Gå til innhold

Noen som har fått hjelp av klarsynt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror det finnes mye mer mellom himmel og jord enn vi tror - deriblant synskhet. Jeg føler meg sikker på at de kan føle en annens følelser og se mye om hvordan en situasjon er der og da. Når det gjelder fremtiden er jeg mer skeptisk - rett og slett fordi den ikke enda har vært og en har alle sin frie vilje. At de kan se store sannsynligheter tror jeg, men tviler sterkt på at noen med sikkerhet kan se hva som kommer til å skje. Noen som er enige? TS



Anonymous poster hash: 3ab6e...921
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, altså du kan jo rett og slett ikke få konkrete svar om hva som skjer i fremtiden. Det går jo ikke an, fordi du skaper din egen fremtid. Men du kan få typ. bilder av hvor du er på vei. Nuet henger dessuten sammen med hva som skjer i fremtiden, du skaper veien mens du går. Det kan hende en klarsynt kan hjelpe deg bedre med akkurat hva som skjer i fremtiden, men jeg tror uansett at en reading er mye bedre fordi da kan du få hjelp til å løse opp blokkeringer i deg som hindrer deg fra å være deg. Vil anbefale en reading  :Nikke:

Det er min sykdom som står i veien for det jeg vil skape som min fremtid. Derfor hadde det vært veldig greit om det var en klarsynt som kunne si noe om utfallet :) Men ja jeg vil absolutt prøve reading!

 

Jeg ser at du har fått et svar, men velger å fortelle at priser hos healere varierer utifra om de er autoriserte eller ikke. Går du til en healer som ikke er autorisert så får du det for 300-400 kr. En autorisert healer skal ha fra 500 kr og oppover. Det meste jeg har betalt for en healing så langt er 600 kr, men jeg vet at den healeren nå har begynt å ta 700 kr timen. Vet ikke hvorfor. Har også sett healere i mitt område (er ikke Rogaland), som skal ha 850 kr timen. 

Det var ikke så stor forskjell fra 3 til 600 kr. 700 kr i timen er litt mye da. Eller er det 1 time som er normalt for healing?

Anonymous poster hash: 917ae...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Healere får autorisasjon. Det er jo bare bra det :)

 

Hvordan foregår dette? Og hvem skriver ut disse autorisasjonene?

 

Apropos denne tråden, noen som så "På tro og Are" i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var ikke så stor forskjell fra 3 til 600 kr. 700 kr i timen er litt mye da. Eller er det 1 time som er normalt for healing?

Anonymous poster hash: 917ae...099

 

 

Kommer an på metoden, men vanligvis rundt en time ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest nicecar

Kanskje mye er svada av personer som driver med slikt her, men mye av det er faktisk ikke svada.

Jeg har vært hos reading hos samme person 2 ganger og har aldri opplevd at noe h*n sa ikke har stemt. Det har vært spot on, og alt jeg har spurt om har falt på plass. H*n visste ting om meg som bare jeg selv vet, og det er ingen måte h*n kunne ha googlet seg frem til dette. Folk kan si akkurat hva de vil om klarsynte osv osv. Men du må erfare det selv først før du kan konkludere at teorien din stemmer eller ikke. Jeg kan hvertfall si at jeg var en tviler helt frem til jeg fikk min første reading, da skjønte jeg at vi faktisk er koblet sammen på et høyere plan. Dessuten, jeg har betalt 300 kr per gang jeg har vært på reading. Det er så absolutt verdt pengene! Kanskje ikke det samme å ringe en healer eller klarsynt over telefonen når de vil presse ut 49,- minuttet av deg, da vil du kanskje være mest fokusert på å få readingen ferdig på 1,2,3.. Reis til en person som har en fast pris, prøv det ut og smil  :nigo:

Hvem dro du til :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men en som hevdet hun var klarsynt (og på en måte beviste det med å fortelle om andrehistorier, som jeg forsåvidt ikke kunne garantisikre at var sanne) og ville hjelpe meg gratis, satt en "spell" på meg og flere andre før og senere enn meg. Vi alle fikk samme mentale og fysiske problemene av å tillate reading og "healing" fra henne.  Da mener jeg vi har aldri hatt slike problemer før, og plutselig ender opp med å høre masse stemmer, se farger og streker som ikke er der, få identisk utslett og byller i huden osv. Pr i dag så omgås jeg fortsatt vedkommende men går med krystaller hver gangjeg nærmer hun og åpner meg ikke følelsesmessig eller empatimessig til hun siden jg mistenker at hun er en slags vampyr som manipulerer vesener som lar henne slippe inn med kreftene sine.



Anonymous poster hash: 6223c...60d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest på lørdag var jeg på et arrangement hvor det var flere som driver med alternative behandlinger. da kunne jeg få "mini-seanser". Jeg kom veldig langt på vei med spesielt den ene av dem :) Kommer du til en du skjønner er seriøs så er det mye å tjene på. Altså er det verdt pengene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem dro du til :) ?

Ingunn Sigurdsdatter. (Hadde en reading hos henne og en over facebook) Like bra begge deler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...