Gå til innhold

Farging av kjønnshår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har da spørsmål om det er noen hær som har farget kjønnshår eller vet hvor man får kjøpt farge spesifikt til kjønnshår? :)

Jeg skjønner noen av dere finner det rart men jeg er kjempe lys å liker å ha den hær lille stripa, noe som ikke ser bra ut når den er helt lys:)


Anonymous poster hash: 2128f...447



Anonymous poster hash: 2128f...447
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvinneline

Kan du ikke bare mørke den med en tørr eyeliner eller noe sånn? :P

Har aldri hørt om farging av kjønnshår, så har ikke noen råd å komme med der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er et merke som heter "Fun Betty" som er en hårfarge laget spesifikt for kjønnshår. Du får det billig på ebay/amazon. En venninne av meg farget det rosa for gøy en gang. Google it :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud hva man skal lese på KG.....



Anonymous poster hash: bbb4c...534
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Du kan bruke vanlig hårfarge. Det er mye billigere enn å kjøpe spesialpreparater. Bare se etter at det er uten ammoniakk. Du blander bare litt om gangen, så en pakning varer lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan bruke vanlig hårfarge. Det er mye billigere enn å kjøpe spesialpreparater. Bare se etter at det er uten ammoniakk. Du blander bare litt om gangen, så en pakning varer lenge.

Det fungerer også :)

Jeg gjorde det en gang jeg farget håret på hodet, så farget jeg der nede også bare på gøy. Morsomt med litt nytt innimellom, samboeren synes iallefall det var morsomt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har da spørsmål om det er noen hær som har farget kjønnshår eller vet hvor man får kjøpt farge spesifikt til kjønnshår? :)

Jeg skjønner noen av dere finner det rart men jeg er kjempe lys å liker å ha den hær lille stripa, noe som ikke ser bra ut når den er helt lys:)

Anonymous poster hash: 2128f...447

Anonymous poster hash: 2128f...447

Lag deg en rød indianerstripe over så får han tanker om "uka" :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjukt lyst til å farge mitt rosa eller lignende, men har mørkt så da måtte jeg ha bleket først, og det orker jeg ikke :P

Søk på ebay eller lignende. "hair dye pubic" eller noe.



Anonymous poster hash: bb6d7...3f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker kondomeriet reklamerte for farger til kjønnshår, men tror det var syke farger som lilla, blå osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...