Gå til innhold

Trenger råd - kan man fremdeles gå i tights?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg synes thights-moten fra noen år tilbake var så behagelig. Jeans er så varmt når det tipper over 20 grader. Liker å gå med 3/4 lange, svarte thights med en litt lang bluse/topp over når det blir varmere i været, samt litt tynne sko/ballerinasko/sandaler e.l.

Men så lurer jeg på om det fremdeles er "akseptert" å gå med det, eller blir man sett rart på? Jeg har ikke som mål å bli sett på som en moteløve, jeg vil bare gli komform og behagelig inn i mengden.

Trenger råd fra dere mote-guruer og andre ;)

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du har en lang topp over så! (Og det skrev du jo at du gjør). Ingen som kommer til å se rart på deg :)



Anonymous poster hash: 8d1ae...cdb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Tights går imidlertid fint :)



Anonymous poster hash: a9357...e0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er visstnok veldig ut, men jeg bruker det likevel fordi jeg er feit. Har alltid lang topp over.



Anonymous poster hash: 22bd4...ecd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker tights med topper som dekker stumpen! Får aldri verken negative blikk eller kommentarer! Jeg bruker det fordi det er komfortabelt når det er varmt som du sier, og når jeg shopper så det blir lett å ta av og på seg i prøverommene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Takk for svar, det var beroligende. Da kan jeg ta frem alle sammen fra fjoråret :) De er så behagelige.

TS.

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og, ja, bruker alltid topper som dekker stump og skritt :)

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Takk for svar, det var beroligende. Da kan jeg ta frem alle sammen fra fjoråret :) De er så behagelige.

TS.

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Gå med det du vil sålenge du føler deg komfortabel! :) Kos deg med tightsene, det gjør jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med det du vil sålenge du føler deg komfortabel! :) Kos deg med tightsene, det gjør jeg :)

Takk! Det skal jeg gjøre :)

Beklager skrivefeil i overskriften.

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det skal jeg gjøre :)

Beklager skrivefeil i overskriften.

Anonymous poster hash: 80b06...32d

Vi skjønte hva du mente! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelarve

Jeg forstår meg ikke helt på "inn" og "ut"-greier. Egentlig kan man gå med stort sett alt mulig rart og bli akseptert. Det finnes såklart grenser da... Men jeg ser stadig vekk folk med tights, og jeg bruker det selv. Det handler jo mest om hvordan man styler det. Høytlivsbukser synes jeg ikke er særlig fint i seg selv, og noen vil kanskje se på det som "ut", men styler man det riktig kan det faktisk se veldig bra ut.

Velg riktig overdel og et par passende sko. Tror ingen ser på deg og tenker "Oida, hun bruker tights. Det er skikkelig ut..."

:)

Endret av lillelarve
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg ikke helt på "inn" og "ut"-greier. Egentlig kan man gå med stort sett alt mulig rart og bli akseptert. Det finnes såklart grenser da... Men jeg ser stadig vekk folk med tights, og jeg bruker det selv. Det handler jo mest om hvordan man styler det. Høytlivsbukser synes jeg ikke er særlig fint i seg selv, og noen vil kanskje se på det som "ut", men styler man det riktig kan det faktisk se veldig bra ut.

Velg riktig overdel og et par passende sko. Tror ingen ser på deg og tenker "Oida, hun bruker tights. Det er skikkelig ut..."

:)

Er enig i det du skriver, men det er godt å bare høre hva andre tenker der ute likevel :)

Det kommer nok på hvordan man styler det, som du sier, og hvordan man bærer et antrekk.

Da kan jeg bare pakke frem alle tightsene fra i fjor :)

Anonymous poster hash: 7943b...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights: ja, kjør på.

3/4-tights: NEI. Du kommer til å se ut som en idiot.



Anonymous poster hash: 63765...d87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med leggings i ulike lengder i stedet? Det er like komfortabelt som tights, og det gjør ikke like mye om toppen er litt kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på tights og leggings?

Anonymous poster hash: afc4c...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er forskjellen på tights og leggings? Anonymous poster hash: afc4c...000

Leggings er en bukse med mye stretch, og tykkere stoff enn tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leggings er en bukse med mye stretch, og tykkere stoff enn tights.

Aha! Takk for svar :).

Anonymous poster hash: afc4c...000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights var fint, og er fint. Men tights er IKKE bukser. Håper folk begynner å forstå at de skal brukes med lengre topper/gensere/kjoler/bluser over. Jeg er møkklei av å se stringtruser og cellulitter tvers igjennom altfor gjennomsiktige tights. ÆSJ!



Anonymous poster hash: 98c21...db1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Jeg har sett folk gå med det. Det er vel mest lange tights nå for tiden, men du kan vel gå med det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skjønte hva du mente! :)

hehe, så utrolig mye letter stenmining her, enn på samlivsforumet da du ville blitt "hengt" for mindre :fnise:

Men til tema; så er det helt ok med tights så lenge du ikke har store moteløve-aspirasjoner :)

Anonymous poster hash: fd6aa...5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...