Gå til innhold

på grensen mellom spottiing og mens 2 dager før ikm + svimmel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For to dager siden merket jeg at jeg hadde hatt litt spotting da jeg våknet, så kom det ikke noe mer på hele dagen. I går fikk jeg like mye, og i dag har jeg spottet nesten hele dagen, i veldig liten mengde.

Det er første gang i mitt liv jeg opplever det, og etter å ha googlet det ,er jeg forstatt usikker på om det jeg har hatt i dag er spotting eller begynnende mens.

Advarer at nå kommer litt udelikate detaljer...

Siden i ettermiddag har jeg mistet to klumper på størrelsen av erter, og det kun når jeg var på do, pluss litt eggehvittslm blandet med blod.

Skal dette betraktes som mens eller spotting? Er to dager før ikm i dag, og har faktisk hatt litt sterkere menssmerter i dag, noe som vanligvis betyr at mensen er kommet. Den pleier å være kraftig med en gang den kommer

Takk for hjelpen :)



Anonymous poster hash: 03fca...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tatt noe Graviditetstester?

Det er jo også en mulighet for en tidlig SA…. Men egentlig umulig å vite. Kan være spotting eller en liten blødning som også mange får i starten av graviditeten. Vent noen dager og kommer det ikke mer ville jeg tatt en graviditetstest.



Anonymous poster hash: 965fa...d9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt noe Graviditetstester?

Det er jo også en mulighet for en tidlig SA…. Men egentlig umulig å vite. Kan være spotting eller en liten blødning som også mange får i starten av graviditeten. Vent noen dager og kommer det ikke mer ville jeg tatt en graviditetstest.

Anonymous poster hash: 965fa...d9b

Nei, har ikke tatt noen test ennå. Har hatt pms (litt tidligere enn vanlig) og siden to tre dager menssmerter, så jeg tenkte bare TR ville komme...

Føler en rar tyngde, så jeg regner med at det enten er tidlig SA eller mens,for det virker som om noe tungt presser for å komme seg ned.... :(

Har aldri hatt den følelse ved mens.

Har tatt vann med sukker og mye cola, som har hjulpet godt de sjeldne gangene jeg har vært svimmel, men det går ikke over... Føler meg så elendig :(

Anonymous poster hash: 03fca...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke postere, var ikke ferdig...

Håper allikevel det er det siste du sa som stemmer :)

Men som du sier, kan det være den ene eller den andre.

Takk for svaret ditt, venter spent på å se om mensen kommer eller ikke og om i det minste svimmelheten går over



Anonymous poster hash: 03fca...90e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en kjemisk graviditet jeg! Venninna mi opplevde nøyaktig det samme som du beskriver i januar. Hun ble gravid igjen i februar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en kjemisk graviditet jeg! Venninna mi opplevde nøyaktig det samme som du beskriver i januar. Hun ble gravid igjen i februar :)

Håper jeg får samme skjebne som din venninne :)

Har hatt det forferdelig til midt på natta med litt annerledes menssmerter, svimmelhet, hetetokter, og fikk kraftig blødning i natt, og det så helt annerledes ut. Så jeg vet ikke om man faktisk kan merke en forskjell mellom graviditet og SA / kjemisk graviditet, men for meg var det overhodet ikke vanlig mens. Da får jeg vel se om neste mens (hvis jeg ikke blir gravid, hehe) blir lignende eller ikke...

I tillegg har jeg hatt skikkelig ømme pupper tidligere enn vanlig, tenkte kanskje det bare var syklusen min som tullet litt med meg, ville ikke håpe for så å bli skuffet, så jeg bestemte å ikke ta hensyn til det inntil IKM dagen..

Nå har jeg kun litt vondt, føler meg "tom" i nedre del av magen, noe som både føles som en lettelse og ubehagelig, og våknet tidlig pga raskere puls (ikke farlig, bare at det får meg til å puste litt fortere).

Anonymous poster hash: 03fca...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En Sa er det ikke så tidlig hvis det er rundt ikm. Da er det kjemisk.

Anonymous poster hash: 1a445...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg får samme skjebne som din venninne :) Har hatt det forferdelig til midt på natta med litt annerledes menssmerter, svimmelhet, hetetokter, og fikk kraftig blødning i natt, og det så helt annerledes ut. Så jeg vet ikke om man faktisk kan merke en forskjell mellom graviditet og SA / kjemisk graviditet, men for meg var det overhodet ikke vanlig mens. Da får jeg vel se om neste mens (hvis jeg ikke blir gravid, hehe) blir lignende eller ikke... I tillegg har jeg hatt skikkelig ømme pupper tidligere enn vanlig, tenkte kanskje det bare var syklusen min som tullet litt med meg, ville ikke håpe for så å bli skuffet, så jeg bestemte å ikke ta hensyn til det inntil IKM dagen..Nå har jeg kun litt vondt, føler meg "tom" i nedre del av magen, noe som både føles som en lettelse og ubehagelig, og våknet tidlig pga raskere puls (ikke farlig, bare at det får meg til å puste litt fortere). Anonymous poster hash: 03fca...90e

Huff!! Hørtes vondt og ubehagelig ut :( Håper at det klaffer for dere i neste periode :) :) Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid igjen etter en SA, en MA/BO og et svangerskap utenfor livmoren, hååper spiren holder seg inne i magen i 8 mnd til denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff!! Hørtes vondt og ubehagelig ut :( Håper at det klaffer for dere i neste periode :) :) Jeg fant nettopp ut at jeg er gravid igjen etter en SA, en MA/BO og et svangerskap utenfor livmoren, hååper spiren holder seg inne i magen i 8 mnd til denne gangen :)

Takk for det, Litjpusi :)

Gratulerer! :) Det føles så godt å høre gode nyheter som din! Håper det vil går bra og at du får en stor, stor mage :)

Anonymous poster hash: 03fca...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Sa er det ikke så tidlig hvis det er rundt ikm. Da er det kjemisk.

Anonymous poster hash: 1a445...74f

Ok, det visste jeg ikke. Man lærer ganske mye takket være sånne forumer som KG :)

Anonymous poster hash: 03fca...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...