Gå til innhold

Jadda........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Med eksen min var det omvendt. Jeg kom etter 2-3 minutters med fingring/slikking og jeg brukte gjerne 20 minutter på ein BJ.

Anonymous poster hash: 0bdcd...733

Hva er poenget ditt? Klagde han på at du ikke gav han BJ ofte nok? Regner samtidig med at han ikke gadd å krangle om 2-3 minutters "arbeid".

Videoannonse
Annonse
Gjest Genic
Skrevet

Har ikke folk sex med hverandre? Det høres jo ut som det er en og en som blir "betjent" mens man ligger på ryggen.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke folk sex med hverandre? Det høres jo ut som det er en og en som blir "betjent" mens man ligger på ryggen.

Noen ganger er vi slitne, eller bare vil ha litt utenom det vanlige, så da er det ganske chill å ta den der "jeg maserer deg ti min, så maserer du meg ti min"

Som du kan se jeg har skrevet, har vi topp sexliv ellers.

Skrevet

Hvor lang tid bruker du på å få orgasme? Synes det blir slitsomt i lengden om dama hver gang skal kreve f.eks. 10-15-20 min fingring/slikking for 2-3 minutters runking.

Vi bruker ca like lang tid på å få orgasme, så det er ikke issuet her.

Gjest Genic
Skrevet

Noen ganger er vi slitne, eller bare vil ha litt utenom det vanlige, så da er det ganske chill å ta den der "jeg maserer deg ti min, så maserer du meg ti min"

Hva klager du for da?

Skrevet (endret)

HELT RETT! Jeg ville gjort det samme, det skal gå begge veier, både gi og ta! Uansett hvor lang tid du måtte hefte, hvor sliten han er, hvor trøtt han blir osv. Som du sier, han kan jo bare stikke hånda nedi trusa di, hvor vanskelig kan det være. Nei dette hadde ikke min samboer kommet langt med!!

Haha nei det kan du tro! Han kom ikke langt skal jeg si deg:p Satt ned foten i dag gitt. Han fikk bare ligge der å råtne for seg selv;) Som ekstra straff fra min side etter den frekke kommentaren hans, gadd jeg ikke lage taco i kveld heller!

Damn, i've got ma balls back

Endret av Alja91
  • Liker 2
Skrevet

Hva klager du for da?

Kan du ikke lese? Problemet er at hun aldri får noe tilbake. Hadde du gidda å vært den som bare gir?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke lese? Problemet er at hun aldri får noe tilbake. Hadde du gidda å vært den som bare gir?

De har et topp sexliv ellers, så det er nok du som må få på deg brillene.

Anonymous poster hash: ce5d5...6cb

Skrevet

De har et topp sexliv ellers, så det er nok du som må få på deg brillene.

ELLERS ja.

AnonymBruker
Skrevet

ELLERS ja.

De kan vel ikke ha et topp sexliv hvis hun aldri får noe tilbake?

Skrevet

Haha nei det kan du tro! Han kom ikke langt skal jeg si deg:p Satt ned foten i dag gitt. Han fikk bare ligge der å råtne for seg selv;) Som ekstra straff fra min side etter den frekke kommentaren hans, gadd jeg ikke lage taco i kveld heller!

Damn, i've got ma balls back

Ja det skulle pinadø bare ha mangla altså! Ihvertfall hvis du spørr meg! :)

Kanskje de har ett topp sexliv når de KNULLER, men alltid når de bare er keene på en kjapp liten handjob så skal han bare få og hun bare gi.

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva som inngår i sexlivet deres, men jeg holder meg til problemet.

Skrevet

Vi har to typer kos. Den ene typen er når vi har sex som innebærer penetrering (den delen er topp, og den delen gjør vi mest av)

Den andre delen er den delen der det bare er deilig å ha en sånn koseøkt hvor vi gir hverandre på tur. Problemet der, er at når det er min tur, blir det aldri noe av de fleste gangene.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de har ett topp sexliv når de KNULLER, men alltid når de bare er keene på en kjapp liten handjob så skal han bare få og hun bare gi.

Da får hun sørge for å få først,da, og ikke gi og sette seg å furte etterpå. Hvor vanskelig skal det være å ha det litt hyggelig på fredagskvelden?

Skrevet

Hadde slutta å gitt han BJ/HJ så lenge jeg ikke hadde fått noe tilbake. Egoister er uansett turn off.

• Liker 1
Skrevet

Da får hun sørge for å få først,da, og ikke gi og sette seg å furte etterpå. Hvor vanskelig skal det være å ha det litt hyggelig på fredagskvelden?

Nei vettø hva, det skal jo ikke være sånn at den som får først kan ha seg fratatt fra å gi den andre etterpå! Det er jo bare helt korka! Det er jo ett selvfølge at man skal både gi og ta. Selvfølgelig går det ant at den ene gir den ene gangen, og at den andre kanskje gir den andre gangen. Det trenger jo ikke alltid å være slik at begge kommer, ihvertfall ikke i mitt tilfelle men hvis det hadde blitt sånn at hver gang jeg ga samboeren min kos, så skulle han bare drite i å gi meg det. NIKS! Da hadde han fått knips på fingrene da gitt. :)

Skrevet

Ville gjort nett det samme.

Altså om atte. vist atte man bare har ansvar for sin egen orgasme så kan man jo bare onanere i hvert sitt rom, han kan onanere på sofaen hun i et annet rom og sånn går no sex livet, tjohei.. Nei vet du hva!! Om man tenker på den andre part bør den part andre tenke på andre enn seg selv også, hadde glatt avbrutte den ego sex jaget til mannen om han hadde vært slik.

Sex handler om gjensidig glede ikke der den ene bare skal snu ryggen til når man har fått det som en vil, da får en heller bare være en sex nekter om den man sex nekter er en ego drittsekk i sengen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den andre delen er den delen der det bare er deilig å ha en sånn koseøkt hvor vi gir hverandre på tur. Problemet der, er at når det er min tur, blir det aldri noe av de fleste gangene.

Kanksje du lukter vondt, så han ikke liker og ha lukten fra saftene dine på fingeren ;)

Anonymous poster hash: 040da...185

Skrevet

Kanksje du lukter vondt, så han ikke liker og ha lukten fra saftene dine på fingeren ;)

Come on.

• Liker 2
Skrevet

Av mangel på bedre ting å si:" Oh my lord *facepalm*"

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...