Gå til innhold

Kunne du som dame vært interessert i en 18-åring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så klart, ikke. Gud..

Så du har fasiten på alle gutter på 18 år?



Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du hadde truffet en moden, reflektert 18-åring med en fin personlighet og tiltrekkende kropp, hadde du da fortsatt sagt nei?

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Jeg har møtt èn slik 18-åring i hele mitt liv og han var moden og ikke minst mandig så det holdt.

Dessverre/heldigvis turde jeg aldri gjøre noe ut av vår felles tiltrekning for hverandre. Noen ganger angrer jeg men som oftest er jeg lettet.

Om jeg hadde møtt en slik 18-åring i dag ville jeg skygget unna. Aldersforskjellen er så altfor stor.

Anonymous poster hash: 511f4...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt ikke Jeg er 33 og jeg tenner på menn, ikke på tenåringer.



Anonymous poster hash: e1e0e...bb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere damer noen interesse for 18-åringer på noen som helst måte?

Vet at mange kommer til å si at alle 18-åringer er noen umodne barn som de absolutt ikke kunne tenke seg å være interessert i, men prøv å legg bort generaliseringen og fordommene.

Hvis du hadde truffet en moden, reflektert 18-åring med en fin personlighet og tiltrekkende kropp, hadde du da fortsatt sagt nei?

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Nå er jo jeg 10 år eldre så tror nok folk hadde reagert. Da jeg var 23 og datet en 17-åring en kort stund fikk jeg masse reaksjoner. Samfunnet er fullt av fordommer altså... Derfor. Ellers, tja, jeg ville nok ikke gjort det uansett da vi er mest sannsynlig på forskjellige stadier i livet - jeg er utdannet, i jobb og har lyst på familie. En 18-åring er knapt nok ferdig med VGS og venter da mest sannsynlig med å få barn. I og med at jeg er 28 merker jeg godt den biologiske klokka så det hadde ikke vært aktuelt å vente for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har dere damer noen interesse for 18-åringer på noen som helst måte?

Vet at mange kommer til å si at alle 18-åringer er noen umodne barn som de absolutt ikke kunne tenke seg å være interessert i, men prøv å legg bort generaliseringen og fordommene.

Hvis du hadde truffet en moden, reflektert 18-åring med en fin personlighet og tiltrekkende kropp, hadde du da fortsatt sagt nei?

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Nei.

Alt for ung og ulevet.

Yepp. Hadde fortsatt sagt nei.

Tenner ikke på så unge mennesker. Punktum.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mary Quant

Kunne nok vurdert å adoptert en foreldreløs 18-åring om jeg ble spurt. Det kunne jo vær koselig med en attpåklatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, og hadde nok takket pent nei. Ikke fordi jeg ikke er åpen for at han kan være både moden og reflektert, men fordi vi er på ulike stadier i livet og mest sannsynlig ønsker ulike ting.

Har jeg fordommer mot 18 år gamle gutter? Garantert. I alle tilfeller tilsier mine fordommer at en 18 år gammel gutt på ingen måte har et følelsesliv som er velutviklet nok til å tilfredsstille mine behov i en partner.

Men vi kunne sikkert pult om han var heit.



Anonymous poster hash: d8f5c...256
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moden og reflektert 18 åring? nei, for meg er han et barn. Han vil jo være på samme alder som mitt barn. Ville sett på det som et overgrep.

Hva skal jeg snakke med en 18 åring om i et forhold? Jeg snakker mye med 18 åringer,men ikke i et forhold



Anonymous poster hash: 1691d...56b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv som 18-årig jente var jeg ikke særlig interessert i 18-årige gutter. Jeg mente nemlig også at jeg var usedvanlig moden og reflektert for alderen;) Det er først nå i retrospekt jeg innser at jeg stort sett var som andre 18-åringer når det gjaldt både f.eks impulskontroll og evne til å tenke konsekvenser.

Så nei, jeg har fortsatt til gode å treffe en 18-åring som kan skimte med modenhet tilsvarende en voksen mann:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart, ikke. Gud..

Hørtes bare slik ut, utifra din generalisering om at "alle" gutter på 18 er som jenter på 15-16. Noen, eller en del kan det nok stemme for, men langt fra alle. Blir jo akkurat som å si at "alle" mørkhudede er kriminelle. Selv om noen er det, betyr ikke det at en hel verden av disse er kriminelle. De fleste er jo velfungerende mennsker som er akkurat som deg og meg.

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, og hadde nok takket pent nei. Ikke fordi jeg ikke er åpen for at han kan være både moden og reflektert, men fordi vi er på ulike stadier i livet og mest sannsynlig ønsker ulike ting.

Har jeg fordommer mot 18 år gamle gutter? Garantert. I alle tilfeller tilsier mine fordommer at en 18 år gammel gutt på ingen måte har et følelsesliv som er velutviklet nok til å tilfredsstille mine behov i en partner.

Men vi kunne sikkert pult om han var heit.

Anonymous poster hash: d8f5c...256

Fint at du ikke har "lukket" døra helt for at 18 åringer også kan være mentalt moden, for det stemmer for en del. Samtidig er det som du sier også ganske mange umodne folk i den alderen. Men har som sagt sett eksempler på veldig modne 18 åringer som er helt på nivå med de som er litt eldre.

Som du også påpeker så er man på et litt ulikt stadie foreløpig, mellom 18-24, men trenger ikke alltid å være en selvfølge. Hvis den yngste parten for eksempel begynner å jobbe etter å ha tatt fagbrev, mens du har igjen et år eller to av din utdanning, er dere teknisk sett på samme stadie.

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes bare slik ut, utifra din generalisering om at "alle" gutter på 18 er som jenter på 15-16. Noen, eller en del kan det nok stemme for, men langt fra alle. Blir jo akkurat som å si at "alle" mørkhudede er kriminelle. Selv om noen er det, betyr ikke det at en hel verden av disse er kriminelle. De fleste er jo velfungerende mennsker som er akkurat som deg og meg.

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Jeg har ikke fasit på noe som helst ang dette temaet. Og ja, det finnes nok noen unntak....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var 21 da jeg var sammen med en 18-åring. Det holdt ikke mange månedene. Nå er jeg eldre og vet at en 18-åring knapt har startet voksenlivet. Du ville ikke hatt nok livserfaring for meg. Så nei takk. I tillegg så vil jeg se på utseende av en mann og ikke en tenåring.

Anonymous poster hash: 3d807...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere damer noen interesse for 18-åringer på noen som helst måte? Vet at mange kommer til å si at alle 18-åringer er noen umodne barn som de absolutt ikke kunne tenke seg å være interessert i, men prøv å legg bort generaliseringen og fordommene. Hvis du hadde truffet en moden, reflektert 18-åring med en fin personlighet og tiltrekkende kropp, hadde du da fortsatt sagt nei? Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Beklager å måtte side det, men den stakkarslige mangelen på personlighet og intellekt som gjerne preger voksne menn på jakt etter småjenter, er også typisk for kvinner som er ute på det samme. De mangler rett og slett modenhet, innsikt og karakterstyrke, og det hele blir ofte en uverdig og hjerteskjærende trist komedie.

Anonymous poster hash: 33651...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er fort gjort å si nei her, for i utgangspunktet er jo svaret nei. Men det er en fyr jeg har jobbet med , og han er 17, men han kunne jeg lett rotet rundt med :) Det kunne ikke blitt noe seriøst da han fortsatt går på vgs og jeg studerer i en annen by, men han er bare en så herlig person! Jeg trodde han var ett år yngre enn meg, og fikk litt hakeslepp da han sa han var 4 år yngre.. Han oppførte seg ikke sånn i alle fall ;) Vi var veldig på bølgelengde, han hadde god humor og glimt i øyet, og virket mer "seriøs" enn det jeg ser for meg en 17 åring skal være. Jeg er sammen med en som er noen år eldre enn meg da, poenget er bare at man aldri skal si aldri ;)



Anonymous poster hash: 789ef...756
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt.

En 18-åring mangler erfaring på de fleste områder av livet slik at det spiller liten rolle hvor "moden og reflektert" han er. I tillegg er jeg 31, og vil da ikke være sammen med noen som får meg til å føle meg gammel.

Anonymous poster hash: a2604...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt uaktuelt.

En 18-åring mangler erfaring på de fleste områder av livet slik at det spiller liten rolle hvor "moden og reflektert" han er. I tillegg er jeg 31, og vil da ikke være sammen med noen som får meg til å føle meg gammel.

Anonymous poster hash: a2604...bae

Du er ikke gammel. Kom tilbake om 40 år, da kan du si det samme.

Anonymous poster hash: bddc3...2fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå må det jo sies at jeg er 18 selv. Likevel har jeg nesten aldri vært interessert i noen på min egen alder eller yngre, rett og slett fordi gutter på min alder vanligvis ikke er spesielt modne. Det er kun én gutt på 18 jeg virkelig har vært interessert i, da jeg selv var 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...