Alja Skrevet 2. mai 2014 #1 Skrevet 2. mai 2014 Typen og jeg var godt i gang med sengevalsen. Romantikk, spontanitet, ømme kyss og god stemning. Etter jeg hadder runket han en liten stund sier han at han må komme, og jeg roer da selvfølgelig ned tempoet. Hinter litt om at jeg også vil komme, så vi må ta hånd om meg også. Da sier han at han skal gi meg det jeg vil ha senere. Altså i kveld, om flere timer. Det var kun han som skulle komme. Jeg slapp øyeblikkelig taket i kuken hans og sa at "nei, jeg vet hvordan det ender" for det gjør jeg nemlig. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tilfredsstilt han uten å få noe tilbake fordi han skal "gjøre det senere". Å gjøre det senere blir aldri noe av. Dette forklarte jeg han. Han ble mutt og sur. Kaldte meg egoistisk i sengen, snudde seg rundt for å sove. Nå sitter jeg her da.... Var jeg veldig slem nå eller? Følte nesten jeg sex nekta han. Men altså... Jeg vil også ha, og den smellen har jeg gått på før. Var jeg urimelig som avsluttet hele seansen? Jeg er glad jeg gjorde det nå som jeg så den ufine og bedritne reaksjonen hans. Så nå får han bare ha det så godt. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #2 Skrevet 2. mai 2014 Enig med deg. Ville gjort det samme hvis det var slik sexen vår hadde fungert. Stolt av deg. 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #3 Skrevet 2. mai 2014 Hadde han godt av. Egoisten. Anonymous poster hash: c43bb...269 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #4 Skrevet 2. mai 2014 Synes du var teit. Regner med dere er på vei mot et brudd? Anonymous poster hash: bb38c...3ab
Alja Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. mai 2014 Synes du var teit. Regner med dere er på vei mot et brudd? Anonymous poster hash: bb38c...3ab Haha nei 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2014 #6 Skrevet 2. mai 2014 Synes du var teit. Regner med dere er på vei mot et brudd? Anonymous poster hash: bb38c...3ab Teit når han bare vil runkes og ikke gi noe tilbake??? 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #8 Skrevet 2. mai 2014 Haha nei Snakkes om et år. Jeg spår at det blir slutt ila vinteren. Anonymous poster hash: bb38c...3ab
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #9 Skrevet 2. mai 2014 Nå var det jo veldig feil tidspunkt å ta det opp på da... Anonymous poster hash: 710de...02c 1
Alja Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. mai 2014 Rett skal jo være rett her. Skal man bare gi og aldri få tilbake når man har disse tafse øktene uten penetrering? Dessuten var det han som ødela hele stemningen. Hvorfor ikke bare stappe en hånd nedi trusa mi da uten å lage en scene....... Har ikke tellingen på alle gangene han sier han skal gjøre ditt og datt med meg, så blir det aldri noe av. Må bare si at sexen fungerer utmerket ellers. 3
Alja Skrevet 2. mai 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. mai 2014 Nå var det jo veldig feil tidspunkt å ta det opp på da... Anonymous poster hash: 710de...02c Fordi jeg var kåt som et helsikke, og når jeg fikk den der "vi tar deg senere" ødela hele greia for meg. Jeg vet jo det ikke skjer. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #12 Skrevet 2. mai 2014 Ehh.. Synes han høres egoistisk ut, ikke du. Hvorfor vil han ikke at du skal komme? Jeg vil at kjæresten min skal komme og han vil at jeg skal komme.. Anonymous poster hash: 29c0f...864 1
Gjest Chloe87 Skrevet 2. mai 2014 #13 Skrevet 2. mai 2014 Fordi jeg var kåt som et helsikke, og når jeg fikk den der "vi tar deg senere" ødela hele greia for meg. Jeg vet jo det ikke skjer. Jeg hadde reagert som deg, det nytter ikke å få og få!
Sapientia Skrevet 2. mai 2014 #14 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Innimellom er det helt greit om bare en får, men om det er en ensidig gjenganger. Nei det hadde jeg ikke giddet mange repetisjoner av! Mobilen var uenig i ordvalg... Endret 2. mai 2014 av AUG---UAG
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #15 Skrevet 2. mai 2014 Raring er typen din fy faen. Når han har dame, og når han har mulighet til det. Hvorfor bruker han ikke det opp muligheten lol Anonymous poster hash: 6279a...e9e 1
Gjest Nosoul Skrevet 2. mai 2014 #16 Skrevet 2. mai 2014 Akkurat sånn er typen min og... Blir ganske frustert! Jeg elsker alt som har med sex å gjøre, det trenger ikke å være samleie bestandig. Men blir så såret når samboer ligger å smiler etter en blowjob og liksom bare er ferdig. Har flere ganger hintet fram min frustrasjon når det kommer til dette. Men virker ikke som om han forstår! Jeg forlanger ikke at han skal gå ned på meg(syns det er ubeskrivelig deilig) men han kan jo fingre meg om ikke annet!? Har for ikke så lenge siden kjøpt inn masse nye leketøy, som vi begge kan bruke, men som jeg fryktet, så er det bare jeg som bruker det.... Skal ikke være lett... Jeg har mye større sexlyst enn samboer, noe som er svært slitsomt i perioder.
Gjest Tris Skrevet 2. mai 2014 #17 Skrevet 2. mai 2014 Nei altså, her skal jeg komme med mitt klassiske dumpesvar.. Han der hadde ikke jeg holdt ut med, det skal være likt i senga! 2
Eriks Skrevet 2. mai 2014 #18 Skrevet 2. mai 2014 (endret) Hvor lang tid bruker du på å få orgasme? Synes det blir slitsomt i lengden om dama hver gang skal kreve f.eks. 10-15-20 min fingring/slikking for 2-3 minutters runking. Endret 2. mai 2014 av Eriks 1
kaffekjærring Skrevet 2. mai 2014 #19 Skrevet 2. mai 2014 HELT RETT! Jeg ville gjort det samme, det skal gå begge veier, både gi og ta! Uansett hvor lang tid du måtte hefte, hvor sliten han er, hvor trøtt han blir osv. Som du sier, han kan jo bare stikke hånda nedi trusa di, hvor vanskelig kan det være. Nei dette hadde ikke min samboer kommet langt med!! 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #20 Skrevet 2. mai 2014 Hvor lang tid bruker du på å få orgasme? Synes det blir slitsomt i lengden om dama hver gang skal kreve f.eks. 10-15-20 min fingring/slikking for 2-3 minutters runking. Med eksen min var det omvendt. Jeg kom etter 2-3 minutters med fingring/slikking og jeg brukte gjerne 20 minutter på ein BJ. Anonymous poster hash: 0bdcd...733 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå