cinderella_h

Anbefalte innlegg

Jeg er en aktiv prøver og har vært det altfor lenge. Hver måned føler man alle symptomene og denne måneden er intet unntak. MEN sant skal sies, denne måneden har jeg hatt ømme brystvorter, tissatrengt, luft i magen, veldig humørsyk, unormalt trøtt, unormalt mye utflod, vannaktig utflod, hvit utflod, tørste og generelt tenkt at denne gangen traff vi... HELT til jeg var på toalettet i stad. Da kom det ett tørk med friskt blod.... Skal ha Tr om to dager. Har ikke kommet mer blod, men gått tilbake til hvit kremaktig utflod....

Jeg blir koko av denne psykiskeleken hver måned og lurer på hva i all verden skjer denne måneden :( Kan jeg være gravid eller er håpet ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være festeblødning? Har du ikm om to dager hadde jeg lett testet meg allerede nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være festeblødning ja. Jeg hadde festeblødning ca 5 dager før forventet mens, men tidspunktet for festeblødningen kan jo variere litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ha festeblødning 8 dager før forventet mens?



Anonymous poster hash: 7d1e8...1ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om egget fester seg da, så jo.

Egget bruker i snitt 5 dager på å feste seg etter befruktning (befruktning skjer ofte nesten et døgn etter samleie.

Så si 6 dager etter samleie + 8-9 dager = 14-15 dager.. Det er ikke en utenkelig lang lutealfase, det. (Tiden mellom EL og IKM).



Anonymous poster hash: fdc60...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lutealfase på 12 dager. Så da er det vel for kort tid... Må ha vært på 3DPO jeg blødde.



Anonymous poster hash: 7d1e8...1ca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...