AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Del Skrevet 30. april 2014 Skal prøve å forklare kort, men det er så mye. Ingenting går min veg for tiden. Folk jeg stoler på og betror meg til, svarer meg ikke på meldinger. Jeg blir ekskludert av venner jeg har prøvd så godt jeg kunne å inkludere gang på gang. Sitter hjemme alene, og vet jeg kommer til å gjøre det resten av helga også, og jeg gruer meg sånn. Har snart eksamen, det kommer til å gå rett i dass da jeg ikke har klart å konsentrere meg om det. Og jeg har selvmordstanker. Jeg blir gal av meg selv, og jeg er så ensom, tom og lei. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. Dette høres ut som bagateller, men det gjør så vondt og jeg vil (uansett hvor bagatellisert noen av dere sikkert vil si at det er) avslutte livet. Vet ikke helt hvor jeg vil Anonymous poster hash: 855b0...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #2 Del Skrevet 1. mai 2014 Skal prøve å forklare kort, men det er så mye. Ingenting går min veg for tiden. Folk jeg stoler på og betror meg til, svarer meg ikke på meldinger. Jeg blir ekskludert av venner jeg har prøvd så godt jeg kunne å inkludere gang på gang. Sitter hjemme alene, og vet jeg kommer til å gjøre det resten av helga også, og jeg gruer meg sånn. Har snart eksamen, det kommer til å gå rett i dass da jeg ikke har klart å konsentrere meg om det. Og jeg har selvmordstanker. Jeg blir gal av meg selv, og jeg er så ensom, tom og lei. Vet ikke hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal gjøre av meg. Dette høres ut som bagateller, men det gjør så vondt og jeg vil (uansett hvor bagatellisert noen av dere sikkert vil si at det er) avslutte livet. Vet ikke helt hvor jeg vil Anonymous poster hash: 855b0...2e9 Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men regner med du fortsatt er ung (under 30). Hentet fra ung.no: Hvis du trenger noen å snakke med, kan du ringe en av følgende telefoner. Du trenger ikke si hvem du er, hvis du ikke vil. Røde Kors-telefonen for barn og ungdom: 800 333 21 Mental Helses hjelpetelefon: 810 300 30 (www.mentalhelse.no) Kirkens SOS: 815 333 00 (www.kirkens-sos.no) Det finnes flere nettjenester der du kan sende inn spørsmål, eller lese svar på andres spørsmål. Du trenger ikke si hvem du er, hvis du ikke vil. ung.no/oss (ung.no’s egen spørreside) Røde Kors: www.korspahalsen.no Si det med ord (Mental Helse): www.sidetmedord.no Morild.org (nettside med svartjeneste for unge med psykisk syke foreldre):www.morild.org Klara Klok (helsepersonell besvarer spørsmål fra ungdom om helse, forhold/familie, rusmidler og seksualitet): www.klara-klok.no Håper du finner ut av det Anonymous poster hash: ace00...2db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 1. mai 2014 #3 Del Skrevet 1. mai 2014 TS, send meg en pm. Har en link med en fyr du burde sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 1. mai 2014 #4 Del Skrevet 1. mai 2014 Kjære trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din fordi du beskriver selvmordstanker. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer http://forum.kvinneg...20#entry9782980 her om hvorfor vi har denne regelen). Jeg vil også minne om Mental Helse:http://www.mentalhelse.no/ Her finner du blant annet info om hjelpetelefon 116 123 som er et gratis og døgnåpent tilbud. Tjenesten består også av to nettjenester, sidetmedord.no og kameratstøtte.no Lykke til! - Magnifique, moderator. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg