Gå til innhold

ingen symptomer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som ikke har hatt noen symptomer på gravoditet i begynnelsen ? Jeg har kun såre brystvorter som jeg får uansett mellom EL om mens

Er håpet mitt ute allerede ? ( IKM 05.05)

Anonymous poster hash: 50141...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke vanlig å ha symptomer så tidlig. Symptomene kommer pga økt mengde HCG og de fleste har ikke nok hormon i kroppen til at det gir seg utslag i symptomer før i uke 6. Du må roe ned, seriøst.



Anonymous poster hash: b33d0...eb3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vanlig å ha symptomer så tidlig. Symptomene kommer pga økt mengde HCG og de fleste har ikke nok hormon i kroppen til at det gir seg utslag i symptomer før i uke 6. Du må roe ned, seriøst.

Anonymous poster hash: b33d0...eb3

ok...

Er rolig jeg, var ikke noe hysterisk spørsmål! Viste ikke om det var normalt å likevell få mensen symptomer når en er gravid (vet jo ikke enda)

Anonymous poster hash: 50141...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde knapt nok noen før i uke 5. Var noe småtteri, men det var ting jeg aldri ville ha lagt merke til om jeg ikke var prøver. Strengt tatt vet jeg ikke om det hadde noe med graviditeten å gjøre heller, kan like gjerne ha vært tilfeldig ;)

Anonymous poster hash: 4dbb4...676

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene eksploderte rundt uke 8 hos meg, med blant annet kvalme og trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med ikm 5.5 er egget knapt befruktet, og har i alle fall ikke festet seg. Så da er man ikke gravid en gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok...

Er rolig jeg, var ikke noe hysterisk spørsmål! Viste ikke om det var normalt å likevell få mensen symptomer når en er gravid (vet jo ikke enda)

Anonymous poster hash: 50141...05b

Jo, det er et hysterisk spm når det er over en uke til IKM.

Anonymous poster hash: b33d0...eb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer den første halve delen av graviditeten min. Hadde ikke ømme eller større bryster en gang. Eneste var at jeg mistet mensen. Så det er helt individuelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er et hysterisk spm når det er over en uke til IKM.

Anonymous poster hash: b33d0...eb3

grunnen til at jeg spør er fordi jeg hadde MA i uke 13 hvor jeg merket ting skjedde veeeldig tidlig (ikke MA asså) men symptomer. Så å lure på hvor tidlig symptomene kommer eller at det er også normalt og ikke ha noen selvom jeg fortsatt ikke vet om det blir noe spire..

Trodde dette var et forum der vi kunne spørre om hva som helst for å vite andres erfaringer jeg..

Anonymous poster hash: 50141...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke kuppe tråden, men ikke lage en ny heller. Men er det for tidlig å få symptomer som trøtthet o.l 3-4 dager før IKM?



Anonymous poster hash: e531a...d71
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...