Gå til innhold

LF, noen spørsmål fra en nybegynner..


Gjest Coral

Anbefalte innlegg

Gjest Coral

For dere som er inne i dette er det sikkert et dumt spørsmål, men jeg har ikke brukt LF før og lurte bare på hvordan dere går frem mht betaling? Oppgir dere kortnr og sånt når dere bestiller, eller betaler dere når dere henter pakken på posten? Og tar det lang tid før dere får pakken?

Klem fra Hanne, som har fått feriepenger og vurderer å spandere på seg litt nytt :oops: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

Du betaler med kort.

Hvis pakken ikke blir stoppet, tar det ca 2-5 dager - de er kjappe!

Og du: det var ikke dumme spørsmål! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral

Tusen takk for svar, My :-) Har vært inne å kikket litt allerede, kan gå litt penger her ja.. :wink: Men fikk jo bekreftet det jeg har lest på velvære-forumet: Prisene er slett ikke verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Husk å legge til portoen når du beregner prisen, hvis ikke kan du lure deg selv til å tro at du sparer mer enn du gjør. Det har jeg lært. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
Husk å legge til portoen når du beregner prisen, hvis ikke kan du lure deg selv til å tro at du sparer mer enn du gjør. Det har jeg lært.  :)

Takk for tips. Godt å være obs på sånt! Har nå vært inne å bestilt, øye og ansiktskrem fra dermalogica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis pakken ikke blir stoppet, tar det ca 2-5 dager - de er kjappe!

Hvorfor kan de bli stoppet da? Skjer det ofte? :klø:

Hvor mye er forresten portoen, sånn ca?

Håper det er greit at jeg slenger mine spørsmål inn her, *Hanne*, istedenfor å starte en ny tråd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ethereal

Portotakstene finner du på nettsidene, tror det er 3.80 pund for en ting, og så legges det til en liten sum for hver ekstra ting du kjøper. Gidder ikke å sjekke takstene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
Håper det er greit at jeg slenger mine spørsmål inn her, *Hanne*, istedenfor å starte en ny tråd  :-)

Selvsagt!

Jeg venter spent på min pakke, håper det ikke tar så lang tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...