Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med lesertall som stadig synker: http://www.blogglisten.no/blogg/fotballfrue.no

FF har lagt ut enda et innlegg om Nelia. Dere som hevder hun ikke bruker datteren i bloggen, har dere i det hele tatt lest den? Det er Nelia opp og ned og i mente, det er antrekksinnlegg, full dekning av dåen, osv osv.

http://fotballfrue.no/2014/05/01/new-in-babystore/

Men klart, hun tar jo fotoene bakfra halvparten av gangene, så ansiktet legges ikke ut mer enn fire-fem ganger per uke. Da er jo alt greit. :ironi:

Anonymous poster hash: 9dd68...6e2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I don't give a shiiiit.... :glare:

Anonymous poster hash: 97045...ff0
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

I don't give a shiiiit.... :glare:

Anonymous poster hash: 97045...ff0

Det gjør jeg. Skulle ønske det fantes lovgivning som sikret bloggbarna et minimum av privatliv og personvern.

• Liker 46
Skrevet

Det gjør jeg. Skulle ønske det fantes lovgivning som sikret bloggbarna et minimum av privatliv og personvern.

Men hvorfor lager du en tråd om det her inne da? Hvis du er opptatt av å beskytte barnet. Du genererer jo bare flere klikk dit inn...

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor lager du en tråd om det her inne da? Hvis du er opptatt av å beskytte barnet. Du genererer jo bare flere klikk dit inn...

Det der er elendig argumentasjon.

Svarer du det samme i debatter om andre ting? Jeg diskuterer en aktuell sak. Det er FF som eksponerer datteren sin daglig og jeg reagerer på det. Det har jeg lov til.

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Svarer du det samme i debatter om andre ting? Jeg diskuterer en aktuell sak. Det er FF som eksponerer datteren sin daglig og jeg reagerer på det. Det har jeg lov til.

Men da burde du jo diskutert på generelt grunnlag og ikke direkte om nettopp den bloggen.

Jeg er enig med deg i det prinsipielle her, men skjønner ikke hvorfor du skal koble dette til å gjelde datteren til FF.

Anonymous poster hash: db141...18f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er opptatt av å skjerme Nelia så forstår jeg ikke hvorfor du lager denne tråden. Det er disse trådene hun vil skjemmes over ikke noe baby bilder av henne.

Anonymous poster hash: 38415...45a
  • Liker 12
Gjest Tris
Skrevet

Hei, nå syns jeg at det er på tide at du legger inn årene når det gjelder den bloggen. Temaet er ferdig diskutert.

• Liker 12
Skrevet

Hvis du virkelig bryr deg så sørger du for at hun får beskjeden din personlig. Skriv til henne istedet om din mening. Det er ingen her inne som kan gjøre noe med det uansett.

• Liker 1
Skrevet

Om du skal lage tråd om alle bloggerne som eksponerer barna sine, så har du litt av en jobb. Eller er det kun FF du ikke er så glad i kanskje.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hei, nå syns jeg at det er på tide at du legger inn årene når det gjelder den bloggen. Temaet er ferdig diskutert.

Selv om du tror det, så eier du ikke KG og har ingen innflytelse overhode om hva som diskuteres her.

Anonymous poster hash: fc741...b86

• Liker 6
Gjest Tris
Skrevet

Selv om du tror det, så eier du ikke KG og har ingen innflytelse overhode om hva som diskuteres her.

Har jeg påstått det? :klaske:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller er du dårlig på å ordlegge deg. Nok avsporinger nå.

Anonymous poster hash: d9a80...d8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, eller er du dårlig på å ordlegge deg. Nok avsporinger nå.

Akkurat som alle andre har Tris rett til å si hva hun mener om ENDA en Nelia tråd. Avsporing driver du med selv. Timza.

Anonymous poster hash: 7ccb6...806

• Liker 5
Skrevet

Enkelte må få seg et liv, en slik fiksering på andres liv kan ikke være sunt. Får assosiasjoner til den bitre, ensomme sladrekjerringa som pirer ut fra blondegardinene sine på kjøkkenet. "Se der, ja. Nå kommer hun sent hjem denne helgen også - skal denne festingen aldri ta slutt?!"

• Liker 11
Gjest Mary Quant
Skrevet (endret)

Det viser bare dobbeltmoralen som florerer her inne i disse utallige trådene. Hets og sensasjonshigeren kamufleres under fanen "stakkars barn". Sannheten er at de elsker hvert bilde som legges ut slik at de får spre litt mer eder og galle.

Endret av Mary Quant
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I rest my case.

• Liker 6
Gjest Tris
Skrevet

I rest my case.

Jeg sa kun min mening. Har du problemer med det?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette er avsporinger, totalt irrelevante innlegg som går inn for å "dempe" debatten om eksponering av et lite spedbarn for å tjene penger. Lag en ny tråd, da!

Men da burde du jo diskutert på generelt grunnlag og ikke direkte om nettopp den bloggen.Jeg er enig med deg i det prinsipielle her, men skjønner ikke hvorfor du skal koble dette til å gjelde datteren til FF. Anonymous poster hash: db141...18f

Hvis du er opptatt av å skjerme Nelia så forstår jeg ikke hvorfor du lager denne tråden. Det er disse trådene hun vil skjemmes over ikke noe baby bilder av henne. Anonymous poster hash: 38415...45a

Hvis du virkelig bryr deg så sørger du for at hun får beskjeden din personlig. Skriv til henne istedet om din mening. Det er ingen her inne som kan gjøre noe med det uansett.

Om du skal lage tråd om alle bloggerne som eksponerer barna sine, så har du litt av en jobb. Eller er det kun FF du ikke er så glad i kanskje.

Akkurat som alle andre har Tris rett til å si hva hun mener om ENDA en Nelia tråd. Avsporing driver du med selv. Timza. Anonymous poster hash: 7ccb6...806

Enkelte må få seg et liv, en slik fiksering på andres liv kan ikke være sunt. Får assosiasjoner til den bitre, ensomme sladrekjerringa som pirer ut fra blondegardinene sine på kjøkkenet. "Se der, ja. Nå kommer hun sent hjem denne helgen også - skal denne festingen aldri ta slutt?!"

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det har blitt gjort. Tror ikke engang hun ser kommentarene, tror de havner rett i søppelkurven når det står ordet "Nelia" eller "baby" og noe kritikkverdig.

Anonymous poster hash: 7bd7b...138

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...