Pottepalme Skrevet 2. mai 2014 #41 Skrevet 2. mai 2014 Av mangel på bedre ting å si:" Oh my lord *facepalm*" Indeed! 1
Alja Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #42 Skrevet 2. mai 2014 Kanksje du lukter vondt, så han ikke liker og ha lukten fra saftene dine på fingeren Anonymous poster hash: 040da...185 1
Alja Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #43 Skrevet 3. mai 2014 Hahahaha, fy søren altså. Jeg la meg litt tidligere enn han i natt, og da jeg våknet klokken 11 i dag, så hadde han lagt seg på sofaen..... Er det faen meg mulig. Jeg blir faktisk kokforbanna. For en utakknemlig dritt av en muggen "#=?(&%*"#!!!!! 1
Jalp Skrevet 3. mai 2014 #44 Skrevet 3. mai 2014 Hahahaha, fy søren altså. Jeg la meg litt tidligere enn han i natt, og da jeg våknet klokken 11 i dag, så hadde han lagt seg på sofaen..... Er det faen meg mulig. Jeg blir faktisk kokforbanna. For en utakknemlig dritt av en muggen "#=?(&%*"#!!!!! Pust ut, slapp av. Innta helikoptersyn og le av hele denne fjollete konflikten. Ja, jeg er enig med deg. Egoisme har ingenting i sexlivet å gjøre. Men man kan jo saktens lure av og til når man leser her inne om hvordan det skjærer seg mellom to som egentlig unner hverandre det aller beste. Sett dere ned sammen. Er denne episoden noe å ta "krigen" for, og bli i det minste enig om at dere vil hverandre vel. At konflikt på det grunnlaget som nå foreligger egentlig skulle være lett å unngå. Eller hva tror du?
Alja Skrevet 3. mai 2014 Forfatter #45 Skrevet 3. mai 2014 Pust ut, slapp av. Innta helikoptersyn og le av hele denne fjollete konflikten. Ja, jeg er enig med deg. Egoisme har ingenting i sexlivet å gjøre. Men man kan jo saktens lure av og til når man leser her inne om hvordan det skjærer seg mellom to som egentlig unner hverandre det aller beste. Sett dere ned sammen. Er denne episoden noe å ta "krigen" for, og bli i det minste enig om at dere vil hverandre vel. At konflikt på det grunnlaget som nå foreligger egentlig skulle være lett å unngå. Eller hva tror du? Det har vært ok stemning etter han sto opp. Jeg hadde lyst å skjellen han ut, men jeg pustet ut og talte til 10 før jeg vekket han. Det er ikke en kamp jeg vil ta, nei. Slikt tullball gidder jeg ikke. Men jeg må jo si han har ødelagt litt for seg selv fremover. For lyst på han at the moment, har jeg ikke
Jalp Skrevet 3. mai 2014 #46 Skrevet 3. mai 2014 Det har vært ok stemning etter han sto opp. Jeg hadde lyst å skjellen han ut, men jeg pustet ut og talte til 10 før jeg vekket han. Det er ikke en kamp jeg vil ta, nei. Slikt tullball gidder jeg ikke. Men jeg må jo si han har ødelagt litt for seg selv fremover. For lyst på han at the moment, har jeg ikke Klokt. Ta opp dette og rydd opp i fredstid. I en stund der begge har raushet for den andre. Når den andre bommer, får du være den oppegående og kloke :-)
kaffekjærring Skrevet 3. mai 2014 #47 Skrevet 3. mai 2014 Herremin gjorde han virkelig det?! Skulle ikke tro han tok det sånn... sært.. Men lurt av deg og ikke skjelle han ut og stå i. Det er jo viktig og "pick your battles"! Haha for en tufs!
Gjest Coolaid Skrevet 3. mai 2014 #48 Skrevet 3. mai 2014 Var jeg urimelig som avsluttet hele seansen? Jeg er glad jeg gjorde det nå som jeg så den ufine og bedritne reaksjonen hans. Så nå får han bare ha det så godt. Neida. Syns ikke du var urimelig. Det er flott å gi hverandre orgasmer og kjappiser av og til, sånn i hverdagen som hyggelige hendelser, men det er en annen ting. Her virker det som om han er mer interessert i å prioritere seg selv, selv når det ligger til rette for at dere begge skal ha en sexy kveld sammen. Det er selvfølgelig ikke greit og i hvert fall ikke urimelig av deg å sette foten ned. Kanskje han tilslutt forstår at han ikke er en mann som tilfredstiller kjæresten sin. Hvem vil være en slik mann ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå