Gå til innhold

Skittene triks for å få sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er skikkelig lost i en mann, han er helt perfekt og jeg har aldri hatt det så bra med et menneske før. Vi har sex og møtes daglig, men, vi kan ikke bli sammen enda pga noen omstendigheter.

Han sier selv at det blir oss to så snart vi får muligheten. At han elsker meg, at han ikke kunne tenke seg noen andre enn meg og at han ikke klarer å se meg med andre. Er dette et skittent triks for å ha sex med meg, eller er det kanskje følelser? Noen som har erfaringer med menn som sier sånt bare for sex?

Årsaken til at vi ikke vil bli sammen enda er at vi jobber sammen, han sier han er villig til å finne en ny jobb hvis det er det som må til, mens jeg sitter å tror det er for godt til å være sant?

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke noen sier at de elsker deg kun for å få sex. Da hadde han kanskje sagt "elsker å ha sex MED deg"..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at det er ett triks i og med at han sier at han elsker deg. Isåfall er denne mannen en jævla idiot! Så jeg tviler på at det er ett triks. Det kan jo selvfølgelig være en sjanse for det, men ja.... jeg tror ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt det to ganger men jeg svarte ikke med annet enn å kysse han, siden jeg syns det er for godt til å være sant.. Kanskje jeg skal svare neste gang

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ jo ikke svare hvis det er sånn at du ikke føler at du elsker han helt enda. Men du kan jo si til han at det er deilig å høre det og at du ikke føler at du kan si det tilbake helt enda. MEN dersom du faktisk elsker han så kan du jo si det tilbake til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannfolk er sex-gale kåtgriser som juger og er utro. Fysjameg.



Anonymous poster hash: c1e10...c52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk er sex-gale kåtgriser som juger og er utro. Fysjameg.

Anonymous poster hash: c1e10...c52

Har egentlig fundert over om det er mange som faktisk tenker sånn? Kan ikke en mann også få lov til å være ærlig om at han elsker noen osv, eller om at han vil være sammen med noen men at det ikke går pga (som i dette tilfellet) jobb uten at det må være ett skittent triks?! Jeg skjønner det ikke... Jeg tror fortsatt ikke at det er det.

PS: tok denne kommentaren som ironi! Correct me if I'm wrong :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig fundert over om det er mange som faktisk tenker sånn? Kan ikke en mann også få lov til å være ærlig om at han elsker noen osv, eller om at han vil være sammen med noen men at det ikke går pga (som i dette tilfellet) jobb uten at det må være ett skittent triks?! Jeg skjønner det ikke... Jeg tror fortsatt ikke at det er det.

PS: tok denne kommentaren som ironi! Correct me if I'm wrong :P

Men du, mannfolk har kun følelser i snurrebassen. De vet ikke hva elske betyr.

Anonymous poster hash: c1e10...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Jeg vet ikke hva som er tilfelle med denne mannen, men det finnes jo menn (og kvinner) som er villige til å gå langt for å få sex, men jeg har aldri opplevd at noen har sagt at de elsker meg kun for å oppnå det.. Den er isåfall litt på kanten!

Endret av ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rådyr

Tror ikke noen sier at de elsker deg kun for å få sex. Da hadde han kanskje sagt "elsker å ha sex MED deg"..??

Det bør du tro. Opplevde at en sa det første kvelden. Sikkert på autopilot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta sjansen og tro på han, du. Det er svært få som er så råtne at de sier de elsker noen kun for å få sex. Sjansen er vel større for at han faktisk mener det han sier?

Anonymous poster hash: 8f4b3...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma ab som over, jeg kunne ikke dy meg: Det heter skitne triks :)

Anonymous poster hash: 8f4b3...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok to år før han sa det, tidligere har han bare sagt at han er glad i meg. Kanskje han ville sagt det tidligere hvis han ikke mener det. Håpefull

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok to år før han sa det, tidligere har han bare sagt at han er glad i meg. Kanskje han ville sagt det tidligere hvis han ikke mener det. Håpefull

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

Dere har holdt på sånn i to år? ? Da er han nok bare ute etter sex, ja..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er en oppegående og i hvert fall middels attraktiv mann, ville ikke det å få sex hos andre vært noe problem!

Da er det jo noe med akkurat deg han vil ha og liker (elsker). Men hva med å ta den berømte samtalen? "Hva gjør vi?"

Vente to år er jo ekstremt lenge.... Sett en grense for deg selv, godtar han ikke, så er han nok ikke så glad i deg som han sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart han ikke aktivt prøver å finne seg en annen jobb da.

og har arbeidsplassen din regler mot å innlede forhold på arbeidsplassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det tok to år før han sa det, tidligere har han bare sagt at han er glad i meg. Kanskje han ville sagt det tidligere hvis han ikke mener det. Håpefull

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

denne leste jeg ikke før jeg svarte i sta.

noe sier meg at han faktisk bare holder deg på gress til noe bedre dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare holdt på noen måneder, men kjent hverandre i 2 år. det var bare som svar til ei som skrev at en mann sa det på første kvelden før de skulle ha sex.

Hilsen ts

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen regler mot å ha et forhold på jobb sålenge vi ikke lar det gå utover jobben, men jeg ser ikke helt for meg en happy ending dersom vi skal f.eks flytte sammen, for så å gå oppå hverandre hele dagen på jobb. han mener det ikke blir noe problem da, mens jeg er mer der at jeg ser mange problemer som kan komme til å oppstå dersom vi fremdeles skal jobbe så tett.

Anonymous poster hash: 4ec9b...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trengte ikke å si at han elsker deg for å få sex, dere har jo sex. Så jeg ville gått ut fra at han mente det.

Men hva føler du for ham? Hvis jeg bare hadde fått et kyss de første gangene jeg sa at jeg elsket noen, ville jeg blitt veldig usikker, og lurt på hvorfor den andre ikke sa noe. Du må fortelle ham hva du føler, uansett hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...