Gå til innhold

Hvilken/hvilke sexstillinger liker dere best?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner og menn, nå er jeg spent. Hvilken stilling liker dere best og hvorfor?



Anonymous poster hash: 2ac6d...2f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misjonæren. For min del er misjonæren best fordi jeg elsker å ha en sterk mannekropp dominerende over meg mens jeg kan kjenne på de sterke armene hans, småklore han på ryggen, kjenne på hoftene hans mens han går inn og ut av meg osv. Også kan man ha øyenkontakt.

Og spoon bakfra!

Endret av Version 2.0
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Varierer litt, men alt bakfra er bra, enten doggy, skje, osv. men liker cowgirl også da, men jeg har problemer med knærne så blir ikke så mye av det:\ Tror favoritten er når jeg er på rygg og jeg har beina over skuldrene hans. :wow: Jeg er kvinne sånn forøvrig.



Anonymous poster hash: 4acfd...697
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig godt for meg hvis damen tar seg en ridetur mens jeg sitter på en stol eller lignende. Da kan jeg stimulere blta brystene hennes. Snadder. :wow: Stillinger bakfra er og godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne. Liker: misjonær - lett å komme

Ri, når han sitter - lett å komme

Bli tatt bakfra - deilig! Dyrisk deilig.. hihi.

Anonymous poster hash: 47064...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minpin

Tror favoritten er når jeg er på rygg og jeg har beina over skuldrene hans. :wow: Jeg er kvinne sånn forøvrig. Anonymous poster hash: 4acfd...697

Samme her! Men også å bli tatt bakfra mens jeg ligger. Da føles han utrolig stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Misjonæren. For min del er misjonæren best fordi jeg elsker å ha en sterk mannekropp dominerende over meg mens jeg kan kjenne på de sterke armene hans, småklore han på ryggen, kjenne på hoftene hans mens han går inn og ut av meg osv. Også kan man ha øyenkontakt.

Og spoon bakfra!

Heeelt enig i begge disse! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli tatt bakfra mens jeg ligger er en sann klassiker. Da kommer jeg sabla fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffekrus

Meg på topp, cowgirl :)

Misjonæren. For min del er misjonæren best fordi jeg elsker å ha en sterk mannekropp dominerende over meg mens jeg kan kjenne på de sterke armene hans, småklore han på ryggen, kjenne på hoftene hans mens han går inn og ut av meg osv. Også kan man ha øyenkontakt.

Og spoon bakfra!

Disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli tatt bakfra mens jeg ligger er en sann klassiker. Da kommer jeg sabla fort.

Stemmer for!

Anonymous poster hash: 81b21...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skje - doggy - liggende doggy - at hun tir meg - at hun sitter oppå meg å lener seg over mens jeg gjør jobben. Misjonæren er deilig å intim den men jeg liker heller skje bedre der jeg kan ligge bak henne å klemme på puppene samt lugge henne i håret mens jeg kysser henne overalt hvor jeg kommer til! Det er mye bedre for min del hvertfall:D ja jeg lugger dama mi, etter hennes ønske har det blitt min type "fetisj" å gjøre det :P

Anonymous poster hash: 4f1cf...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leo Nardo

Jeg liker selvsagt variasjon, men hadde valgt misjonæren og ulike variasjoner av den om jeg måtte velge kun en.

Det er en stilling som gir mulighet for alt. Enkelt og greit.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...