Gå til innhold

Ha sex, men sjelden kyssing. Hva er det?


Gjest Blomsterert

Anbefalte innlegg

Ok. Er nok litt min fortid som gjør at kyss er viktig. Og nært. Ville bare høre med dere :-)

Synes at kyssing er viktig og nært selv, men respekterer at han ikke synes det er så digg. Fikk kline masse i helgen da. Det kan jeg leve lenge på. :) Hadde kyssing derimot betydd veldig mye for meg, og mangel på det ville gjort meg usikker (slik som deg), så ville jeg nok vurdert å finne en partner som passet meg bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blomsterert

Gratulerer

Sex uten råklining er dealbreaker for min del.

Føler det samme.

Tror jeg hadde følt det klinisk og 'kaldt'.... det hadde manglet så mye i mitt tenningsmønster at jeg ikke hadde syntes det var noe å samle på.

- og så er det bare hvorledes jeg ville reagert, det er ikke den eneste sannhet for folk er heldigvis ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen kysser så og si aldri..

Men jeg er den typen bare, og jeg tror ikke han tar det så tungt at det er så lite kyssing.

Kan bli litt kyssing når vi har sex.

Før så kysset vi hverandre hver dag før vi dro på jobb, litt synd at det ble vekk. Men det er jo bare for meg å ta det opp med han=)

Anonymous poster hash: bc2b4...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Noen liker å kysse, andre er ikke så glad i det. Kan jo ha masse nærhet og sex likevel. Jeg er ikke spesielt glad i å kysse, egentlig. Helt greit når den delen av forholdet dabber litt av for min del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker å kysse, andre er ikke så glad i det. Kan jo ha masse nærhet og sex likevel. Jeg er ikke spesielt glad i å kysse, egentlig. Helt greit når den delen av forholdet dabber litt av for min del :P

Bra å høre, jeg er dame og liker ikke å kysse, føler meg litt alene om det.

Anonymous poster hash: d9884...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Whitestripes

Bra å høre, jeg er dame og liker ikke å kysse, føler meg litt alene om det.

Anonymous poster hash: d9884...6b7

Jeg er også dame, så du er ikke alene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sitat skal ikke endres eller omskrives.

Dette er det innlegget du brukte, og jeg setter ikke pris på å bli tillagt meninger.

Sex uten råklining er dealbreaker for min del.

Tror jeg hadde følt det klinisk og 'kaldt'.... det hadde manglet så mye i mitt tenningsmønster at jeg ikke hadde syntes det var noe å samle på.

- og så er det bare hvorledes jeg ville reagert, det er ikke den eneste sannhet for folk er heldigvis ulike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bedre halvdel vil aldri kysse. Jeg elsker å kysse. Som noen nevnte så er det en stor tennig for meg og jeg sliter mer med å komme når vi har sex enn med andre. Dette vet jeg er pga mangel på kryssing og den nærheten og "råskapen" man kan ha med kryssing.

Anonymous poster hash: 18dcf...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Kanskje man bare faller ut av vanen etter mange år?

Mannen min og jeg kysser hverandre daglig, men bare på vei ut av døra til jobben eller før vi legger oss. Hadetkyss og nattakyss av den tørre, kjappe typen. Det hender vi kysser under sex, men det er sjelden, og kline (bare for å kline-kline :fnise:) har vi ikke gjort på mange år.

Det mangler ingenting verken på følelsesfronten eller sexfronten og vi har det veldig fint sammen. Men kyssingen glemmer vi, liksom. Har vært sammen i 18 år.

Anonymous poster hash: 1b167...ff8

Blir kanskje annerledes etter så mange år sammen. Det kan jeg forstå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...