Gå til innhold

Ny forskning: BH kan gi hengepupper.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest avocadoen

Kvinner i amazonas føder i veldig ung alder og ammer dyr i fordi og ikke produsere melk betyr ulykke.

http://www.thefreelibrary.com/Amazon+indians+who+breastfeed+monkeys%3B+WRITER%27S+DISCOVERY+OF...-a061844934

I Enkelte dele av Afrika er hengepupper status, så de henger vekter på puppene slik at de blir lenger og slappere. I noen stammer strykkere de brystene til unge jenter i den tro at de blir mindre, noe som kan skade bindevevet.

https://en.wikipedia.org/wiki/Breast_ironing

Jeg har også hørt at konstant eksponering av sola også er en av årsakene.

Kanskje litt variasjon er det beste.

Anonymous poster hash: de212...6dc

Takk for mye info! Det visste jeg ikke :)

Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke det jeg har lest iallefall. Jeg har lest at tyngdekraften gjelder for brystene også, ergo, går man mye uten BH, blir puppene såklart slappere hvis man har god størrelse på dem fra før av. Meeen det er jo så mye forskning hit og dit, vanskelig å henge med i svingene til tider!!! :fnise:

Det en del forskere mener er at Coopers ligament (bindevev) trenger noe å jobbe med. Dvs om man går med BH hele tiden så får ikke bidevev noe å jobbe med og greier ikke å bli sterkt (hypertofi), derfor det beste å gå uten av og til. BH ved trening er i alle fall et must for de over B-cup,

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det en del forskere mener er at Coopers ligament (bindevev) trenger noe å jobbe med. Dvs om man går med BH hele tiden så får ikke bidevev noe å jobbe med og greier ikke å bli sterkt (hypertofi), derfor det beste å gå uten av og til. BH ved trening er i alle fall et must for de over B-cup,

Jeg prøver å bruke BH så skjeldent som mulig spesielt når jeg er hjemme, fordi jeg har lest at JA det er bra med BH men ikke hele tiden. Så man må vel finne en gylden mellomting! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg tror det beste er å gå med BH når du er ute, og uten BH når du er hjemme og slapper av. Kanskje tvinge mannen til å foreta en masasje av puppene. Er bra for musklene og sånn.

Hva med dem av oss som ikke har mann, da? Dessuten tror jeg ikke en mann akkurat må tvinges til noe ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravity is a bitch, så det beste er å bare godta puppene sånn de er.

Med 70H - I cup, så er det irrelevant hva forskning sier om BH bruk. Å gå uten BH er alt for tungt og ubehagelig da, og det er synd å si det, men når puppene blir store nok så får man hengepupper uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gravity is a bitch, så det beste er å bare godta puppene sånn de er.

Med 70H - I cup, så er det irrelevant hva forskning sier om BH bruk. Å gå uten BH er alt for tungt og ubehagelig da, og det er synd å si det, men når puppene blir store nok så får man hengepupper uansett.

Bare i førsten, om du begynner i det små blir det faktisk ikke så tungt, som om kroppen styrkes.

(Jeg har 80G)

Anonymous poster hash: de212...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...