Gå til innhold

Blokkere eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Timber

Da får du blokkere han da. Så kan han ikke se hva du skriver eller gjør, og så slipper du å sitte og fundere på hva han gjør og ikke gjør.

Om han er så farlig som du skal ha det til, så er vel ikke KG rette stedet for slikt, men heller politiet? Dukker han opp hjemme hos deg, lås dørene og ring politiet eller noen venner. Og snakk med et krisesenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, har det vært slutt i 3 år mellom deg og din voldelige eks? Hvor mye kontakt har det vært mellom dere disse 3 årene? Høres ut som du sliter litt med deg selv her. Blokker ham og bli ferdig med alle disse tankene dine

Anonymous poster hash: 4d0fe...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Den siste tiden har jeg lagt merke til at eksen min gjort profilen sin offentlig. Det hadde han ikke før. Og han skriver ting som han vet at jeg liker osv. Hva prøver han å si med det egentlig? Det er for lengst slutt mellom han og meg og vi har ingen kontakt men jeg vurderer å blokkere fyren så han aldri finner meg på Facebook. Har mine mistanker om at han prøver å snike inn på profilen av og til, men jeg har stengt profil så eneste han får se er et forsidebilde. Noe annet jeg kan gjøre for at han ikke skulle finne meg? Han har sikkert gamle meldinger fra meg så han kan sikkert gå rett inn på de og finne tidslinjen min på den måten..

Blæ liker ikke fyren og synes det er ekkelt at jan oppfører seg slik. Håper ikke han tror jeg vil ha han tilbake for det er det siste jeg vil her i livet!

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Du. Er du sikker på at du er ferdig med ham?

D u sniker på hans profil, og jeg tror ikke det er for at du skal føle deg tryggere vedr at han fremdeles har kjæreste osv.

Når noen har oppført seg urimelig og/eller voldelig i et forhold, vil ofte den som blir utsatt for dette ha en unnskyldning, eller, oppleve den partneren som "ny og bedre".

Det er ikke det du egentlig håper på?

Tror i så fall du venter forgjeves. Mange år er gått. Dere har ingen kontakt. Så din "frykt"er helt grunnløs.

Kom deg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest celine

Kan dere vær så snill ta det på alvor og gi meg noen fornuftige svar?

Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal tro. Er redd han ikke er helt ferdig med meg på en måte siden han er en tulling av en mann. Ville du vært redd hvis det var deg? Han har sluttet å legge ut interne ting nå men står ikke at han er i et forhold lenger og da vet jeg ikke om han vil gå etter meg eller ikke

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Det virker iallefall som om det er du som ikke er ferdig med ham.. Hva i all verden får deg til å tro at han kommer etter deg når det har vært slutt i tre år??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Tusen takk for deres svar, det hjelper virkelig på når angsten er på det værste. Grunnen til at jeg redd han er fordi han brukte vold mot meg.

Jeg kan ikke anmelde noen bare fordi jeg er redd for de, det er vel ikke noe bevis på noe som helst. Og hva skal jeg gå på krisesenter etter da? Jeg har jo kommet meg vekk. Og det her vært slutt i 3 år. Har en del kontakt den siste tiden pga han skyldte meg penger men nå har han betalt meg tilbake litt etter litt og da var kontakten brutt.

Har ikke snakket med han på 4 måneder og håper jeg aldri hører ifra han.

Jeg prøver å komme meg videre og men angsten brente seg fast i kroppen min. Alle tankene mine og min energi går på å fundere på hva jeg skal gjøre dersom han kommer etter meg og hva jeg skal gjøre for å ikke være redd. Hvordan skal jeg vite om det er han som står på døren når jeg ikke ser hvem det er før jeg åpner? Jeg kan jo ikke akkurat å spørre hvem det er hver gang da tror jo folk at jeg er psyko, noe jeg kanskje begynner å bli. Samboeren min vet om dette men det bregrenser seg hvor mye jeg kan mase om dette her.

Sånn ellers etter bruddet har det ikke kommet noen trusler ifra han. Og han til og med sagt at jeg fortjener bedre noe jeg gjør så klart. Og jeg har overhodet ingen følelser for han, men den siste tiden har jeg vært redd, altså angsten kommer og går men på de værste dagenes skulle jeg ønske han var død. Da hadde jeg nok ikke vært redd han lenger. Jeg føler jeg kommer alltid til å være redd han så lenge han lever....

Men takk for at dere bryr dere, svarene deres hjalp virkelig på angsten idag. Tusen takk.

Ts

Anonymous poster hash: dd97c...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...