Gå til innhold

Har du noen gang hatt sex med en litt stygg og over middels vektig fyr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du noen gang hatt sex med en litt stygg fyr og litt overvektig fyr (som jeg tror jeg kan sies å være)? På byen eller om du greier å si det om en person du har likt, i forhold? Vil bare vite sjansene mine.

Nei, jeg går ikke de peneste jentene, bare for å si det. Har bare litt lyst å vite mine sjanser.



Anonymous poster hash: b9b7a...3f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrev på telefon, beklager skrivefeil.



Anonymous poster hash: b9b7a...3f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

Dere gutta er heldige. Er du morsom, snill og sjarmerende har ikke utseende så mye å si. Verre for jenter.



Anonymous poster hash: 0b491...4e9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liggi med en som fint kunne vært mannlig modell, sikkert fitnessmodell for den saks skyld :fnise:

Men har liggi med "stygge" mannfolk også, for det meste i fylla eller noe slikt, men også en gang for lenge siden.. Da var det litt bare for å være snill.. uff.

Ville ikke kalt meg for stygg selv altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Han var litt usikker og uerfaren og dermed lett å lære opp. Han ble en gud i senga. Tror jeg aldri kommer til å komme over den sexen.



Anonymous poster hash: 7442b...7af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt sex med en som i mine øyne var mindre heldig med utseendet ja, i tilegg til en smule overvektig. Jeg hadde ikke hatt sex på leeeeenge, han var veldig på og jeg klarte ikke stå imot fordi jeg rett og slett var så kåt at jeg egentlig kunne tatt hva som helst (og det gjorde jeg jo til en viss grad..). Jeg skjems litt, men.. han var bra i senga da.



Anonymous poster hash: d466e...658
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de jeg har vært med har merkelig nok alle vært både slanke og pene. Det har jeg ikke tenkt på før..

Men hvorfor tror du at du er stygg? Du kan neppe være så stygg som du tror. Uansett vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Har du noen gang hatt sex med en litt stygg fyr og litt overvektig fyr (som jeg tror jeg kan sies å være)? På byen eller om du greier å si det om en person du har likt, i forhold? Vil bare vite sjansene mine.

Nei, jeg går ikke de peneste jentene, bare for å si det. Har bare litt lyst å vite mine sjanser.

Anonymous poster hash: b9b7a...3f2

Hvor gode sjansene er kommer jo an på hva annet du har å tilby.

Endret av Steamboat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og etterhvert ble han supergod i senga, og vi var elskere ett års tid, til han dumpa meg til fordel for en fire-fem andre, og ga meg mitt livs kjærlighetssorg (jeg hadde jo planlagt at det var jeg som skulle dumpe ham, må vite). Pen var han ikke, litt stuttkjukk, men veldig snill og grei, da. Mange år siden dette, han har nesten alltid vært sammen med noen siden, og er gift i dag med en både pen og mye yngre dame.

Anonymous poster hash: a4da8...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine venner har jeg skikkelig sær smak. Ingen har vært like utseendemessig.

Korte, høye, veltrent, pondus, unge og "gamle".

For meg handler det om å være på nett. Utseende er mindre viktig.

Har aldri latt meg blende av et vakkert ytre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Jeg tror at det største potensielle hinderet ditt i å "få deg noe" er selvtilliten din, ikke utseendet.

Skal mye til å bli tiltrukket av noen som ser på seg selv som anser seg selv for å være stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :)

Dere gutta er heldige. Er du morsom, snill og sjarmerende har ikke utseende så mye å si. Verre for jenter.

Anonymous poster hash: 0b491...4e9

Tull. Jeg har mang en gang blitt voldtatt av et stygt troll av en kjærring på grøftefylla.

Anonymous poster hash: 68df3...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig ja, stygg nei. Man har da ikke sex med noen man synes er stygg.. Men nå er det svært få som faktisk er stygge, alle har jo noe sjarmerende ved seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Jeg har aldri hatt sex med et annet menneske som jeg ikke har funnet tiltrekkende for meg.

- hva andre ville synes er mindre interessant i den sammenhengen.

Joda, en kilo ekstra har vært tilstede, dog ikke i stor grad, bare litt.

- og jeg finner dem svært tiltrekkende pga. den styrken, selvinnsikten og selvfølelsen de har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Dere gutta er heldige. Er du morsom, snill og sjarmerende har ikke utseende så mye å si. Verre for jenter. Anonymous poster hash: 0b491...4e9

Antar det er derfor vi ser så mange jeg finner han ikke attraktiv lenger tråder her inne?

Anonymous poster hash: bc21f...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ja :)

Dere gutta er heldige. Er du morsom, snill og sjarmerende har ikke utseende så mye å si. Verre for jenter.

Anonymous poster hash: 0b491...4e9

For min del så gjelder det samme for kvinner. Jeg ser fint forbi utseende. Det er jo mange ting som bør klaffe. La oss si at morsom, snill, sjarmerende og pen utgjør 100%. 75% klaff kan likevel bli en flott kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...