Gå til innhold

Mensmurringer i to uker, men ikke gravid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt mensmurringer i to uker nå, men er ifølge legen ikke gravid. Jeg er 40 år, har fast partner, har ikke vært gravid før og fjernet hormonspiral i januar. Jeg bor for øyeblikket i et land med litt mindre moderne helsevesen enn Norge…..

Jeg hadde siste mens 11-14 mars, og muligens i april – da fikk jeg en liten blødning (to dager) 10 april – fem dager før forventet mens. Mensmurringene startet på slutten av denne blødningen (men ingen før sånn jeg pleier), og har vedvart siden. De siste to ukene har jeg også hatt smerter i hofter/knær, vært utrolig trøtt, og utfloden har endret seg til helt hvit, og veksler mellom tyntflytende og litt tykk (men ikke klumpete som ved soppinfeksjon, og ingen kløe).

Jeg testet positivt på urintest morgen for to dager siden, negativt på annen type test på kvelden, og hos legen i går testet jeg negativt på urintest, samt at de tok ultralyd utenpå magen og så ikke antydning til graviditet (det er visst vanlig prosedyre her ifølge legen). Jeg testet negativt på urintest i dag tidlig. Jeg har ingen anelse om sensitiviteten på disse testene som selges her, det er ikke oppgitt (de koster rundt 6 kr stk).

Hos legen slo jeg ut positivt på candida, men ellers var alle andre blod- og urintester fine. Jeg har ikke merket noe til infeksjonen selv, og utfloden er ikke typisk soppinfeksjon.

Har noen her hatt mensmurringer så lenge sammenhengende, og hva skyldtes det?



Anonymous poster hash: 89eba...032
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du få tatt en blodprøve å måle HCG nivået?



Anonymous poster hash: 546ef...860
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...