Gå til innhold

Hadde du blitt fornærmet over dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan ikke tenke meg at noen hadde blitt fornærmet av det. Utrolig harry er det da...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Funky Punk

Tviler på at noen blir fornærmet, men jeg vet at jeg og flere jeg kjenner ville tenkt i retningen av "White trash" om vi hadde sett noen med slike trykk på klærne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tris

Søk dekning. Flørting pågår! :)

Anonymous poster hash: 2ca9a...00f

Nope. Kun positiv tilbakemelding :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du blitt fornærmet om du møtte en mann med tilsvarende t-skjorte bare Women istedet for Men? Nei? - go for it.. Ja? - dropp det.

Endret av Ixnay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornærmet?
nei, sånne ting gidder jeg ikke bry meg om enten jeg er enig i diverse t-skjorte standpunkter eller ikke.

Så jeg er en pinglete bulldog eller gris? :sjokkert:

Antagelig.

og typen min er en ape (har kalt ham det ved noen anledninger, ikke vondt ment noe han heldigvis vet - og jeg har også blitt kalt diverse fra dyreriket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tskjorte med "dip me in chocolate and throw me to the lesbians" :P

Kjør på, om noen blir fornærma har de bare godt av det.



Anonymous poster hash: 593a0...846
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Corto Maltese

Du vil sikkert fornærme noen

Men jeg hadde ikke blitt fornærmet av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

H is noen blir fornærmet for det må de være usedvanlig hårsåre.

Men kult er det jo ikke.

Hadde derimot vært litt morsom om du hadde bilde av en nusselig liten valp f.eks. Da hadde det hatt et snev av ironi ved seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke mange hadde brydd seg med hva du går i. Om du vil ha en sånn t-skjorte og kan stå for det som står på den, er det bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis bildet var av en søt Grand Danois som lå i fanget til en liten jente/dame, hadde dette vært humor for min del.

For det er slik de fleste menn jeg kjenner er - de er store og sterke, men liker kos og det å bli pjusket med. :)

Men "all men are dogs" med bildet av en mannevond hund hadde jeg himlet med øynene over.



Anonymous poster hash: b9c9f...b37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achlys

Hunder er jo menneskets beste venn, så ser ikke noe grunn til at noen skal bli fornærmet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å lage meg en t-skjorte der det står MEN ARE DOGS og bilde av en bulldog. Syns det er kult! Men risikerer jeg å fornærme noen? Det er jo min mening, jeg står for det, og har min grunn til å synes at men are dogs.

Anonymous poster hash: a89b1...c49

Ingen bryr seg hva man har på t-skjorta.

Med mindre du har noe virkelig vulgært - av typen Jesus som blir spiddet av et motorisert sexleketøy av Satan himself, mens de begge tydelegvis har det rett moro. Get my point?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke blitt fornærmet, bare syntes at t-skjorta var tåpelig og kan ikke forstå at noen ønsker å gå med slikt. Hadde vel tenkt litt litt white trash for meg selv.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du har noe virkelig vulgært - av typen Jesus som blir spiddet av et motorisert sexleketøy av Satan himself, mens de begge tydelegvis har det rett moro. Get my point?

Akkurat det der fikk meg til å tenke på en rute fra «Chronicles of Wormwood». Ikke helt det samme, men det hadde nok provosert mange nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De som blir fornærmet fortjener det!



Anonymous poster hash: 92e06...718
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...