Gå til innhold

spørsmål til menn: mamma-vaginaer vs vaginaer til ufødte

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Herregud, hva er problemet ditt? Denne brukeren sa jo at han elsket dama likevel og at de hadde et bra sexliv.

Det er kunn hans syn og visjon på saken!!!Det er kunn hans uttalelse...

Jeg har valgt å leve mitt liv 100% ærlig.

Men alltfor mange...har ikke den muligheten eller noe valg....Og det er så trist!!!

Anonymous poster hash: 2b8a5...e78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Det er kunn hans syn og visjon på saken!!!Det er kunn hans uttalelse...

Jeg har valgt å leve mitt liv 100% ærlig.

Men alltfor mange...har ikke den muligheten eller noe valg....Og det er så trist!!!

Anonymous poster hash: 2b8a5...e78

Hæ? Trådstarter spør om det er en forskjell og folk må få svare hva de har opplevd uten at du skal klikke i vinkel over det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt min andel partnere... personlig har jeg ikke merket noen sammenheng mellom damas tranghet og om hun har født eller ikke... MEN, og jeg vet mange vil være uenige i dette: Damer som har hatt en del sex eller flere lange forhold har gjerne kjentes litt annerledes ut enn de som har hatt færre partnere eller mindre sex. Ikke dårligere, men annerledes, litt romsligere.

Anonymous poster hash: 02011...00f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje menn med små peniser merker forskjell? Kjæresten min hadde ingen grunn til å lyve til meg angående tobarnsmoren sin vagina. Jeg har ingen barn, så i så fall ville jo det være "bra" for meg.

Skjeden trekker seg jo sammen igjen etter fødsel, og er musklene slappe kan man jo trene dem opp. Så tviler på at det er særlig store forskjeller sånn generelt sett.

Hva kaller du liten penis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har hatt min andel partnere... personlig har jeg ikke merket noen sammenheng mellom damas tranghet og om hun har født eller ikke... MEN, og jeg vet mange vil være uenige i dette: Damer som har hatt en del sex eller flere lange forhold har gjerne kjentes litt annerledes ut enn de som har hatt færre partnere eller mindre sex. Ikke dårligere, men annerledes, litt romsligere.

Anonymous poster hash: 02011...00f

Jeg holder med deg der, selv om det er en upopulær tanke her inne.

Anonymous poster hash: 380cc...a50

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kaller du liten penis?

Gjennomsnitt og ned? Vet ikke jeg. Var bare en teori siden mindre peniser trenger strammere dame for å få mer friksjon. Har han større penis så merker han kanskje ikke forskjell før/etter fødsel, ettersom det ikke er SÅ store forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har født to barn, og jeg og min mann er enige i at sexlivet vårt ble bedre. Vet ikke helt hvorfor, da jeg er like trang. Tror kanskje det er psykisk. Fikk skikkelig selvtillit, og så er jeg mindre redd for underlivet mitt -vet det tåler en støyt.

Anonymous poster hash: dc543...a3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går jo alltids an å ta en sånn dere fitte-operasjon. En venn av meg gjorde det og hadde sex sammen med ei godt voksen kvinne og som hadde barn. Han sa hu var kjempetrang. "Føltes som å pule på ei jomfru, kjempedeilig", tror jeg er de eksakte ord han brukte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Det går jo alltids an å ta en sånn dere fitte-operasjon. En venn av meg gjorde det og hadde sex sammen med ei godt voksen kvinne og som hadde barn. Han sa hu var kjempetrang. "Føltes som å pule på ei jomfru, kjempedeilig", tror jeg er de eksakte ord han brukte.

Dette forstod jeg ikke. En venn av deg hadde en slik operasjon, og etterpå hadde han sex med en voksen kvinne som han sa var kjempetrang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og avsporinger.

Tråden er også delt, ny tråd her.

Spørsmål om moderering kan tas på ris og ros.

pinar, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...