Gå til innhold

Finne kjærligheten med en greker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice

Du, jeg har så mange greske venner atte hjælp. Damene derfra sier selv at greske menn er utro skitstøvler. Med små reke-peniser.

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

Tror du alt du hører? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må innrømme at jeg er en smule skeptisk til 18 åringer som må påpeke hvor modne de er. Det er vel ikke akkurat de som er mest kjent for å ta de fornuftige valgene.

TS HER. Altså hvor moden og voksen jeg er var ikke poenget med tråden her. Vet selv hvor jeg selv står. Gidder ikke diskutere det her.

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har sett noen bilder av noen mørke menn som ser bra ut. Og du ser ekte mennesker her i Norge, så da blir du frelst for slike der du ser bilder av. Inntil du forstår at du har fått et totalt feil bilde.

Anonymous poster hash: 8903d...a07

Ts igjen. Jeg liker mørke menn og da passer de perfekt. Dessuten så er de utrolig hyggelige. Kjenner ei som er gift med en greker. Men jeg er jo ung skal jo ikke gifte meg ellerno spør bare på hva jeg kan gjøre for å bli kjent med de. For de virker spennende.

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt ts skriver her forteller meg at hun nok ikke er halvparten så voksen og "moden" som hun tror selv. En attenåring er på vei fra å være et stort barn, til å bli en ung voksen.

Anonymous poster hash: c84e9...c12

Ts igjen. Ehhh du spoler litt av tema her. Drit i alderen min hjelp meg med det andre da! Herregud

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk vi en god grunn til at det skal opprettes en katorigi for de helt unge, selv om de er så "moden" som de vil ha det til.

Kan du ikke bare prøve da? Skaff deg en madrassbærer på stranden. gjeeesp

Anonymous poster hash: c6a4d...eed

Tråd for unge trengs. Er jo bare damer over 40 som angrer på livet sitt uansett. Jeg trenger bare råd, ikke en kåring av hvor moden for alderen jeg er....

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ts igjen. Jeg liker mørke menn og da passer de perfekt. Dessuten så er de utrolig hyggelige. Kjenner ei som er gift med en greker. Men jeg er jo ung skal jo ikke gifte meg ellerno spør bare på hva jeg kan gjøre for å bli kjent med de. For de virker spennende.

Anonymous poster hash: 1c18f...d96

Lær deg gresk, så kan du snakke (;)) med adonisene, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Ser at denne tråden ble laget i fjor. Kom sånn tilfeldig over den. Ts,hvis du er her på kg fremdeles, hvordan gikk det med satsingen på en greker? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne tråden ble laget i fjor. Kom sånn tilfeldig over den. Ts,hvis du er her på kg fremdeles, hvordan gikk det med satsingen på en greker? ;)

 

Kanskje like greit å ta en enslig syrer nå som tilgangen blir bedre her hjemme på berget.

Anonymous poster hash: 4879d...f89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å ta en enslig syrer nå som tilgangen blir bedre her hjemme på berget.

Anonymous poster hash: 4879d...f89

He he ;) Tja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje like greit å ta en enslig syrer nå som tilgangen blir bedre her hjemme på berget.

Anonymous poster hash: 4879d...f89

Ts her! Haha, plutselig kom min gamle tråd opp. Jeg har fortsatt en sans for utlendinger og synes de er utrolig vakre, men det blir ikke noe greker på meg, unless jeg finner en som prater norsk.

I sommer så var jeg på Rhodos, og hadde det litt gøy med en bartender, vi hooka opp litt til jeg fikk bekreftet at grekere er noe grisete og tenker for det meste på sex. Så jeg fikk litt avsmak. Men vil gjerne ha noe eksotisk men helst snakk norsk.

Leser KG hver dag!!

Anonymous poster hash: 28902...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! Haha, plutselig kom min gamle tråd opp. Jeg har fortsatt en sans for utlendinger og synes de er utrolig vakre, men det blir ikke noe greker på meg, unless jeg finner en som prater norsk.

I sommer så var jeg på Rhodos, og hadde det litt gøy med en bartender, vi hooka opp litt til jeg fikk bekreftet at grekere er noe grisete og tenker for det meste på sex. Så jeg fikk litt avsmak. Men vil gjerne ha noe eksotisk men helst snakk norsk.

Leser KG hver dag!!Anonymous poster hash: 28902...e6c

Modenheten nådde sin absolutte topp ved trådstart ser jeg.

Bare tuller, men om du tror en Gresk bartender tenker på annet enn å utnytte småjenter som ikke vet så mye om livet enda, så har du i det minste lært noe ;) Norske bartendere fra sesong 3 av paradise er forøvrig helt likedan. Penisstørrelsen kan jeg derimot ikke kommentere

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modenheten nådde sin absolutte topp ved trådstart ser jeg.

Bare tuller, men om du tror en Gresk bartender tenker på annet enn å utnytte småjenter som ikke vet så mye om livet enda, så har du i det minste lært noe ;) Norske bartendere fra sesong 3 av paradise er forøvrig helt likedan. Penisstørrelsen kan jeg derimot ikke kommentere

Det var kanskje litt dumt at jeg påpekte at jeg var såå moden, men ja jeg lærte. Det betyr derimot ikke at jeg ikke like greske, for de er ikke dumme å se på ;)

Ts

Anonymous poster hash: 28902...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja :) var på Rhodos selv nå i høst og de er jammen meg glad i damer disse mannfolka. En venninne og jeg tok oss et par drinker og kom i snakk med to servitør brødre som selvsagt hadde øyne for oss, den samme klisjeen hver gang. Fortalte at jeg har en mann hjemme og ikke hadde planer om å være utro, men det ville han ikke høre noe om. Prøvde flere ganger å få klint med meg. Når en mann begynner sånn så VET man tydelig hva de er ute etter. Hadde jeg vært singel så hadde fortsatt holdt igjen, selv om man skulle være aldri så fristet. Vil ikke være en av rekka på blondiner han har nedlagt. Broren hans som igjen likte min venninne holdt ikke på sånn igjen. Sa han ville besøke henne i Norge og bli kjent. Men hun tror heller ikke på det. Vi vet at de jobber midt i et turist paradis og møter mange mange mange damer, så nei. Men det er jo moro bare å se da, ts ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men selvsagt, noen grekere er jo seriøse da ;) Mener ikke å dømme noen. Vet at norske menn kan. Selv om norske menn ikke er så frempå som dem så liker jeg på en måte bedre oppmerksomhet fra de norske, for de klarer å få meg til å føle meg litt mer spesiel når de gir en kompliment. Vet ikke hvorfor. De greske liker jo ALLE har jeg inntrykk av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selvsagt, noen grekere er jo seriøse da ;) Mener ikke å dømme noen. Vet at norske menn kan. Selv om norske menn ikke er så frempå som dem så liker jeg på en måte bedre oppmerksomhet fra de norske, for de klarer å få meg til å føle meg litt mer spesiel når de gir en kompliment. Vet ikke hvorfor. De greske liker jo ALLE har jeg inntrykk av?

Ts: yess, det er sant det du sier. Er ikke sikkert alle er sånn, men på hotell eller barer er de fleste ganske så flørtete av seg til alle. Men de er fortsatt pene å se på, men en feriefling er nok!

Anonymous poster hash: 28902...e6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: yess, det er sant det du sier. Er ikke sikkert alle er sånn, men på hotell eller barer er de fleste ganske så flørtete av seg til alle. Men de er fortsatt pene å se på, men en feriefling er nok!

Anonymous poster hash: 28902...e6c

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet om et par der mannen er fra Hellas. De har to barn og er forlovet. Virker som de har det bra

Anonymous poster hash: a5644...abe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er vel seriøse, men de som går rett på sak... Not😵

Endret av wintergirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du vet at grekere er noen lurendreiere? De er utro hele gjengen. Og har ekstremt SMÅ peniser. Tro meg, jeg datet en og flere greske venninner bekrefter at de har små haha. 

 

Sats heller på menn fra Texas, der er det mye bra. Mexicanere og cowboyer, namnam <3 

Anonymous poster hash: dcfe6...f55

 

Så en er synonymt med alle? Slik tenker nok spanjolene om fulle nordmenn i syden også.

Anonymous poster hash: 0823e...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på med date hele sydenturen. Så kommer du tilbake tre uker senere - UANMELDT.

 

Da får du se hvor interessert han er ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...