Gå til innhold

Film på "date" - noen forslag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han foretrekker stort sett action, skrekk og ja, dystre og mørke filmer. Jeg ser ikke så mye film, men når jeg gjør det går det i komedier, kjærlighetsfilmer og lignende. Liker også skrekk, så denne har vi til felles, men kan jo ikke alltid se skrekkfilmer heller. Vi er 17 år begge to.

Noen forslag til filmer vi kan se? :)

Anonymous poster hash: 59d87...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, hva med hunger games? Jeg er som deg og liker å se romantiske komedier, typisk chick flicks.. Men jeg liker veldig godt Hunger Games :) Der er det action, dreping, og egentlig er det litt sånn skrekkfølelse over hele opplegget.. Kanskje han hadde gått med på den?



Anonymous poster hash: a4cdb...67a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, hva med hunger games? Jeg er som deg og liker å se romantiske komedier, typisk chick flicks.. Men jeg liker veldig godt Hunger Games :) Der er det action, dreping, og egentlig er det litt sånn skrekkfølelse over hele opplegget.. Kanskje han hadde gått med på den?

Anonymous poster hash: a4cdb...67a

Har sett hunger games og liker de ikke, men takk :) flere tips?

Anonymous poster hash: 5787e...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta en actionkomedie da?

Jeg ser ikke helt hvorfor dere ikke bare kan snakke om litt filmer sammen og bli enige om hvilke som høres interessante ut? Det er jo ganske vanskelig å foreslå noe kun basert på sjanger. Det finnes jo flere typer komedier. Hva er et typisk eksempel på en film som du liker og et eksempel på en film som du liker?



Anonymous poster hash: ad45f...ab9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp Divergent på kino og eelsket den! Den passer både for actionelskere og deg som liker romantiske greier.

Ellers Beautiful Creatures og Hunger Games - Catching Fire!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere kan se Taken og Taken 2? Jeg liker de og det er en film i action/thriller sjangeren noe jeg vanligvis ikke liker men disse likte jeg!!
Transformers, avengers, number four, thor, thor 2! Det er filmer jeg også faktisk likte! :D Iron man filmene for eksempel og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...