Gå til innhold

Etter samleie


Gjest Bygdis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen vits å bli liggende eller vente med å gå på do. Det er som anonym e22 sier, de som ikke er på vei opp allerede hadde aldri kommet dit.

Vi hadde samleie tre dager før eggløsning. Det var en helt vanlig stilling, og det første jeg gjorde var å gå på do for å tømme meg etterpå. Vel, jeg ble gravid! Og vi var prøvere - men gadd ikke å ligge med rompa opp etterpå uansett.



Anonymous poster hash: bcbb9...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forklare det litt til de som mener at dette ikke er motbevist...for at man skal innse hvor tullete det er å tru på noe slikt.

Ingenting renner inn livmormunnen, den er helt lukket. Hadde det vært slik hadde vi fått infeksjoner i ett, og kunne ikke tatt bad og svømmeturer.

Spermen skytes avgårde i full fart, og noen få celler starter straks svømmeturen ved hjelp av 'kanaler' i kvinnens fruktbare sekret. Både kvinnekroppen og mannens sperm er formet slik at at befruktningen er mulig.

Man har derfor akkurat like stor sannsynlighet for å bli gravid når man har samleie i stående stilling, som når man ligger med beina oppetter veggen etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...