Gå til innhold

Decleor Night Balm Ylang Ylang


prilla

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva denne koster i Norge?

Bestilte nettopp krukke med 100ml fra SN til rundt 630kr, så at krukka med kun 15ml kostet noe rundt 300kr, så jeg følte jeg sparte masse. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Husker ikke helt, men mener i hvertfall at den med Angelique kostet ca 600 for 30 ml (?). Håper pakken din ikke blir stoppet i tollen da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at den kommer uåpnet fram til meg :wink: Uansett, om den skulle bli stoppet, refunderer jo SN utlegg jeg måtte ha om det skulle skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hvis du gidder...

Jeg bestiller lite fra SN, har ikke tatt risken, og glemmer den muligheten du nevner. Hva slags kvittering er det man må fakse? De fleste betaler jo alle regninger via nettbank nå for tiden. Må man be om kvittering i nettbanken??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt en del fra SN , og har aldri opplevd at pakken er blitt stoppet og alltid har varene kommet i løpet få dager.

Men man kan jo aldri være sikker... Er en kalkulert risiko og må jeg betale toll har jeg nok spart en del uansett :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly
Hvis du gidder...

Jeg bestiller lite fra SN, har ikke tatt risken, og glemmer den muligheten du nevner. Hva slags kvittering er det man må fakse? De fleste betaler jo alle regninger via nettbank nå for tiden. Må man be om kvittering i nettbanken??

Jeg syns også det der høres slitsomt ut... tar heller høyde for å måtte betale extra hvis jeg overskrider grensen.

Prøver heller å dele opp, få flere pakker. Egentlig ikke noe problem, da jeg for det meste bestiller rimelige ting der, som mascara, gloss, rens, billig øyekrem - ja i det hele tatt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cuddly
Har bestilt en del fra SN , og har aldri opplevd at pakken er blitt stoppet og alltid har varene kommet i løpet få dager.

Men man kan jo aldri være sikker... Er en kalkulert risiko og må jeg betale toll har jeg nok spart en del uansett :wink:

Tolla har vært skikkelig slem mot SN-pakker i det siste :-x

Bare så du er forberedt liksom :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolla har vært skikkelig slem mot SN-pakker i det siste :-x

Bare så du er forberedt liksom :-?

Kan skrive under på det!

Fikk nylig en pakke som kostet under 200 kr. stoppet.

Tollen fortalte at de hadde begynt å stoppe nesten alle SN-pakker fordi de visste at de skrev ned verdien utenpå.

Siden det ikke lå noen lapp med prisen inni min pakke måtte jeg opp og hente den på Alnabru. Slitsomt, selv om jeg ikke måtte betale noe.

Tolleren fortalte at man kunne fakse den bekreftelsen man får på mail fra SN til dem, så vil de frigjøre pakken hvis den koster under 200 kr. og likevel har blitt stoppet. Da må man ikke betale noe, men det tar jo mye lenger tid å få pakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Ja, så lenge verdien er under 200 er det helt OK, enkelt å faxe, og da sender de den videre kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tolla har vært skikkelig slem mot SN-pakker i det siste :-x

Bare så du er forberedt liksom :-?

Huff, nå fikk jeg litt kalde føtter her :-? Håper virkelig pakken ikke blir stoppet...ikke lett å komme under 200kr når det er snakk om hudpleieprodukter fra decleor da...

Har forresten oppdaget en "ny" nettbutikk i norge som selger kosmetikk, parfyme og hudpleieprodukter til taxfree priser. Så ikke så alt for ille ut prisene derfra.. Mener den het www.duft.no

Får sjekke ut den neste gang, så slipper jeg å være redd for tollen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har forresten oppdaget en "ny" nettbutikk i norge som selger kosmetikk, parfyme og hudpleieprodukter til taxfree priser. Så ikke så alt for ille ut prisene derfra.. Mener den het www.duft.no

Får sjekke ut den neste gang, så slipper jeg å være redd for tollen..

wow....de selger Dermalogica også!! Og etter førsteinntrykket er prisene ikke verst!! :D

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

wow....de selger Dermalogica også!! Og etter førsteinntrykket er prisene ikke verst!! :D

Clea

Prisene er slettes ikke verst, og det blir bare 58,- xtra i frakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...