Gå til innhold

Gått på kjempesmell på Asos?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom over denne fantastiske nettsiden Asos.com og fant jo mye fint der, etter å ha lest at det var fri frakt bestilte jeg klær til 555 kr. Men så fant jeg ut at jeg får jo toll i tillegg.. er det noen som kan regne ut for meg hvor mye det kommer på? Redd for at jeg har gått på en kjempesmell :( trodde jo jeg handlet billig, fikk jo mye for pengene. Og får jeg en faktura på tollen eller må jeg betale dette på postkontoret? Håper på svar!



Anonymous poster hash: af482...c73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du betaler tollen når du henter pakken på postkontoret. jeg pleier alltid å dele opp om jeg bestiller mye så hver pakke holder seg under 200-grensa. men om du kjøper én ting som koster over 200 må du jo betale toll uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Hvis ikke det er DHL som leverer den da. Husker ikke helt, lenge siden jeg har bestilt fra Asos, men da er det de som fortoller pakken for deg. De skal som regel ha ekstra gebyr i tillegg til toll og moms, men de kommer på døren hvis du syns det er positivt da.

Da får du forresten faktura i posten.

Men hvis det er posten så betaler du beløpet før du får pakken. Det er alltid toll og moms på klær med verdi over 200.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...