AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #1 Del Skrevet 1. mai 2014 Jeg snakker ikke tysk og jeg har ikke google translate. Was zur Hölle ist los mit dir? als ich gestern Abend nach Hause kam, so verdammt mein Haus aus. Wo zum Teufel bist du gewesen? Es gab eine Menge von Kot-Rest in die Toilette und es wurde mit Kondomen auf meinem Schreibtisch übersät! Haben Sie meinen Mann gefickt? warum sind die Kondome, wo und warum mein Mann ein Lippenstift Fleck auf seinem Hemdkragen? Verdammt, ich hasse dich Wenn Sie so viel wie Blick auf eure Feste mein Mann sollst du haben, um mit mir zu tun. Und übrigens, du schuldest mir 400 € deine Hure. Hjelp noen? Anonymous poster hash: 17cda...f63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #2 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Bruk google Edit. du har ikke google, nei. . Endret 1. mai 2014 av Crobern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #3 Del Skrevet 1. mai 2014 Noen som beskylder deg for å ha hatt sex med mannen hennes? Også skriver hun at du skylder henne 400 euro. Anonymous poster hash: ded15...422 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #4 Del Skrevet 1. mai 2014 Haha, huff da. Anonymous poster hash: 8a31a...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #5 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Hva faen er galt med deg? når jeg kom hjem i går kveld, så jævla fra huset mitt. Hvor i helvete har du vært? Det var en masse avføring rester i toalettet og det ble strødd med kondomer på pulten min! Har du knullet min mann? hvorfor er kondomer, hvor og hvorfor min mann en leppestift flekk på hans skjortekragen? Damn, jeg hater deg Hvis du så mye som ser på dine høitider min mann skal du ha å gjøre med meg. Og forresten, du skylder meg € 400 din hore. fra google translate. Endret 1. mai 2014 av Crobern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #6 Del Skrevet 1. mai 2014 her er resultatet fra google translate Hva faen er galt med deg? når jeg kom hjem i går kveld, så jævla fra huset mitt. Hvor i helvete har du vært? Det var en masse avføring rester i toalettet og det ble strødd med kondomer på pulten min! Har du knullet min mann? hvorfor er kondomer, hvor og hvorfor min mann en leppestift flekk på hans skjortekragen? Damn, jeg hater deg Hvis du så mye som ser på dine høitider min mann skal du ha å gjøre med meg. Og forresten, du skylder meg € 400 din hore. Anonymous poster hash: 8a31a...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #7 Del Skrevet 1. mai 2014 Håper dette er trolling... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 1. mai 2014 #8 Del Skrevet 1. mai 2014 Fikk du bare den meldingen uten videre ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 1. mai 2014 #9 Del Skrevet 1. mai 2014 Det må være noen som har brukt navnet ditt? Går det ikke an å rapportere denne meldingen til facebook? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #10 Del Skrevet 1. mai 2014 www.translate.google.com, dårlig troll btw. Anonymous poster hash: c3e4d...d7e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #11 Del Skrevet 1. mai 2014 Ny type scam som florer på nettet. Bare å slette og ignoerere Anonymous poster hash: 07b65...37e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. mai 2014 #12 Del Skrevet 1. mai 2014 Tror ikke dette er noe du skal ofre særlig mye tanke. Teksten er full av feil, såvel stavelses- som grammatikkmessig. I tillegg er ordvalget ikke typisk for en tysktalende, f.eks: Kot = avføring. Normaltsett ville man heller ha skrevet Scheisse = dritt/skitt/bæsj Deine Hure sier man heller ikke på tysk, det heter Du Hure. Samtlige setninger inneholder minst en grammatisk feil, så de orker jeg ikke engang å begynne å korrigere. Som nevnt av en annen tidligere, så tror jeg også at dette er bare er en ny type scam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 1. mai 2014 #13 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvem i helvete er det som faller på en slik scam? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #14 Del Skrevet 1. mai 2014 kan folk slutte å skrive at det er troll i alle tråder? sykt irriterende Anonymous poster hash: c7e1b...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #15 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvem i helvete er det som faller på en slik scam? hun lurte bare på hva det betydde Anonymous poster hash: c7e1b...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timza Skrevet 1. mai 2014 #16 Del Skrevet 1. mai 2014 hun lurte bare på hva det betydde Anonymous poster hash: c7e1b...4ef Jaja, klar over det. Men jeg tenker på scammerne. Hvis man skal finne på noe for å scamme noen, så er vell dette en av de verste forsøkene jeg har sett. Man må jo være hjernedød om man faktisk faller på noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2014 #17 Del Skrevet 1. mai 2014 Håper dette er trolling... Der er i hvert fall elendig tysk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crobern Skrevet 1. mai 2014 #18 Del Skrevet 1. mai 2014 kan folk slutte å skrive at det er troll i alle tråder? sykt irriterende Anonymous poster hash: c7e1b...4ef Oi da. Om jeg tror det er troll, så skriver jeg det da jeg vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #19 Del Skrevet 2. mai 2014 TS, GoogleTranslate er ikke noe du trenger å ha, det er en nettside akkurat som KG f.eks. så du går bare inn på nettsida og limer inn teksten. Så vet du det. Anonymous poster hash: 545fd...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2014 #20 Del Skrevet 2. mai 2014 Det er nok sikkert en nigeriansk svindler som sitter på en kafe og prøver lykken.. Anonymous poster hash: d3146...657 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå