Gå til innhold

Hvordan vet du om du er flink til å gi bj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tittelen sier vel det meste :P

Det har seg nemlig slik at jeg aldri har gitt noen blowjob til de kommer, har liksom aldri holdt på så lenge, siden det alltid var vært i forbindelse med foreplay, men har heller aldri fått høre at jeg bør gjøre noe annerledes når jeg er der nede..

Så hvordan vet man det egentlig, og er det egentlig noen "feil" måte å gjøre det på (sett bort ifra det obviouse, vil jo ikke at han skal få vondt :P)? Tar også gjerne imot tips og triks fra dere ;)

Anonymous poster hash: 4757b...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

at de kommer betyr jo hvertfall at du gjør noe riktig. Vil påstå at det er vanskelig å gi en blowjob "feil". Så lenge du ikke skader den med tennene, så føles det nok godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan høres litt teit ut, men jeg pleier å holde litt øye med beina hans, om tærne krøller seg eller du ser at det begynner å pulsere i muskelen så er du på god vei :P

Menn er jo forskjellige, så de foretrekker vel litt forskjellig, men så lenge du jør det vått og ikke skraper han opp med tennene så burde det jo gå greit. Og hvis han har forhud, er det ikke alltid sikkert at de liker den helt dratt ned, kommer an på hvor trangt det er, tror jeg... men det må du jo sjekke litt mer hver enkelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å se på reaksjone hans underveis, og eventuelt spørre hva han liker. Det har hvertfall ikke slått feil om han kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Eg har fått høyre at eg gjev verdas beste suging. Eg har og fått høyre "gjer sånn, gjer slik". Han eg puler på no er så opptatt med alt det andre at han gløymer seg sjølv oppi alt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste menn gir jo noen tilbakemeldinger, enten verbalt, stønning eller fysisk.



Anonymous poster hash: 2695a...f66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg sugde spurte jeg bare rett ut om hvordan jeg gjorde det, og fikk til svar "You can't really go wrong". Prøver meg egentlig bare frem og ser etter hva det ser ut som at han liker, men passer på å holde tenna unna. Han sier han elsker det, så regner med at jeg gjør noe rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...