Gå til innhold

Gutter som ikke vil ha sex når dama har mensen er pingler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikser ikke blod, så sex under mensen er uaktuelt. Kjæresten er ikke så gira på det selv, men han kan gjøre det med kondom :P heldigvis har jeg ikke mensen, så er ikke et problem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare jeg som synes at det er pinglete?

Anonymous poster hash: f8704...688

Kunne ikke levd med en mann-som ikke ville ha sex under mensen.

Har ofte ekstra sterk sexlyst under mensen og i tillegg menssmerter/livmorkramper..og den beste medisin mot sterke menskramper-er samleie!

Da stopper menskrampene,og man kan slappe av fra smerter lenge etterpå.I tillegg er det utrolig deilig å ha sex under mensen.Hadde en fyr nektet....hadde jeg revurdert forholdet....

Syns det blir vell pinglete ja...

Elsker man hverandre-bryr man seg ikke om litt blod fra sin kjære : )

ELSKER DU MEG IKKE? HE HE

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke levd med en mann-som ikke ville ha sex under mensen.

Har ofte ekstra sterk sexlyst under mensen og i tillegg menssmerter/livmorkramper..og den beste medisin mot sterke menskramper-er samleie!

Da stopper menskrampene,og man kan slappe av fra smerter lenge etterpå.I tillegg er det utrolig deilig å ha sex under mensen.Hadde en fyr nektet....hadde jeg revurdert forholdet....

Syns det blir vell pinglete ja...

Elsker man hverandre-bryr man seg ikke om litt blod fra sin kjære : )

ELSKER DU MEG IKKE? HE HE

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Enn de som besvimer av å se blod da?

Anonymous poster hash: c1e28...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enn de som besvimer av å se blod da?

Anonymous poster hash: c1e28...1fd

Han skal da ikke SE noe nedi der...

Men når han står opp for å dusje...vil det være litt blodgris på han...men det må et EKTE MANNFOLK tåle: )

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal da ikke SE noe nedi der...

Men når han står opp for å dusje...vil det være litt blodgris på han...men det må et EKTE MANNFOLK tåle: )

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Yes! Og ekte damer tar den i rumpa!

Anonymous poster hash: ae9df...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

blæææh... ingen får nærme seg det stedet når jeg har mensen. føler meg skikkelig nasty.... gir han blowjob isteden.



Anonymous poster hash: 8c1ff...f3c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yes! Og ekte damer tar den i rumpa!

Anonymous poster hash: ae9df...270

Og svelger!

Anonymous poster hash: 2db44...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og svelger!

Anonymous poster hash: 2db44...7f2

jeg tar det som en bonus

-jente-

Anonymous poster hash: 8c1ff...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Betyr det da at kvinner som ikke vil ha sex når de har mensen også er pingler ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det da at kvinner som ikke vil ha sex når de har mensen også er pingler ?

kommer ann på. hvis jenta sliter med å ha vondt når hun har mensen så er det ikke en selvfølge at det skal li sex.

men hvis hun derimot baaare ikke er komfortabel med det mens mannen ikke bryr seg så må man jo finne en løsning på det. dusj evt :P

Anonymous poster hash: 8c1ff...f3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer det da an på sexlivet generelt. Hvis man anstrenger seg begge veier, synes jeg det er naturlig, f.eks. når man som kvinner svelger og er åpen for det meste.

Da jeg var yngre ville jeg ikke ha sex under mensen, nå synes jeg det er greit. I dusjen er jo fullstendig praktisk. Tidligere pleide jeg å bare gi blowjobs den uken, og jeg syntes det var litt kjedelig at det var enveis 1/4 av tiden.

Jeg vil ikke kalle noen "pingler" men jeg skal innromme at min erfaring er at menn med erfaring og noen år på baken ser det som langt mer åpenbart enn yngre menn. Det er også min erfaring at de beste elskerne er litt mer "runde i kantene" og har en helt annen terksel for å tenke at noe er ekkelt.



Anonymous poster hash: 53e61...204
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr det da at kvinner som ikke vil ha sex når de har mensen også er pingler ?

Ja.De jentene er neppe særlig glad i sex....om de nekter sex hele menstruasjonsperioden....

Da er disse jentene-veldig kjipe og pinglete.De kan ikke være særlig sexuelle vesen....

Sex er like godt om ikke bedre,under mensen.

Og samleie kurerer menssmerter.Og er faktisk bra for deg,under mensen.

Syns det er merkelig at disse damene ikke føler ØKT sexlyst under mensen???

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tris

Det jeg reagerer på er menn som ikke vil ha sex når jenta har mensen fordi det er "kvalmt", men å stikke staken i brunnøyet derimot...

Anonymous poster hash: 5bd48...5bc

Haha :laugh: Ja, det har jeg også tenkt på. Det er jo mer ekkelt med avføring enn litt mensblod!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de er pinglete.

Om jeg var gutt ville heller ikke jeg ha "kjørt brannbil". Ew.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.De jentene er neppe særlig glad i sex....om de nekter sex hele menstruasjonsperioden....

Da er disse jentene-veldig kjipe og pinglete.De kan ikke være særlig sexuelle vesen....

Sex er like godt om ikke bedre,under mensen.

Og samleie kurerer menssmerter.Og er faktisk bra for deg,under mensen.

Syns det er merkelig at disse damene ikke føler ØKT sexlyst under mensen???

Anonymous poster hash: ce09a...fe7

Jeg har mye sexlyst under mensen og ettersom jeg ofte har smerter trenger jeg noe avspenning, om det så er alene. Menssmerter forgrener seg, fra underliv til korsryggen og en orgasme er faktisk den beste medisinen iom. at muskelspasmene losner opp spenninger.

Alle kan ordne det slik som passer for dem selvsagt. Men er veldig glad jeg har en type som insisterer på sex, uansett.

Anonymous poster hash: 53e61...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, fy fader, har dere seriøst sex da? Noe av det enkleste jeg har hørt på lenge!

Blir kvalm av tanken selv, så nei, gutter: Dere er ikke pingler, helt normalt å ikke ville det.

Ja jeg har skikkelig kjempe seriøst sex da sånn ca blod seriøst sex når jeg har mensen :Nikke: Så seriøst har vi sex faktisk.. Uff a meg så fæle og kvalme vi er, det er til å spy av altså...... :sarkasme:

Jeg synes ikke det er pinglete, men jeg fatter ikke helt greien når menn sier de ønsker ha anal sex, blow jobs, runking etc den uken men de tørr så vidt å kysse kvinnen som skal utføre dette.. Altså.. Bæsj på penis kan gå greit, klimaks i form av at du får deg et oralt høydepunkt går greit så lenge du kan bruke mensen som unnskyldning til å være lat nok til å ikke gi noe til bake, juppi og tjohei hvor det går.

Nei da må jeg si at jeg er glad jeg har en mann som ikke har problem med dette, sex er sex... dessuten jeg er kåtest når jeg har mensen, de fleste blir det muligens under eggløsning, men du hendelse hvor jeg MÅ ha sex den uken jeg er en "uren" kvinne i følge bibelen.. Jeg er vist en skitten skitten pike :lur: og takke meg til at sambo synes det er greit

Endret av skreppamedleppa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser ikke blod, så sex under mensen er uaktuelt. Kjæresten er ikke så gira på det selv, men han kan gjøre det med kondom :P heldigvis har jeg ikke mensen, så er ikke et problem her.

Du er gravid da med andre ord? Eller overgangsalder?

Anonymous poster hash: 6e38f...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Ja jeg har skikkelig kjempe seriøst sex da sånn ca blod seriøst sex når jeg har mensen :Nikke: Så seriøst har vi sex faktisk.. Uff a meg så fæle og kvalme vi er, det er til å spy av altså...... :sarkasme:

Jeg synes ikke det er pinglete, men jeg fatter ikke helt greien når menn sier de ønsker ha anal sex, blow jobs, runking etc den uken men de tørr så vidt å kysse kvinnen som skal utføre dette.. Altså.. Bæsj på penis kan gå greit, klimaks i form av at du får deg et oralt høydepunkt går greit så lenge du kan bruke mensen som unnskyldning til å være lat nok til å ikke gi noe til bake, juppi og tjohei hvor det går.

Nei da må jeg si at jeg er glad jeg har en mann som ikke har problem med dette, sex er sex...

Ja, synes serr det er ekkelt, ass.

Men nå går det jo an å kose seg sammen, begge to, uten verken blod eller noen penetrering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes serr det er ekkelt, ass.

Men nå går det jo an å kose seg sammen, begge to, uten verken blod eller noen penetrering.

Du om det..

takke meg til at meg og samboeren ikke ser det på samme måte, det hadde vært kjipt.. ass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...