AnonymBruker Skrevet 4. mai 2014 #1 Del Skrevet 4. mai 2014 Jeg har litt lyst til å lære meg italiensk, men jeg har ikke tid til noe Aof kurs. Noe tips eller erfaringer? Jeg ønsker helst en bok etc på norsk, men kan til nød bruke italiensk kurs for engelsk språklige. Anonymous poster hash: a5cb3...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martyr Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 Tror ikke det finnes noen kurs på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Del Skrevet 6. mai 2014 Et raskt Google-søk: Gyldendal har to norske kurs: http://www.gyldendal.no/Etter-og-videreutdanning/Spraak/Italiensk Aschehoug har ett: http://www.aschehoug.no/nettbutikk/buongiorno.html Det finnes sikkert flere også. Jeg kan ikke italiensk selv, men på generell basis ville jeg gått for en engelsk lærebok. Det finnes så uendelig mange flere, så du kan velge og vrake i kvalitet og kursopplegg for å finne det som passer deg aller best. Lykke til! Anonymous poster hash: 80a6d...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 12. mai 2014 #4 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg har litt lyst til å lære meg italiensk, men jeg har ikke tid til noe Aof kurs. Noe tips eller erfaringer? Jeg ønsker helst en bok etc på norsk, men kan til nød bruke italiensk kurs for engelsk språklige. Anonymous poster hash: a5cb3...738 Drit i kurs. Pugg 500-1000 ord, lær deg de regelrette bøyningsformene og begynn å les tekster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 12. mai 2014 #5 Del Skrevet 12. mai 2014 Drit i kurs. Pugg 500-1000 ord, lær deg de regelrette bøyningsformene og begynn å les tekster. Det er ikke så veldig lett å velge de riktige ordene på egenhånd tror jeg. Kjøp lærebøker eller lydbøker. De har begynt å undervise italiensk på vgs i større grad så det burde ikke være så vanskelig å finne bra undervisningsmateriell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 12. mai 2014 #6 Del Skrevet 12. mai 2014 Det er ikke så veldig lett å velge de riktige ordene på egenhånd tror jeg. Kjøp lærebøker eller lydbøker. De har begynt å undervise italiensk på vgs i større grad så det burde ikke være så vanskelig å finne bra undervisningsmateriell. Den er grei. Det tror imidlertid jeg. Du velger en liste med f.eks de 1000 mest brukte ordene. Dette vil være de riktige ordene! Min erfaring er at mange av ordene i lærebøker er totalt ubrukelige. Hvor ofte er det man får bruk for å snakke om knehasen sin, navn på obskure kjøkkenredskaper, og andre ting som man finner i typiske lærebøker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 12. mai 2014 #7 Del Skrevet 12. mai 2014 Duolingo-appen! Genialt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torias Skrevet 12. mai 2014 #8 Del Skrevet 12. mai 2014 Duolingo-appen! Genialt Støtter. Den er er veldig bra hvertfall i start fasen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå